Hiç bi zaman ailemde bulamadığım sevgiyi hep başkalarında aramakla hayatımın tümünü neredeyse kaybettim gençliğimi yaşayamadan hep bi sevgi peşinden koştum herkese anneme sarıldığım gibi masum sarıldım ama kimse annem gibi güzel kokmuyodu belki sözde anneydi belki o kadar güzel annelik yapamadı bana ama anne işte sevilmez mi ne olursa olsun insan bitek onun yanında güvende hissediyo kendini bazen çok çaresiz kaldım ben bilmiyodun sen hep bana kızdın sen ağladığımda neden diye sormadın sadece susmayı becerdin sen sevgilim olduğunda kızmayı bu yaşta olurmu demeyi becerdin napim işte bende bilmiyorum pek öyle anneye nazlanma anneye bişeyler anlatma önüme her çıkana annem miş gibi davrandım bi çoğu bunun için vazgeçti benden anne sana söylemek istediğim ama söyleyemediğim onlarca şeyden birini seçtim yazmaya aslında ben yazmayı bırakmıştım yazdıklarımı yaşatmayı tercih ettim insanlara ama benim canımı yaktıkları gibi kimsenin canını yakamadım ben yapamadım kıyamadım çok sevdiğim biri var anne gerçekten çok seviyorum hani insanı kusurlarıyla sevmek vardır ya bende ilk kez birini öyle sevdim oda beni seviyo anne ama oda sana benziyo beni pek umursamıyo takmıyo ben böyle birini bulmuşken kaybedersem kendimi kaybederim napıcağım belli olmaz belkide ölmeyi tercih ederim annem senden de ondan da gitmeyi babamın beni dövdüğü sıralar babama az da olsa engel olmaya çalışmıştın peki ya ben hergün kendi içimde ölürken niye dönüp te bir kez suratıma bakmadın anne beni niye kurtarmadın söyle bana ben istermiydim sanıyosun seni üzmek sana bağırmak istermiydim ama içimde yılların öfkesi kini birikmiş istemsizce söyle onlara anne kaldıramıyıcağı yükü koymasınlar kızının omzuna, yükü paylaşan yok anne git gide ağırlaşıyo bu yük nasıl taşıyıcam ben daha 15 yaşındayım bunların olması için çok erken değilmi benim yanımda olman gerekirdi anne babama beni şikayet etmen değil de babama beni savunman gerekirdi babam hiç dinlemeden hep vurdu bana acımadan ben size nasıl acıyıcam söyle bana insan yaşadığını yaşamadan gitmez bu dünyadan bende size yaşattığım üzüntüleri kimde yaşıyıcam eğer bana sorarlarsa ben yaşamak istemiyorum ölmek te istemiyorum ama, ben uyumak istiyorum rüyalarım içinde mutlu olmak ölene kadar mutlu olmak istiyorum birgün rüyamda sen olursan birlikte resim çekiliriz gözlerimle kırpar kalbimde saklarım.