Místo pro dva

178 19 4
                                    

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ!!
Jsem tak trochu mentálně v depresi po zjištění, kdo je -A, takže kdybych psala sračky, neřešte to :)

SAYURI
Probudil mě tichý smích poblíž mého obličeje.Trochu jsem od sebe odlepila víčka ke zjištění, že se nade mnou Qri směje.Jakmile si všimla mého pohybu, odsunula se na okraj postele.,,Co je?"zeptám se nechápavě a zvednu se do sedu.,,Ale...šla jsem tě vzbudit, protože za dvě hodiny odjíždíme na letiště a nevím, jak dlouho ti zabere se nachystat, tak sem příjdu a..."začne se znovu smát.,,Tak co je?"zeptám se vynervovaně při pomyšlení, že mě vzbudila ve 4 ráno.,,SLINTÁŠ!!"zakřičely ostatní holky ze spodní části pokoje.Rychle jsem sebrala kapesník ze stolku a otřela si celý obličej.,,A na druhém konci planety to asi neslyšeli, co?"vrhnu na holky uražený pohled.

Za tu půlhodinu, co jsem byla vzhůru, jsme se stihly obléct, udělat ze sebe lidi a já si sbalila věco na dovču.Pak jsme si to společně s miskami plnými cereálií pádily do největšího obýváku k telce kde zrovna na hudebním programu vysílali ADORE U od Seventeen(DOPORUČUJU! ).Zesílila jsem to na úplné maxim, tak aby to ti spáči kousek od nás slyšeli, když je to jejich vlastní song.Po chvilce se do pokoje přiřítili S.Coups,Dino a Vernon.,,That's my jam!"zařval Vernon a začal repovat svou část.Dino na něj čuměl jak na debila, aby ne, Dino tu byl nejmladší a i tak byl víc chlap než my všichni.Když song skončil, kluci se snažili vervat na prostřední pohovku mezi nás.,,Ale noták!Máte velký zadky, jinak by tu místo bylo!"stěžoval si Vernon.,,Poslyš Hansole.."zadívala jsem se na něj, "někdo by měl vynést koš."on se jen nevině usmál.,,Je mi jen sedmnáct a nemám žádné peníze."(tenhle text je v jeho části u jednoho songu :D výmluva na vše :'D ). Dino ho popadl za ramena a táhl na pohovku k Eunjung a Jiyeon.,,Můžu?" zeptal se mile S.Coups a ukázal na místo vedle mě.,,Ale jistě!"odšoupla jsem Soyeon na zem a udělala mu místo.,,Sorry Sunbae~"usmála jsem se na ni sladce.Vrhla na mě nenávistný pohled a sedla si do křesla.,,Kde máte zbytek?"zeptala jsem se při zjištění, že nikdo další nepřichází.,,Ještě spí."uchechtl se Dino.,,Už je 5!Vždyť za hodinu jedeme!"vyšilovala Hyomin.,,Pohoda!My kluci nepotřebujeme Hodinku Krásy navíc, protože ráno nevypadáme jako zombie!"zapištěl Vernon a rozutekl se pryč před běsnící Eunjung.Ta se na něj hned vrhla.Po pár vteřinách jsme slyšeli Hansolův křik.Ten nemohli přeslechnout ani na Islandu.

,,Jakej idiot?!"vykřikl nevrle Daehyun, zatímco on a ostatní přicházeli k nám.,,Dobré ráno!"věnoval nám sladký úsměv jakmile nás spatřil.,,Někdo by měl Vernonovi přichystat pohřeb."upozornila nás se smíchem Qri.Nikdo se nehlásil.,,Jak jste to mému Hansolkovi mohli udělat!"chytil se za hrudník Hoshi a rozeběhl se za Vernonem.Jestli takhle bude vypadat každé další ráno, utopte mě, spalte, smíchejte s mentolkou a kolou a můj prach vystřelte do vesmíru.

***

,,Woooooow!"ze všech stran jsem slyšela nadšený výkřiky a povzdechy.Byli jsme ubytováni ve velké vile, nicméně jsme měli spát ve velkých stanech na zahradě.V letadle nám bylo oznámeno, že ve stanech budeme s tím, kdo dřív příjde, čili nejspíš smíšeně, jelikož byly stany pro šestnáct lidí.Vzpoměla jsem si jako první, protože nikdo kolem mě beměl čas myslet na něco jiného, než na krásný výhled.

Vběhla jsem do prázdného stanu nejblíž u domu, kvůli pármetrové vzdálenosti koupelny a bazénu.Padla jsem na velkou manželskou postel a chtěla si odpočinout, ale pár vteřin na to se do stanu vesrala žirafa Chanyeol a mířil rovnou ke mě.,,Tak to vypadá, že spíme vedle sebe princezno!"zařehtal se a lehl si vedle mě.Ignorovala jsem ten fakt.,,Kdy jste přijeli?"snažila jsem se změnit téma.,,Měli jsme přijet před vámi, ale museli jsme se jít rozloučit s Krisem."odpověděl.,,Co?"zvedla jsem se.,,Nemohl přijet kvůli natáčení nějakého filmu v Praze.(Somewhere only we know :3 )",,Aha...."Fuj, no už jsem se lekla.

,,Co to tady děláte?"slyšela jsem od vchodu dovnitř.,,Oppa!"zaječela jsem a vrhla se Luhanovi a Sehunovi kolem krku.Nechápavě přejížděli pohledem na mě a na Chana. . . . ,,Tak to ne."zašeptal Lulu a smetl Yeola z mé postele.,,Ani na to nemysli."upozornil ho.Yeol se odplazil na vedlejší postel, kterou už obýval Vernon.Nechci vědět jak dlouho už tu je.Naproti němu se po posteli váleli S.Coups a Dino.Je tu S.Coups hehe*evil laugh* ,,Neboj, už jsem ti zařídil společnost do postele."zašeptal Lulu.(To zní blbě :'D),,Ty tu nespíš?"zakroutil hlavou.,,Držíte mi místo?"ozvalo se kousek od nás.Nene... Luhan popadl Sehuna a táhl ho k další volné posteli.To musíte mít HunHan moment právě teď? Potichu jsem začala naříkat, když si k mé posteli přivezl kufr . . .
...
...
...
...
...
Donghae.
Rychle jsem vstal a hledala volná místa, abych ho poslala pryč.
+Rozmístění lidí ve stanu+

Kyuhyun+Jongup| Daehyun+Siwon

Yeol+Taehyung    |  Yongguk+ Kookie

Vernon+Suga      | S.Coups+Dino

Sayuri+Donghae | Luhan+Sehun

,,Kde jsou holky když je potřebuju?"zanaříkala jsem do polštáře.,,Každá spí v jiném stanu, musely si spolu zajít na záchod a ani jedna nemohla zabrat stan."kluci bouchli smíchem.,,Hele, Hermiona v Harrym Potterovi šla sama a napadl ji trol"bránila jsem kamarádky.Pak jsem si na něco vzpoměla.,,Oppa?..."začala jsem.Sakra!pomyslela jsem si, když se na mě celý stan otočil.Podívala jsem se na Seungcheola(S.Coups).,,Můžete si s Luhanem a Sehunem prohodit postele?"zeptala jsem se.Sehun nahodil uražený pohled.,,J..jasně.."spanikařil a popadl kufr a Dina.,,Proč mu říkáš oppa?Je jen o rok starší.."poznamenal Donghae.,,A tobě mám teda říkat ahjussi?(označení pro o hodně staršího muže).,,Zas tak starej na tebe nejsem.Ani ne deset let..Sunbae nebo Donghae-oppa bude stačit."napadlo ho.,,Dobře ahjussi."usmála jsem se.,,Hej všichni!Za třicet minut začíná  pool párty!"vběhl do stanu Himchan a opět zmizel.Začala jsem z kufru skládat věci do malé skříně u postele.Vyhrabala jsem plavky a chtěla se začít vyslíkat když...,,Ehm...potřebuju si obléct plavky.."prohlásila jsem trapně.,,No a?Klidně začni."začal si mě prohlížet Siwon.,,To znamená, že máte jít pryč.."pokračovala jsem.Nikdo se ani nehl.Nakonec vstal S.Coups a se svou dekou mířil ke mě.Držel ji okolo mě tak, jak bych byla v kabince.,,Můžeš."zašeptal.Rychlostí Slunce jsem si plavky oblékla.,,Luhane?Podej mi nějaké tílko a kraťasy."poprosila jsem bratra.O chvilku později jsem uslyšela slabý smích.S povzdechem jsem odhrnula deku.,,Sugo.OKAMŽITĚ.POLOŽ.ZPÁTKY.TU.PODPRSENKU."
  Vím vím...je to celkem krátký a o ničem, ale jak jsem říkala*mentally depressed*Nebojte, dovolené se chci věnovat ještě v několika kapitolách.Kdyby měl někdo nějaké nápady, co by tam mohli dělat, šupněte je klidně do komentů.A jinak sweeties, DĚKUJU MOC za neuvěřitelné 2k přečtení!Začala jsem to psát nejspíš jen pro sebe, nikdy bych nečekala, že to bude číst tolik lidí, moc si toho vážím (ಥ﹏ಥ)

How I met your father(s)Kde žijí příběhy. Začni objevovat