4.Vrah

27 2 0
                                    

Oliver se probudil, převlýkl se, a dal si vytouženou sprchu, pomohla mu myslet na něco jineho než na tu událost z předvčerejška. Dnes musel sepsat článek o OV a neměl na to náladu, bohužel ten článek prostě napsat musel. Přikusujíce chleba s marmeládou vytáhl laptop a nastartoval ho. Vyndal také list oapíru z kapsy. Poté začal přepisovat údaje z papíru. ,,Udělám graf s příjmi, ano to bude nejlepší."rozhodl se a tak i učinil, jenže něco tu nesedělo, bylo zde 100 000 kč neudaných, kontroloval to znovu a znovu, ale pořát. Sice to je poměrně málo peňez ale stejněl. Oliver až moc dobře vědel, že v účetnictví by mělo být přesné. Začal prověřovat všechny příjmy a výdaje, ale nedostal se k výdajům za suroviny a to jednoduše z toho důvodu, že " recept " je tajný.
Byla to jediná položka kterou nebyl schopen zjistit. Nechal to být a radši šel psát ten zatracenej článek o OV. Článek měl napsán asi okolo 14. hodiny. Půjde ven! Potřebuje na vzduch, už ho bolí hlava z toho dusna v pokoji. Vzal si kabát a šel ven, čerstvý svěží vzduch sem přitáhl i s deštěm, byl to teplý déšť díky zbytkům léta, který proplývaly do ranného podzimu. Tohle počasí miloval a obzvláště v tomhle prostředí. Šel pochodníku a vychutnával si počasí se sluchátky na uších. U hotelu postávaly postavi s deštníky nad hlavami a čekali na taxík. Hotel se sice rekonstruoval, ale na náštěvnosti to neubralo. Když procházel kolem několika postav s deštníky všimnul si postavy v obleku, a nápadně se podobala posavě, kterou pronásledoval. Ano byl to on/a rozhodl se že ji bude pozorovat. Když procházel kolem lešení zastavil se aby pod něj zalezl, odsud by mohl mít dobrý výhled, zrovna vykročil směrem k lešení když tesně před něj spadla cihla a s ostrým křupnutín se roztříštila o chodník, Oliver s leknutím odskočil,,Co to bylo??!?" říkal si. Otočil se, postava tam už nebyla. ,, Kde je?" zuřil. Bylo mu jasné, že to nebyla jen náhoda, a taky mu bylo jasné, že se musí klidit. Vydal se klusem směrem ke vchodu a dále po chodníku, zahlíl ji běžela po codníku doleva, následoval ji postava běžela rychle.zahlédl ji naskakovat do černého luxusního vozu bez spz značky.
Musí ho dostat, všimnul si motorky jedoucí kousek za černým autem. Vběhl jí do cesty ta zastavila a řidič začal řvát, Oliver mu dal paklík bankove se vzkazem záruka a sdělil mu že mu ji tady nechá. Nasedl, na motorce byl jako doma. Přidal plyn a vydal se za vrahem projížděl mazi auty severní směrem po hlavní ulici, divoce kličkovalo mezi ostatními auty, která hlasitě troubila na rychle jedoucí auto.
Auto prudce zatočilo doprava a zmizelo v starém skladišti, Oliver zatočil těsně před troubícím autem. Zajel do skladu za hlavou mu něco prolétloohlédnul se všimnul si postavy v obleku u vrat, auto bylo zaparkováno hned u nich. Postava švihla rukou a kolem Oliverovy hlavy neco zasvištělo. Oliver ucukl leknutím, uvědomil si svou chybu, sem neměl jezdit, teď ho tady zabije a nikdo si toho ani nevšimne. Přidal plyn a zajel morkou za nějaké krabice s nábitkem. Motorku nechal spadnout na bok, teď mu byla ukradená. Vzal kousek bublinkové fólie, tou obmotal zlomený kus nohy židle a to celé vstrčil do výfuku u motorky, ten ohnul do přímého směru. Doufal, že to pomůže, tohle znal jen z přiblblých komedií. Vzal další nohy od stolu a dal si je do ruky, byl připraven, ikdyž ne zrovna bravůrně. Vykoukl ze svého úkrytu aby se podíval kde je ona postava, nebyla tam co dříve, proto začal házet nohy od židlí za řady krabic. Uviděl vykukovat hlavu, už věděl kde je. Postava vyběhla ze svého úkrytu, Oliver nastartoval motorku zařadil neutrál a přidal plyn, s dudým zvukem vyletěla noha od židle z výfuku. Oliver nasedal, vypadalo to, že cíl minul. Ozvalo se další zasvištení a něco ho zasáhlo do ruky. Oliver se podíval na svoji ruku, trčela skrz ni asi 20 cm dlouhá jehlice s kuličou na konci pokrytou chmířím, Oliver se u vrat za zaoarkovaným vozem zastavil a vytáhl jehlici, byla klikatá a v každé zákrutě měla otvor asi na jed. Vytáhl ji, Oliver skučel bolestí, v rozčílení vzal jehlu a probodal s ní jednu pneumatiku vozu a ta se syčením pomalu zplaskávala. Oliver zahodil jehlu do auta a nasedl na motorku a seškápl plyn na maximum. A s hlasitým zvukem motoru rozléhajícího se ve skladu zamířil zpět do hotelu Grand Palace na 14. poschodí do pokoje č.156 a dále do sprchy a navečeřit se.

The Other ViewKde žijí příběhy. Začni objevovat