Gece yarısıydı ay maviye bürünmüştü.Bunu fark eden insanlar paniğe kapılmıştı.4 bilim insanı bunu araştırmak için Ay'a gitmeye karar kılmıştı.Ay'a gitmek uzun sürücekti bunun için Nasa nın yeni yaptığı uzay aracını kullanıcaklardı . Emma , Amanda , bu 2 kız ve 2 erkek Billiy , Andrew Ay'a çıkmak için görevlendirilen bilim insanlarıydı.Aslında araca bindiklerinden itibaren dünya hatta evren yok olma tehditi altındaydı!
Yolculuk sandıklarından daha kısa sürmüştü ve Ay'a varmışlardı. Gördükleri manzara onları şoka uğratmıştı, karşılarında bir uzay gemisi duruyordu. Hemen telsizlere koşan Billy mahalesefki Nasa ile iletişime geçemedi ve karşılarında duran uzay gemisinin onların iletişim kanallarını kapatarak Dünya ile olan irtibatlarını kestiklerini fark etti. Dünya'ya geri mi dönmeliydiler? Yoksa burada kalıp uzay gemisini mi incelemeliydiler? Hepsi çok kararsızdılar ve ne yapacaklarını bilemez bir halde dolaşılıp duruyorlardı. En sonunda Amanda'nın aklına bir fikir geldi. AMANDA -Eğer bu uzay gemisi bizim iletişim kanallarımızı kapatıp Dünya ile iletişimimizi kesiyorlarsa Dünya'nın mavi renge bürünmesini sağlayanda onlar olabilir, bu yüzden burada kalıp o uzay gemisini inceleyebiliriz geri dönersek Dünya daha da tehlike altına girer. Arkadaşları bu fikri onaylayınca hep beraber uzay gemisinin yanına gittiler.Gemi bomboş gözüküyordu ama halen çalıştığından eminlerdi. Andrew geminin iletişim kanallarını incelemek üzere kendi uzay gemilerine geri döndü. Andrew'in dikkatini çeken bir şey vardı sanki daha önce bu gemiyi bir yerler de görmüş gibiydi ama orası neresiydi ? Aklını kurcalıyan bir sürü soru vardı ama şimdi bunları bir kenara bırakıp işine dönmeliydi. Geminin iletişim kanallarının kapalı olmaması onların işine yaramıştı hem böylece gemiye girmeyi başarırlarsa Dünya ile iletişime geçebilirlerdi aynı zamanda da geminin en son kiminle ve ne konuştuğunu bulabilirlerdi. Andrew hemen arkadaşlarına haber verdi. Emma geminin içindekilerin daha insan bile olduklarını bilmiyorken gemiye girmenin tehlikeli olabileceğini söylüyordu aslında Ashley de onun ile aynı fikirdeydi. Bu konuyu uyanınca konuşmaya karar aldılar ve uyudular. Kahramanlarımız uyurken gemide ışıklar yanıp sönmeye başlamıştı galiba içeriye izinsiz biri girmişti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ AY
AdventureBr gece yarısı aniden mavi renge bürünen ay insan oğlu için bir tehdit miydi? yoksa başka canlıların varlığı hakkında bir ipucu muydu?