5. Bölüm

201 18 2
                                    

1 hafta sonra

Mechiden

Ruggeroyu bulmanın bu kadar kolay olacağını düşünmemiştim . İlk başta Tininin verdiği adresi bulmam iki gün sürmüştü . Ama oraya gittiğimde bana Ruggeronun orada olmadığını söylemişti. Tam umudum tükenmeye başladığı sıralarda eski bir arkadaşımla karşılaşmıştım . Onunla konuşurken konu bir anda Ruggeroya gelmişti . Bana Ruggeroyu onun evinin karşısındaki apartmandan çıkarken gördüğünü söylemişti ve bana adresini vermişti .

İki gündür bu adres elimdeydi ama onun yanına gitmeye korkuyordum . Beni karşısında görünce ne yapacağını bilmiyordum . Bana gitmeden önce davrandığı gibi davranmasını istemiyordum . Beni dinlemesini istiyordum . Ama yine de beni dinlemeyebilirdi . Bunun için söyleyeceklerimi anlatan bir mektup yazmıştım ona . Beni hala seviyorsa o mektubu mutlaka okurdu  .

Bunları düşünmek beni biraz olsun rahatlatmıştı . Ruggero beni çok seviyordu . Bu sevginin iki üç haftada tükenmiş olması imkansızdı . Bana göstermezdi sevgisini belki ama ben yanında değilken mektubu okurdu . Artık onunla görüşmemin zamanı gelmişti . Daha fazla kaçmama gerek yoktu . Hazırlandım ve kaldığım otelden çıktım . 

On beş dakika sonra Ruggeronun kaldığı apartmanın önündeydim . Apartmanda sadece üç daire vardı . Şansımı ilk olarak en alt kattaki dairede kullandım . Fazlasıyla şanslıydım çünkü bir süre sonra kapıyı açan kişi Ruggeroydu . Beni gördüğünde şaşırmıştı . Ben de onu perişan halde gördüğüme şaşırmıştım . Benim onu köle gibi kullandığımı düşünüyordu . Benden kurtulduğuna göre mutlu olması gerekmiyor muydu ? Biz öyle kapının başında dikilirken üst kattan inenlerin bakışlarını üzerimizde hissedince Ruggero benim içeri geçmem için kapının önünden çekildi . Ben içeri girince de kapıyı kapattı . Şaşkınlığını sonunda üzerinden atabilmişti . 

'' Mechi , senin burada ne işin var ? Benim burada olduğumu nereden biliyorsun ? Beni nasıl buldun ? '' diye sorularını art  arda sıraladı sonra da kendi sorularını kendisi cevapladı . 

'' Tini söyledi değil mi burada olduğumu ? Neden ona burada olduğumu söylediysem zaten . Neyse sen neden geldin ? '' 

'' Konuşmamız gereken şeyler var . ''

'' Konuşmamız gereken hiçbir şey yok . Söylenecek her şey söylendi ve bitti . '' 

'' Hayır bitmedi . Sen söyleyeceklerini bitirdin ve benim konuşmama izin vermedin . Benim de sana söyleyeceklerim var . Beni dinleyeceksin . '' 

'' Söyleyeceklerin beni ilgilendirmiyor . Seni dinlemeyeceğim . Başka bir şey yoksa evimden gidebilir misin acaba ? '' 

'' Tamam . Böyle söyleyeceğini tahmin etmiştim . Beni dinlemek istemiyorsan dinleme . Ama bunu al . '' dedim ve elimdeki zarfı uzattım . Tutmak için hiçbir çaba göstermeyince zarfı yere fırlattım ve '' Tamam . Gidiyorum . '' diyerek arkamı döndüm . Bir adım atıp evden çıkacaktım ama bir an başım döndü ve dengemi kaybettim . Sonra birden etraf karardı . 

Unutulmaz Aşk (3.kitap )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin