Szintén ClaĐia Min Łőrincz-nek :)
- Sziasztok csajok! - üdvözlöm a barátaimat. Leülök az egyik székre és csendben hallgatom a beszélgetést, majd később én is csatlakozom. Egy karaoke bárban ülök. Hogy miért, azt én sem tudom. Csak hallgatom a rosszabbnál rosszabb részeg énekeseket. Felcsendülnek a kedvenc dalaim, néha táncolni támad kedvem. Az egyik percben még nyugisan ülök az asztalnál, a következő pillanatban pedig már azt veszem észre, hogy a barátnőm a színpadra tol és a közönség szeme rám tapad. A házigazda megkérdi ismerem-e a következő dalt. Aprót bólintok. Azzal otthagy engem, a dübörgő szívemmel és összeszorult gyomrommal. De ahogy elkezdődik a dal, a vérem felpezsdül és a lábam magától életre kel. Lágyan mozgok a dallam ritmusára. Aztán következik az ének, amit így már nyugodtan kezdek el. A hangom betölti az egész klubot, amitől kiráz a hideg. Legszívesebben egész életemben ezt csinálnám. A produkcióm végén kapok egy nagy tapsot, és még valaki fütyül is. Vigyorogva mászok le a színpadról.
- Hé, te! - szól utánam valaki. - Tetszik a hangod! - a hang hallatán hátrafordulok. A srác, akihez tartozik, mosolyogva nézett rám. - Mi a neved?
- Hogy? - kérdezem megszeppenve. - Hát... Claudia. - válaszolom.
- Szép neved van. Gondolom külföldi vagy - mondja.
- Igen - bólintok. - És téged, hogy hívnak? - kérdezem, de nem válaszol, hanem felmegy a színpadra és ott beleszól a mikrofonba.
- Jó estét, mindenkinek! Min Yoon Gi vagyok, másnéven Suga. A következő dalt Claudiának küldöm - közli. Aha, szóval így hívják. És elkezdődik a dal. Jól ismeri, mivel kívülről tudja a szöveget. Az már egyből látszik, hogy nem először rappel. Jól áll neki. Mikor véget ér a szám, lejön a színpadról és egyenesen felém közelít.
- Köszi - mondom, mert, hát, ugye, nekem küldte... Cuki. - Jó voltál!
- Köszönöm! - hajol meg. - Most viszont megyek, már várnak rám. De még biztosan találkozunk!
- Igen, remélem - mosolygok.
- Megadod a számod? - kérdezi.
- Ööö... mért ne? - vonok vállat és bepötyögöm a telefonjába a számomat. Miután elveszi, lefotóz.
- Ezt most miért? - kérdezem.
- Hogy nézegethesselek, amíg nem találkozunk! Majd hívlak! - int és már rohan is a kijárat felé, ahol pár sráccal eltűnik. Hűha! Ebből még alakulhat valami.
YOU ARE READING
BTS *ke* sztorik [Hungarian/Magyar]
FanfictionSzerelem? Yap. Igazi mini fanfiction-re találtál. Mindegyik fiúval találsz rövidke történeteket. Nekem ez így tetszik! Esetleges észrevételeidet jelezd kérlek! Köszönöm!^^