VI

31 2 0
                                    

Cloock warck:

Eram şi plictisită si această plictiseală ma obosea.Singurul lucru pe care puteam sa il fac e să ma întind pe jos.M-am ridicat din canapea si m-am întins pe podea.
-Ămmmm ce faci?* a spus Toby uitându-se confuz la mine.
-Stau.*i-am spus rostogolindu-ma .
-Pe jos?
-Mda....?*i-am spus de parcă ar fi ceva normal.dar stai....E CEVA NORMAL!!
-Oook?Ma duc sa ma culc....vi si tu?
-Bine!*am spus sărind de jos.
Am urcat la etajul 1 unde era camera noastră. Am luat ceva mai lejer si m-am băgat in pat.După un somn lung şi adânc m-am trezit.....nu în pat....ci lângă el.Ma ridic de jos si mă uit la ceas.E 20:32.Mi-am luat o pereche de jinsi negrii , un tricou alb, hanoracul verde pe de-asupra ai cum dracu' sa nu imi iau conversii?! Am coborît si l-am gasit pe Jeff pe canapea.
-Hey!*i-am spus aşezându-ma pe canapea.
-Ce faci?
-Ma plictisesc.
-Vrei sa mergem la o vânatoare aşa... ca intre prieteni?*A spus Jeff
-Bine! Vin!!!*am spus sarind din canapea.
Am iesit pe usa si am inceput sa alergam printre copaci.Pâna la urma am gasit patru copii de vreo 12 ani care se plimbau de tâmpiţi prin padurea 21:03.Eu am inceput sa ii tai urechile unui baiat care urla ca dementul , i-am scos si ochcii i-am băgat cuţitul in gură până a iesit pe partea cealaltă.In timp ce el se ineca cu propiul lui sânge eu râdeam ca o psihopată.Măi...sa sti ca organele lui nu au rămas la locul lor...toate organele lui erau imprăstiate pe o arie de 4 metri.Am inceput sa râd ca o retardată. Am finalizat acţiunea punând limba pe lama cuţitului.M-am dus sa văd ce a făcut si Jeff.Toti trei copii aveau toate membrele imprastiate.
-Jeff idiotule!!!! De ce mama naibii nu mi-ai lasat si mie un copil lovit de soartă!!!???*Am inceput sa urlu ca disperata prin padure.
-Păi nu am vrut sa te detanjez...?*a spus cu un zâmbetul ala tâmp al lui.
Am plecat spre casă si când am intrat m-am dus sa imi curaţ de sângele care ma acoperea din cap până in picioare.După ce am făcut duşi am coborât in living.Acolo erau Jeff, Toby, Sally, Eyeless, Laughing, Nina , Zero,Jane, The puppeter, Slender si Hoody.
-Unde mergem?*am intrebat coborând scarile.
-In partea cealaltă a padurii unde sta Offteder cu ceilalţi prieteni ai nostri.*spune Slender plictisit.
Urcam in masina si dupa o ora suntem in faţa conacului.Am intrat , acolo erau Ann (nurse ann) care a sărit in bratele lui Masky când l-a vazut Suicide sadie care statea pe canapea cu Kagekao, Helen (Bloody painter) a inceput sa alerge prin casă după Diana (Judge angels), Anestehsia cobora scarile (nu stiu de unde venea) Red (red angel) statea la masa si se uita in gol ,Alley (Nightmare alley) statea tot pe canapea si se uita la TV iar Offtender statea pur si simplu in fata usii.
-Ămmmda.Ne lasi sa intram?*am intrebat impingândul la o parte.
-Hey! Cloocky! *a spus Ann luându-ma in brate.
-Hey! Bună!
-Ce bine ca ai venit chiar voiam sa te vad.
-Si eu!

Bloody painter:

Când am intrat in casă m-am dus in camera Dianei ca sa o revăd.Am ajuns in fata usii am batut incet si usa s-a deschis.
-Helen!!!*a.spus Diana sărind in bratele mele.
-Sunt asa de fericit sa te revăd! *după ce i-am spus aceste cuvinte am sarutato lung si apăsat.
Am coborît jos in living sa ne uitam la un film ca in familie.Noi nu aveam un tată sau o mama ne aveam uni pe ceilalţi. Am dat drumul la film si ne-am uitat până la capat.Eram 19 adolescenti care hobiul lor era sa omoare oameni iar pe lângă noi mai au venit inca 5 balungi +Herobrine (cu care nu poti glumii) wram in total 25 DE CRIMINALI RETERDAŢI!Am plecat abea peste 4 ore luuuungi.Când am ajuns acasă era 07:38.M-am dus in camera mea singur cu gândul la Diana.

:P

Just we twoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum