Gözlerimi yavaş yavaş araladığımda oturur vaziyette olduğumu fark ettim. Gözlerimi tamamen açtığımda iri kahverengi gözleriyle karşımda oturmuş bana bakıyordu. Beni bağlamıştı korkak. Nemli dudaklarından bir kaç sözcük döküldü bir anda 'Elektrik tabancası bu iyiymiş ' dedi o güzel gülümsemesiyle. Bir dakika ya ne diyordum ben nerde o tehlikeli kadın? Bu kadar aptal olamazdım. 'Dalga geçme Robert o tabancayı sana karşı kullanacağımı ikimizde biliyoruz. Açıkçası seni böyle beklemiyordum.Korkakça bir hamle yaptın umarım bunun farkındasındır.' dedim o gülümsemesini yüzüne çarparak. Bir anda ciddileştiği tüm yüz hatlarından anlaşılıyordu.'Beni yargılamayı bırak Drella . Şu anda nefes alıyorsan sana zarar vermeyeceğimi anlamışsındır. Çünkü sana zarar vermiycem senin hayatını bitiricem.' oturduğu yerden kalkarak kulağıma doğru yakınlaştığında kalbim daha çok atmaya başladı. Ve 'nefes alıcaksın ama bir ölü olacaksın bana çatmayacaktın.'demesiyle aniden kursağıma bir şey durdu sanki. 'O kızı dövmekle hata ettim senin koluna sıktığım gibi o mermiyi onun kafasında patlatmalıydım.' dedim en hırçın ses tonumla. Bana doğru bir kez daha yaklaştı gözlerimden damlayan tutamadığım yaşları sildi. Lanet olsun ağlıyordum sessizce ağlıyordum böyle olmamalıydı. 'Sözlerine dikkat et şu anda elimdesin ve bana blöf yapacak durumda değilsin.Ayrıca şunu da unutma ki küçük hanım senin söylediğin lafların hiç biri umurumda değil.' diyerek yüzüme tokat gibi çarpan sözleriyle bana kim olduğumu hatırlattı.Belki de hiç konuşmamalıydım. Ona değer veripte konuşmamalıydım. Daha neyin değerinden bahsediyorum hiç anlamıyorum doğrusu.Zengin züppe. Üzerimde bir süre göz gezdirdikten sonra acınası bakışlarını suratıma fırlattı. Ardından yavaşça yanımdan ayrıldı. 'Beni burda bağlı mı bırakacaksın? Heey sana diyorum. KORKAK!!' Tabi ki bunun altında asla kalmayacaktım o kapıdan çıkışımın muhteşem olduğu gibi onu aynı konuma getirdiğimde yine muhteşem olacağım. Aptal kendini bir şey sanıyor. Ardından pardesümün düğmelerinin açık olduğunu fark ettim tabi ki açık olacak silahımdan bahsetmişti.
Yeteri kadar ezildiğimi düşünerek pardesümün gizli bölmesinden kendimi sandalyede sallayarak jiletimi çıkardım. Salak bu kadar düşüncesiz olduğunu untmuşum dedim gülümseyerek. bileklerimdeki ipi kestikten sonra bacaklarımdaki ipi çözdüm.Bu lanet olası ipler kolumu o kadar sıkmıştı ki morardıklarını farkettim. Şu anda içimden ona ne kadar sövdüğüme kendim bile inanamıyordum yıllar önce gerçekten aşık olduğunuz bir kişi tarafında aşağılık bir şekilde aldatılsanız ne hissederdiniz işte bende ki kini iliklerime kadar hissediyordum. Telefonumu aradığımda göle attığımı hatırladım zaten en iyisi de bu olurdu.yerimden yavaşça kalkarak açık olan pencereden hafifçe aşağı doğru baktım kimse yoktu. Tüm kapılar açıktı sadece biri dışında. ayağımdaki siyah topuklu ayakkabıları çıkararak sessiz adımlarla merdivenlerden aşağı indim. o kızın fotoğrafı ve telefon numarası dolapta asılıydı evde kimsenin olmadığını far ettiğimde numarayı vakit kaybetmeden aldım.
Bahçenin önünde ki arabanın camını kırarak kapılarını açtım. Arabayı çalıştırarak David'in evinin yolunu tuttum. Arabayı bir harabeye bırakarak yürümeye başladım. Rüzgar tenime işliyordu. Derin bir nefes aldıktan sonra David 'in evinin önüne doğru yüzrümeye başladım. Penceresi açıktı. hararetli bir şekilde biriyle konuşuyordu.Sanırım tamda yerine gelmiştim. pencereye tırmanarak.Olayı iyiyce ayırt etmeye karar verdim. 'Robert para mı peşin istiyorum.' duyduklarım doğru muydu? yoksa Robert mı demişti. Tanrım David bunu yapamazsın. Sanırım hayatım bir uçuruma doğru sürükleniyordu. Robert bunu başarıyordu.
Para insanların gözünü kör etmiş! Artık kime güveneceğim hakkında bir fikrim yoktu. pencereden aşağı atladığımda dirseğimi hafif incittim. Bir bu eksikti. Aklımda ne mi vardı bu ülkeyi terk edip daha güçlü bir şekilde geri dönmek. İntiam almak. İşte en derin duygum birden genişledi. İntikam diye haykırıyordu beynim. Ayakkabılarımı giyerek evimin yolunu tuttum. Bütün kıyafetlerimi ve pasaportumu alıp Türkiye'nin yolunu tuttum.
Multimedia :David
Merhaba Tehlikeli okurları kitabın yeni bölümünü vakit kaybetmeden yayınladım. Olay örgüsünde böyle süprizlerle gerçekten çok karşılaşıcaksınız. Kitabımın yeni bölümünü siz okurlarıma ithaf ediyorum. Yeni bölümünde bir çok şeylerle karşılaşıcaz. Kitabımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim. İnşallah bu bölümü beğenirsiniz. Sizleri seviyorum :) ;).
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehlikeli
AdventureBu hikayeye gerçekten bir can sıkıntısıyla başladim.Eğer sizde sıkıldıysanız ve biraz heyecan arıyorsanız bu kitabı okumanızı tavsiye ederim. Not: Eğer yanlışlıkla bir yazim hatasi olursa özür dilerim. MASALIMIZ BAŞLIYOR MASAL MI DEDİM TEHLİKE'NİN...