Finale doğru 3

334 24 9
                                    

Turabi Ella'nın dedikleriyle şoka girdi .
"Ne demek sen David'in kızıyım ?" Dedi Turabi .
"Ama ben asla onun gibi olmadım ! O benim babam olsa da asla onun gibi olmadım ben ! " Dedi ağlarken .
"Üzülme Ella !" Dedi Turabi Ella'nın omzunu sıvazlayarak .
"Annemi Gözlerimin önünde öldürdü . Onu onu omandaki vahşi hayvanların önüne atıp bana ve kardeşlerime izletti . Sonra Carlie onu lanetledi . Lanet hala üzerlerinde . Bu Yüzden sizi koruyor Turabi ! Annem Carlie'nin kardeşiydi . " Dedi Ella hala ağlıyordu .
"Tamam gel Ella . Neden bunları anlatmadın ?" Dedi Turabi Ella'nın elini tutup onu yerden kaldırdı .
"Çünkü -" derken Ella bir anda yere yığıldı . Turabi Ella'ya baktığında Ella kanlar içinde yatıyordu . Birisi ona ok atmıştı .
Okun ucundaki notu okumaya başladı Turabi :
"Sözümü dinleyip o zaman sorsaydın herşeyi öğrenirdin . Ama merak etme yakında lanet de siz de buradan gidiyorsunuz !"
Turabi notu da Ella'yı da alıp hızla oradan uzaklaşmaya başladı .

#

Hilmi bu oyunun daha fazla canını yakmasını istemiyordu . Bunda ne olursa olsun Serenayla konuşup olayı çözüme kavuşturacaktı . Sonuç olarak önemli olan Begüm'ün hayatıydı ve o asla Begüm'ü tehlikeye atamazdı .
"İki saattir burada oturuyoruz Hilmi ne konuşacaksın benimle ?" Dedi Serenay .
"Ben senden birşey isteyeceğim !" Dedi Hilmi kelimeler boğazında düğümleniyordu . Bir kızdan nasıl arkadaşını kendinden uzak tutması için sevgililik istenirdi ki ?
"İste ?!" Dedi Serenay umursamaz bir tavırla .
"Begüm -"
"Ahh yine mi Begüm ? Bak Hilmi ben Begüm'ü hala seviyorum yani iyi kız ama benden onunla ilgili birşey isteme !" Dedi Serenay . Tam Serenay Kalkıp giderken Hilmi Serenay'ın bileğinden tuttu .
"Serenay ondan uzaklaştırmam gerek kendimi anla yardımın gerek !" Dedi Hilmi . Serenay ise donup kaldı . Ne demek Begüm'ü kendimden uzaklaştırmalıyım ?!
"O nasıl ya ?" Dedi Serenay şaşkınlıkla .
"Bilmiyorum onu kendimden uzaklaştırmazsam onun hayatı tehlikeye girecek . Yardım et lütfen !" Dedi Hilmicem . O Sırada Begüm'ün sesleri gelmeye başladı . Hilmicem yalvaran bakışlar atarken Serenay bileğini kurtarmaya çalışıyordu .
"Hilmi neredesin ?"
"Serenay lütfen yardım et !" Dedi Hilmi .
"Hayır ben yapamam !" Dedi Serenay . O Sırada Begüm'ün gelmesiyle Hilmicem Serenay'ı bileğinden çevirerek öpmeye başladı . Serenay ne kadar itse de Begüm herşeyi görmüştü . Hilmicem Serenay'ı bıraktığında Begüm paramparça olmuştu .
"Kıskandın değil mi kıskandın ? Mutluluğumu kıskandın ! Nefret ediyorum senden , benim herşeyimi kıskanıyorsun benim suçum ne ? Mutlu olmak benim de hakkım ! Pis kazıkçı !" Dedi Begüm ve ağlayarak oradan uzaklaştı Serenay ise olduğu yere yığıldı .

#

Merve birkaç gün geçmesine ramen hala Anıl ve dediklerini unutamıyordu . Asla ona bunları yapamamazdı . O kelimeleri hak edecek hiçbir şey yapmamıştı . Sevgilisi onu öylece bırakmış gitmişti .
"Anıl bekle daha konuşacaklarımız bitmedi !" Dedi Merve Anıl'ın arkasından koşarak.
"Merve sen benim sevgimi hak etmiyorsun !" Dedi Anıl arkasına dönüp Merve'ye aşkla bakarken .
"Hak etmiyorsun ! Ben kimseyi böyle sevmedim ama sen beni , bizi bitirdin !" Dedi ve arkasını dönüp yürümeye devam etti .
"Asıl sen hiçbir şey bilmeden beni yargılıyorsun !" Dedi Merve gözünden yaşlar akarken .
"Beni Öylece bırakamazsın Anıl !"
"Bak yine emir yine zorlama ! Sen beni sevmiyorsun !" Dedi Anıl hayatında kendini hiç bu kadar kötü hissetmemişti .
"Ben seni seviyorum ama sen gözünü siyaha boyamışsın beni göremiyorsun !" Dedi ve Koşarak Nadia'nın olduğu kulübeye gitti .
Ama Nadia'nın kulübesinde gördüğü kişi karşısında şok oldu .
"Pascal !?"

#

Berna hala kendini suçluyordu . Sahra'nın gitmesi ve kavgaları çok bağlantılıydı . Yine yanına Şişe düştü .
"Lanet olsun neden benimle oyun oynuyorsun ?" Dedi ve sinirle şişeyi kırıp içindeki nota baktı .
"Emin ol arkana bakmak istemiyeceksin !"
Berna notu okur okumaz arkasına baktı ama hiçbir şey göremedi . Ayağa kalkıp etrafı kolaçan ermeye başladı . Ama etraf sadece sarmaşıklarla doluydu . Tekrar arkasını döndüğünde
"İmddaaaat!" Dedi ve etraf karardı .

Hakan sesi duymasıyla oraya ilerlemeye başladı . Ama gittiğinde yerde sadece bir not ve kanlar vardı .
"Berna , Berna !" Dedi Hakan bağırarak . Ama hiç ses gelmiyordu hemen notu Alıp oradan uzaklaştı .

"Berna , artık o da gitti !" Dedi herkes toplandığında Hakan . Herkes yine hüzünlenerek başladı .
"Artık dikkatli olmalıyız . Şavaş Başlıyor !" Dedi Aria
"Bu arada Merve nerede ?"

Survivor all star  tehlikenin  içindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin