/b u b i r m e s a j/

41 5 4
                                    

Ve bugün doğdum.

 Vay canına. Doğum günümden birkaç gün önce ölmeye çalıştıktan sonra ölemedim sonra doğum günüm geldi. 


Ne güzel yeniden doğmak..(!)


Her neyse Kelebek'in ne bıraktığını nerede bırakmış olabileceğini düşündüm ama lanet olası aklım durmuş sanki! Neyse daha fazla uzatmadan asıl meseleye geçiyorum.


DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN DOUBLE D! 

bunu okuduğunu biliyorum ve kelebeğin olarak diyorum ki seni seviyorum. Bak senin gibi öyle harika cümleler yazamam ki yazmam için önce ciddi olmak lazım. Ve ben asla ciddi bir insan olmadım. Artık olmam da sanırım. Ama ölünce suratım asıksa ciddi gitmişimdir.


Sonsuzluğa gittim. 


Çok tuhaf değil mi sonsuz yaşam. İyi de sıkılırım ben! Pardon pardon kendimden değil senden bahsetmem gerekiyor ama ben böyle bencil bir pisliğim işte. Hani bazıları vardır güzel olduğunu ya da bir konu da iyi olduğunu bildiği halde "ben çirkinim, çok kötü yapmışım" der ama sadece övgü almak için ama ben zaten kötü olduğunu biliyordum ama kabullenemiyordum.


Ama sen ise mükemmelsin. Tam anlamıyla m-ü-k-e-m-m-e-l.


Gidip etrafımdaki birçok kişiye sorsan benim arkadaşım olduklarını hatta bazıları en yakın arkadaşım olduklarını söylerler ama gelip bana sorsan onlar sadece birileri. B-i-r-i-l-e-r-i.


Ama sen benim için arkada,dost,anne,baba,kardeş,sevgili,her şeysin. H-e-r ş-e-y-s-i-n.


Repliğini çaldığım için kusura bakma ama sevindim,sevindim ve sevindim. Senden önce öldüğüm için sevindim.


Sevgiler tek kanadı kırık Kelebek.




Story Of NobodyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin