Giriş

34 4 2
                                    

"Ne yani sen ciddi misin?"diye anırdı Miray bir kere daha bu sefer kulaklarımı tıkamadan kafamla onayladım.

"Kızım sen cidden kafayı yemişsin Rüzgâr bunu duysa bir daha seni dışarı çıkartmaz."diyence birden yüzüm düştü. Haklıydı.Dediklerinin hepsinde haklıydı.Ona ne diyecektim.Senin kardeşin olarak gördüğün birinden hoşlanıyorum kuzenciğim felan mı?Henüz ölmek için cok gencim.Bir kere çocuğun biri beni rahatsız edince Rüzgâr'a söylemiştim. Çocuğu bir guzel benzetmişti. Işte mükemmel abim. Rüzgâr aslında benim kuzenimdi ama ikimizde ayni kazada ailemizi kaybettiğimiz için dedem bize bakıyordu.Dedem ne çok zengin ne de fakir biriydi.Durumu oldukça iyi biriydi.Bizi de çok severdi.Belki de vicdan azabı çektiği için yanına almıştı bizi orası bilmiyordum.Ben ise tam 16 yıldır beni kardeşi olarak gören birinden hoşlanan zavallının tekiydim . Gökalp bana yakın davranmaya başlayınca elimde olmadan ondan hoşlanmıştım. Rüzgâr ise 16 yıl boyunca sevgilim olmasına izin vermemişti.Hastanede anneme verdiği söz yüzünden yanıma kimseyi yakınlaştırmıyordu.

"Dikkatli git"diyen Miray'a dil çıkarıp evlerinden çıkarak eve ilerledim.Eve doğru ilerlerken aklıma bugün geldi. Yaklaşıyordu malum günler.Eve gitmeden once markete giderek bol bol çikolata alıp eve ilerlerken bana Gökalp'in bugün söylediği söz gelince yanaklarımın kızardığını hissettim.
"Sen gülümseyince herkesi,herşeyi unutuyorum be güzellik"


"Çağla öldün mü lan?"beni dürterek uyandırmaya çalışan Rüzgâr'a göz devirdim.

"Bak göz deviriyor mala bak sen"diyip yanıma yaklaşırken tezgahta olan yağ bıçağını elime aldım.Boğazıma yaklaştırırken bir yandan da Rüzgâr 'ı süzdüm.Her zamanki spor giyinişinin aksine bugün resmi giyinmişti.Kesinlikle dedem zorlamıştı yoksa bu mal asla takım elbise giymezdi.

"Kız bırak o bıçağı şeytan doldurur"diyince gözlerimi tekrar devirdim.

"Rüzgâr bu silaha felan mı benziyor uzaktan?"dememle elini çenesinin altına koyarak çok anlatamadım ama düşünüyormuş gibi yaptı.

"Bırak benle dalga geçmeyi.Aksam yemeğe çıkacaz dedem,sen,ben ve şu anlaşmayı yapacağımız şu kişiler.Dedemi anlamıyorum.Adamlarla biz tanışmasak ne olucak anlamıyorum ki?Sanki adamlar bizi begenip tipimize göre anlaşma yapacaklar."demesiyle onu onaylar sesler çıkardım.Dedem ne zaman anlaşma yapmak için yemek düzenlese bizide götürürdü yanında.Nedenini sorduğumuzda geleceğimiz için olduğunu söylemişti ama genede bana yeticek bir cevap değildi bu.Hatta cevap bile değildi bence.

Duyduğum tanıdık melodiyle irkildim. Telefonum çalıyordu ve zil sesim Bitch I'm Madonna'ydi.Telefonu açmayıp şarkıya eşlik ettim ve bir yandan da klipte gördüğüm hareketleri yapıyordum.Arayan açmayacağimi anlamış olmalı ki aramayı sonlandırmıştı.Ekranı kaydırarak arayan numaraya baktım. Kayıtlı değildi. Kayıtlı olsa belki geri dönerdim ama cidden çok üşenmiştim.

Selam :D Yeni değilim 2 senedir felan bu sitedeyim.Yazım yanlışlarım olursa cidden kusura bakmayın.İyi günler hepinize :D

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 14, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Haberin YokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin