Ráno keď som vstala rýchlo som pozrela na mobil. Žiadna sms nič! Aa vlastne hej. Od Adama.
Ahoj, všetko najlepšie k tvojim 17-inam.
Rýchlo som mu odpísala že ďakujem. Pozrela som na Ninu. Ešte stále spala. Bolo okolo 8:30. Zas mi odpísal Adam.
Napísala som len Ďakujem.Počuj, nejdeme von. Tak ako za starých čias?
Toto nemyslí vážne. Áno bavíme sa občas...ale čo znamená za starých čias?! Napíšem že Nie a bude vybavené. Nechcem mu dávať zbytočnú nádej. Tá je najhoršia a najviac ľudí ničí. Falošná nádej. Kde som to už zažila...
"Dobré ráno!"práve vstala Nina...idem sa jej venovať.22:34
Takže, s Ninou sme ráno v posteli kecali asi hodinu. Potom jej došla sms od Sebyhooo....ale prečo jej?!
"Môžem sa pozrieť?"spýtala som sa a naklonila som sa k nej. Ona mobilom trhla tak silno až jej vyletel z ruky. Pozerala som na ňu celá omámená. Ona si píše s mojim priateľom a ja nemôžem vedieť čo...
"Prepáč!"povedala a rýchlo znenila tému na to aká bola party super a podobne. Celé mi to príde podozrivé. Snažila sa zahovárať no ja som stále len myslela na ten mobil ktorý pomaly padal na zem. Ako sa jemne šmýkal na podlahe,a ako nakoniec zastal pri mojej skrini.
"a preto musíme viac makať a pomaly myslieť na našu budúcnosť, nejaké brigády a doučká asi nie lebo to proste nejde..." Nina rozpráva o tom že sa máme teda musíme poriadne učiť lebo potom nás nemusia zobrať na výšku. Ideme až neskôr a my, my to riešime teraz!
"...ja navrhujem psychológiu, alebo teda ja chcem ísť na dizajn ale neviem no uvažujem aj nad českom."
"Ja zas nad tým že skúsim prijímačky do Dánska!"vystrelilo zo mňa a ona na mňa pozerala celá ohúrená? Viem mala by som sa začať biflit ale ešte nie dnes. Mám už aj doucko o ktorom Nine asi nepoviem :D lebo by ma zmlátila... ani neviem prečo :D
"Odkedy to vieš?!"
"Čo?"
"Že chceš ísť do Dánska a kto to už vie a čo Sebastian?"
"Nevie to nikto len ty ani rodičia tak nepeň!"povedala a hlasno sme sa začali rehotať, načo mi do izby vletel Alex že máme byť ticho. Sranda. Ale mi nie.
Keď sa už od nás poberala povedala mi niečo čo ma prekvapilo?:
"Sebo ta má rád, len musel.niečo vybaviť. Sám ti to dal do listu. Mám ti povedať že zajtra príde. Po teba a že si máš zbaliť oblečenie na 4 dni."
"Čo? To len tak mi oznamujes?!"spýtala som sa s otvoreními ústami som stála ako úplne blba.
"To nemôže myslieť vážne! Tak pán si odíde a potom čaká že JA niekam pôjdem. To určite. Ďakujem nemám ZÁUJEM!"
"Beka, si v pohode?"spýtala sa ma úplne opatrne ako keby sa dotýkala bomby čo sa chystá vybuchnúť ale nejak nedokáže odolať pocitu cítiť ten tlak.
"V pohode?! Nemyslíš to snáď vážne! Nie je mi dobre! On si odišiel! A čaká že mi to vynahradi !" Kričala som na ňu. Ani neviem prečo. Za posledné týždne to bolo na mňa veľa. Veľa som nenapísala. Boli tu aj zápletky. Sebyho nevlastní brat je v polepšovni. Aké mi to prekvapenie...inak Sisa sa sťahujú na Nový Zéland a ešte lepšie...príde nejaká moja nová sesternica z bratislavy či z kade...-_- ....normálne sa teším...jupiii...plus Sebo je fakt divný poslednú dobu.
"Haloooo Rebeka! Uvedom sa ... čo ti sakra je?!"
"PREPÁČ! Ja len že agrrrr!"
"Dobre, kľud. Viem že to je teraz divne ale bude faaaajn!"
"Hej a včera som videla Sisu asi naposledy. Inak Dominik o tom ešte nevie!"
"Chudák chlapec."
Ešte chvíľu sme kecali a potom Nina vážne odišla. Sedela som sama doma. Celý deň. Naši šli nakupovať a potom niekde na výlet a Alex šiel ku Kike. Na chvíľu sa tu zastavil Lukas. Pokecali sme. Ešte stále sú s Amandou. Dokonca za ňou bol. Ešte len včera sa vrátil. Amanda mi poslala darček. Zlatuuuch. Dala mi krásny svetrík a ešte tričko s našimi fotkami. Lukas ale musel ísť a tak som si zapla film. Idem spať. Teším ale aj sa hnevam na Seba a ani neviem prečo...
YOU ARE READING
Denník Školskej Ja 2
RomanceUž prešla dlhá doba odvtedy čo si Rebeka naposledy písala do denníka. Čo sa odvtedy stalo? Prežite s ňou ďalšie nezabudnuteľné chvíle.