Lily Luna Potter
"BÜYÜK GÜN"
"BÜYÜK GÜN"
"BÜYÜK GÜN"
"BÜYÜK GÜN"
Tamam anladım Bethany bugün ilk Slytherin Gryffindor maçı var tamam yeter YATAĞIMDA ZIPLAMAYI VE BAĞIRMAYI KES.
Kafamı Beth'in tacizinden sonra soktuğum battaniyenin altından çıkardım ve ona sinirle bakmaya başladım.
Gryffindor neredeyse 3 yıldır Quidditch şampiyonu oluyordu. Ben takıma 2 sene önce katılmıştım-yani 2. sınıftayken.
Benim katıldığım yıl takımın neredeyse hepsi mezun olmuştu, o yüzden takım Alice ve James hariç baştan aşağı yenilendi. James kaptan oldu, daha hızlı kovalayıcılar geldi.
Muhteşem grubumuzdaki herkes takımdaydı Ben, Beth ve Alice kovalayıcı, Travis ve Hugo Vurucu, Jackson Tutucu ve James de Arayıcı'ydı.
Diğer abim de Arayıcı'ydı. Albus ve James iki kardeş arayıcı, ve bugün yarışacaklar. İronik. Aslında ironik olan bir şey yok sadece havalı bir kelime. İronik.
Alice'i her zaman bir abla gibi görmüşümdür. Bana nasıl daha iyi Kovalayıcı olmayı o öğretmişti. Aynı şekilde Bethany'e de. Çünkü 2 sene sonra mezun oluyordu ve burası ne de olsa bize kalacaktı.
"Kalktım." dedim en sert ve soğuk tonumla.
Hey. Uykuya muhtacım.
Zaten hafta içleri erken kalkıyorduk. Şanslıyız ki James de bizim kadar uykuya muhtaç. Genelde antremanları akşam üstü yapar. 5-6 gibi. Ama antreman yaptı mı yapar; minimum antreman süresi 3 saattir.
İçimi bir an heyecan kapladı. Bugün ilk kez bir maçta, gerçek bir maçta süpürgemi kullanacaktım. Antremanda gayet başarılıydım, en azından James ve Alice öyle demişti. Aynı zamanda Scorpius Malfoy ile kovalamaca oynayacaktık. O da Slytherin takımının Kovalayıcılarından biriydi. Ve karşı takımdan benim hızıma ulaşabilen nadir kişilerdendi. Geçen sene bir maçta tam Scorp beni düşürüyordu ki, Travis ve Hugo bludger'ları Scorp'un tarafa yollamıştı. Bir yerine herhangi bir şey olmamıştı ancak yine de benim sayı yapmamı sağlamıştı.
*
"Daha hızlı kovalayıcılarımız, gözleri daha iyi gören Arayıcı'mız, güçlü Vurucularımız ve refleksleri muhteşem Tutucu'larımız var." dedi James heyecanla.
"Onlar da iyiler evet doğru, ama biz daha iyiyiz."
Takımdan sevinç çığlıkları çıktı. Dışarıdan tezahuratlar ve yuhalamalar duyuluyordu. Daha çok Marvel Jordan'ın "Nerede kaldı oyuncularımız?" sesleri geliyordu.
"Haydi bakalım," dedi James. "Bu maç bizde."
Önden James sonra Alice, Ben, Bethany, arkamızdan Travis ve Hugo, en arkada da Jackson.
"İşte Gryffindor! Potter, Wood, Potter, Black, Finnigan, Weasley ve Wood. Çoğuna göre en iyi kovalayıcılar bu takımda-"
Daha sonra Slytherin takımı sahaya uçtu.
"-İşte Slytherin. Potter, Hussel, Malfoy, Charles, Wallace, Harrison, Torkinson."
Hepimiz aşağıya inip Madam Hooch'un bize kaptanlarımızın-James ve Zack Torkinson-el sıkışmasını söylemesini bekledik.
"Kaptanlar el sıkışın!"
Zack James'e onu öldürecekmiş gibi, James de Zack'e ona biraz acımayla, biraz da bir gülüşle karşılık verdi. Tabii ki Zack çıldırdı.
"Süpürgelerinize binin!" dedi Madam Hooch. "Üç... İki... Bir..."
On dört süpürge havaya uçtu. Daha sonra da toplar.
"Evet, Quaffle Lily Potter'da. Lily'e yetişebilen yok, Slytherin direklerine doğru gidiyor. Evet çok hızlı. Slytherin'den Hussel ona yetişiyor gibi. Hussel ona yetişti. Louis Charles da yetişti. İkisi Lily'i sıkıştırıyor-"
Hepsi planın bir parçası Marvel, hepsi planın bir parçası.
Onlar beni sıkıştırırken aynanda yana doğru uzaklaştılar, ve bana 2 kez çarpmalarına izin verdim. Onlar bana çarptıkça kalabalıktan yuhalamalar yükseliyordu. Üçüncüde onlar uzaklaştıktan ve bana çarpmaya doğru gelirken son sürat uçtum ve Quaffle orta delikten geçirecekmiş gibi attım ama sol tarafa doğru yönlendirmiştim.
"-BAM! Gryffindor arayıcısı James'e bir bludger yollandı. Süpürgesinden düşmedi, evet hala ayakta, Lily- Hussel ve Charles onu sıkıştırıyor gibi. BAM!- bu acıtmış olmalı, ve BAM!- bir kez daha. Hussel ve Charles tekrar çarpmak için uzaklaşıyor- Lily son sürat uçuyor- Charles ve Hussel birbirine çarptı! Lily Slytherin direklerine gidiyor- VE SAYI GRYFFİNDOR 10- SIFIR ÖNDE!"
Yumruğumu havaya kaldırıp sahanın üstünde turaladım. Sonra Gryffindor tribününün üstünde uçup elini hayava kaldıranlara çaktım.
"Quaffle şimdi Scorpius Malfoy'da- Lily ve Alice ona yaklaşıyor, evet Lily aradan girip Quaffle'ı alıyor- Lily dikkat et bludger geliyor- Lily bludgerdan kaçtı evet Lily Slytherin direklerine son hızda uçuyor- LİLY TUTUCU TORKİNSON'U MAĞLUP ETTİ GRYFFİNDOR YİRMİ SIFIR ÖNDE!"
Seyircilerden tezahuratlar ağırlıklı olmak üzere yuhalamalar yükseldi. James ile tokalaşmamızı yapıp oyuna devam ettik.
"Gryffindor atakta, hayır, Slytherin atakta- hayır! - yine Gryffindor atakta ve Bethany Black gidiyor, Quaffle, Gryffindor'dan Bethany Black'te, hızla gidiyor- KASTİ HAREKET!- hayır- Hugo Weasley'nin bludger darbesi Torkinson'un süpürgedeki dengesini kaybetmesine yol açtı- İyi işti Hugo- Bethany düşürdüğü Quaffel'ı alıyor, Slytherin direklerine doğru gidiyor- 30 SIFIR GRYFFİNDOR ÖNDE!"
Slytherin kovalayıcısı Torkinson, Beth'in önünden dönmüş ve Quaffle'ı almak yerine Beth'in kafasına yaklaşmıştı. Tam Beth'i düşürecekken Hugo bludger'ı Torkinson'un süpürgesine yollamıştı, Torkinson düşmemişti ama düşmemek için ayaklarını çok sıkı bağlamak zorunda kalmıştı.
"Quaffle şimdi Slytherin'den Scorpius Malfoy'da- Lily Scorpius'u takip ediyor- Lily kısa sürede Malfoy'a yetişti- Scorpius Quaffle'ı vermemekte kararlı. Lily süpürgeni onun gözüne sok!- şakaydı Profesör şakaydı- Karşı takımın vurucularından Rebel Harrison bludger'ı Lily'nin tarafa yolluyor gibi- Lily bludger geliyor-"
Gryffindor öğrencilerinden öyle bir yuhalama ve endişe sesi çıkmıştı ki Marvel Lee'nin küfrettiği duyulmamıştı. Bludger beni süpürgemden neredeyse düşürüyordu, süpürgeden düşmüştüm aslında, ama sonra ellerimle süpürgeyi tutmuş ve düşmemiştim. Tüm enerjimi kullanıp tekrar süpürgemin üstüne çıktım.
Çıktığımda Scorp bana bakmayı kesip son hızda Gryffindor direklerine doğru uçmaya başladı.
"-Lily süpürgesinden düşüyordu! Son anda kurtuldu- Malfoy Gryffindor direklerine yaklaşıyor- Wood kurtar-!"
Slytherin tarafından sevinç çığlıkları yükseldi. Marvel ise öyle bir küfür etti ki, Profesör Longbottom (Profesör McGonagall müdür olduktan sonra Profesör Longbottom Gryffindor'un öğretmeni olmuştu) megafonu Marvel'un elinden çekiştirmeye başladı.
"Özür dilerim Profesör, özür dilerim! Evet Gryffindor otuza on önde ve Quaffle Gryffindor'da-"
Maç, benim oynadığım en pis maça dönüşüyordu. Slytherin sayı yapmak- veya oyuncuları-özellikle de beni ve James'i- yaralamak için öyle bir uğraş gösteriyordu ki Jordan ve öğretmenler deliye dönmüştü. Madam Hooch ise penaltı vermekten yorulmuştu.
Hussel bana vurarak 6283737284. kez beni süpürgemden düşürmeye çalışmış, Wallace James'i benim gibi düşürmeye çalışmıştı- James de aynı benim gibi kurtulmuştu- Travis Finnigan Rebel Harrison'a dirsek atmış, ve Wood muhteşem bir kurtarış yaparak skorun kırk-on olmasını sağlamıştı.
James'e baktım. Maç gereksiz yere uzuyordu ve benim ödevim vardı. Bana muhtemelen "Snitch kaybolmuş" bakışını attı. Ben de "Tamam" bakışımı attıktan sonra Quaffel'ı tekrardan Scorp'tan almaya yeltendim- ondan daha hızlıydım ama Quaffel'ı düşüremiyordum. Ona çarpıyor, ara sıra Madam Hooch'tan gizli sert dirsek darbeleri atıyordum. Hızlıca Travis Hugo ve James'e umut dolu bakışlarımı attım. Ama James Albus ile yarışıyor ve bizim vurucularımız bludger'ı Albus'a; Slytherin vurucuları da bludger'ı James'e yollamaya çalışıyordu.
Snitch'i görmüştüm. Çok hızlıydı. Onu almaya ikisinin de süpürgesi yetmezdi. Scorpius Quaffel'ı direklere atmıştı- ama ıskalamıştı. Çünkü bir kolunu ben tutuyordum- diğer koluna da bludger çarpmıştı.
Hemen giderek Quaffel'ı aldım ve Slytherin direklerine doğru uçtum. Torkinson, Albus'u seyretmekle öyle meşguldü kü benim sayı yaptığımı ancak Marvel "ELLİ-ON GRYFFİNDOR ÖNDE!-" diye bağırdığı zaman anlamıştı. Direkten geçen Quaffle'ı tekrar aldım. Ama Harrison bana bir bludger yollamıştı. Son duyabildiğim şey ise Marvel Jordan'ın
"LİLY BLUDGER-!" sesiydi.