Abia asteptam sa se intoarca sa-l iau in brate si sa-l sarut.
Dupa cateva ore de singuratate ..in care doar m-am uitat la tv si mi-am facut o placinta..doamne numai prajituri mananc=)).
Josh:-Hei nucredeam sa te mai vad aici..
Eu:-De ce ai crezut asta? Imi place casa ta e draguta,iubesc negrul asta (deparca ar fi alt negru tampita esti!..ok cine esti tu? ..onstiinta ta daa! ..taci idioato..sti ca defapt te faci pe tine nu? ...e naa mai taci e baiatul asta dragut si eu ma cert cu tine..ok ok.
Josh:-Hei esti bine ..?..pari ingandurata
Eu:-Nu-i nimic..
Ma asez langa el pe canapea si ii dau un sarut,dar el ma respinge.Cum?....mai taci constiinta!!..OK.Am vrut sa-l mangai pe par si atunci s-a ridicat de pe canapea.
Eu:-Ok..ce-ai patit..de ce te porti asa ciudat ?Spunemi ce s-a intamplat!!De ce ma respingi?
Josh:- Pai eu...sti ...am ceva sa-ti spun..dar sa nu te sperii..sau....altceva
Eu:ok....sper sa fie adevarul..
Josh:-Da pai...sti eu sunt un vampir.
Eu:-Stai ce? asta e adevarul?
Josh:-Mda..daia nu vroiam sa ma culc cu tine..ca sa nu cumva sa-ti fac vreu rau..tin la tine de prima data..noi vampirii ne atasam imediat de o persoana.
Eu:-Hmm...ok ...pai e super..adica nu stiu cum sa-ti spun dar nu ma deranjeaza.. :D
Josh:- Pe bune? nu vei fugi..sau sa ma ucizi?apropo n-ai voie sa spui la nimeni
Eu:-Nup..si stiu sa tin un secret..te plac..si-mi doresc sa nu te parasesc,iar tu-mi oferi protectie .
Josh:-Ma bucur asa mult .
Ma ia in brate si ma saruta...ma ridica usor si ma pune pe canapea dupa care isi da tricoul cel verde jos.Doamne ce bine facut e ! ..mai taci constiinta,am treaba..
Josh:-Iubi,doar trebuie sa sti ca nu trebuie sa stai langa mine cand e luna plina...atunci devin agitat si vreau mult sange si nu vreau sa te ranesc.
Eu:-Ok..deci??cand mi-o tragi?spun eu ridicandu-ma..si dandu-mi tricoul pe care il aveam pe mine..ramanand in sutien si chiloti.
Josh:Stai usor salbatica mica...ma duc sa fac un dus si dupa sa vezi tu ce putere are un vampir..
Ma asez din nou pe canapea..el intrand in baie..iar dupa cateva minute ..ma gandesc sa ma duc la el in baie...
CITEȘTI
Dragoste de vampir
VampirgeschichtenIn aceasta carte este vorba despre o fata de 17 ani numita Rose..care ajunge la un liceu din America,unde isi face buni prieteni..si se indragosteste de un baiat misterios......sper sa va placa :*