3. Muzica si atragere

109 8 0
                                    

Zack vru sa o sperie , si sari in fata ei si o saruta. Mary ii trase o palma si-i spune :

       -Nu ti-e rusine ? Vii aici la mine sa ma saruti dupa toate cele scrise ? Nu voi uita asta niciodata , sa stii !

       -Stai, despre ce vorbesti ? Cum adica toate cele scrise ?

       -Ha, ha , mai si intrebi ! Nu ti-e rusine sa razi de mine ?

       -Mary, vorbesc serios. Nu ti-am scris nimic. Defapt, da , ti-am scris, dar vroiam sa-ti-l dau acum .. ( biletul )

       -Cum adica ? Cand m-am trezit pe noptiera mea era un bilet in care scria ca ai fost cu mine doar pentru saruturi si tu defapt esti feroce. Era semnat „Zack”!

       -E o inscenare ! Si sigur e de la Emily ! Stii bine ca nu sunt feroce ! Si daca as fi , de ce mi-as mai bate capul sa te conving ?

       -Nu te cred, Zack ! spuse Mary cu ochii in lacrimi ; poti sa-mi dovedesti ?

       -Nu , nu pot. Dar te iubesc mult , Mary ! Te rog nu crede ce scria acolo ! Nici macar nu era scrisul meu , sunt sigur ! Arata-mi biletul te rog ! Este singura dovada .

       -Nu pot, l-am ars. Am fost foarte suparata. Si eu de obicei nu reactionez asa L ..

       -Mary, ai ars singura noastra sansa ! Dar poate tu iti dai seama ! Uite biletul pe care vroiam sa ti-l dau acum :

       Mary lua biletul si il citi cu ochii in lacrimi :

Draga Mary,

de cand te-am vazut am stiut ca e ceva special intre noi ! Te-am iubit mai mult decat orice pe lume ! Cand te-am cunoscut a fost prima oara cand am zambit in anii de liceu. Tu m-ai alinat ! Esti o floare care a inflorit pemtru mine !

Te iubesc mult !

Zack

       Mary nu stia ce sa spuna. Era confuza , dar o vazu pe Emily care se ascundea dupa o cladire si ii urmarea. Incepu sa-l creada pe Zack, mai ales ca scrisul de pe biletul de pe noptiera ei nu semana mult cu cel scris de Zack . Asa ca i-a spus lui Zack :

       -Te rog, lasa-ma sa ma gandesc ! Acum nu pot, nu pot !

       -Bine, stii bine ca as face orice pentru tine !

       Clopotelul scolii suna, iar Mary merge lent in clasa , cu micuta ei vioara la ora de muzica. Zack ava aceeasi ora, el avand o chiatara de jazz.Profesoara de muzica se numea Marina Moris si era foarte severa , dar o admira mult pe Mary . Incepe lectia :

       -Buna ziua copii si bun venit la noua lectie de muzica ! Data trecuta v-am spus sa va aduceti instrumentele, dar sunt foarte multi care au uitat acest detaliu ! 4 ! Cei care nu au instrumentele : 4, nerusinatilor ! Acum, Mary James, te invit sa canti la vioara cantecul care trebuia compus pe timpul vacantei ! Cum se numeste ?

       -Doamna Moris, cantecul se numeste This is me ..

       -Este in engleza ?

       -Da, doamna Moris !

       -Ce inseamna „This is me” ?

       -Inseamna „asta sunt eu” !

       -Sa te ascultam !

       Mary a inceput sa cante . Melodia era foarte lina, iar fiind ora 12:00. Toti erau adormiti iar cantecul ii ajuta pe colegi sa ajunga pe plaiurile viselor . Numai Zack nu adormii. El o privea cu admiratie pe iubita lui minune. Mary termina de cantat .

       -Mary, vreau sa spun ca este magnific ! Poti sa canti versurile in romana ?

       -Desigur , doamna Moris .. dar mai intai o voi canta in engleza ca sa ma concentrez mai bine

       Mary canta melodia in engleza, care suna cam asa :

That I am,

And I don't mind

The sun shines

I shine my eyes brighten as if I'd never have me!

But that will always be!

       Iar in romana suna cam asa :

Asta sunt eu ,

Si nu ma deranjeaza

Soarele straluceste

Eu stralucesc

Ochii mei lumineaza ca si cum n-as mai fi eu !

Dar asta voi fi mereu !

       Doamna Moris ramase fascinata. Iubea acest cantec !

-10 ! Felicitari, este minunat ! Urmeaza .. aaam .. Zack Brown ! Cum se numeste cantecul ?

-Se numeste „I love you!” si l-am scris pentru cineva special ..

-Pentru cine mai exact ?

-Pentru ...

-Spune, baiete, spune !

-Mary James ..

-CE ? MARY JAMES ? Ce ai tu cu ea ?

-Amm .. pai ... o iubesc mult, doamna Moris !

-Serios ?

-Da..

-In fine .. sa te aud cantand mai repede !

-Ok ..

Asta sunt eu !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum