Dans zamanı

69 6 0
                                    

Okulu geze geze çıkıyorduk kiiiiii

Yasemin uzun boylu,düz saçlı,zayıf,yakışıklı biriyle çarpıştı.Yasemin tam düşecekken çocuk onu belinden kavradı.Bir kaç saniye öyle durtuktan sonra çocuk yasemin'i kaldırdı.(her zaman olduğu gibi...^-^)

Yasemin şaşkınlıkla bakıyordu.Sonra çocuk:

- çok özür dilerim.Benim hatam.

Yasemin:

- asıl ben özür dilerim.

Çocuk:

- Galiba bu okulda yenisiniz? Sizi daha önce hiç görmedim.

Yasemin:

- Aaa evet yeni kayıt olduk.Bu arada ben Yasemin ve arkadaşım Rukiye.Türkiye'den geliyoruz.

Çocuk:

- Ben de Young Nam, tanıştığımıza memnun oldum.deyip yasemine elini uzattı.Tabi ki yaseminde elini sıktı.Galiba hiç bırakmicak.^-^

Yasemin:

-bizde çok memnun olduk.dedi ve okuldan çıktık.
Geze geze eve giderken dondurmacıdan dondurma aldık.ımmm tadı değişik.neyse geldik işte.yorulduğumuzu fark ettiğimizde herkez yatağına yattı.Bende bugünü düşünürken uyumuşum zaten.

*********

Sabah uyandığımda tabikide hiçbir şey olmadı.normal uyandım işte.yüzümü yıkayıp yasemin'in yatağının yanına gittim.kendime yapılmasını istemedığim bir şeyi başkasına niye yapıyım ki diye düşünürken eee tabiki de yapıcam yastığını kafasının altından hızlıca çekecektim ki çekmez olaydım kafama şaplağı geçirmesin mi?ben de odama uçtum hemen.En azından uyandı.Gardırobun karşısına kendimi attım.Hımm şimdik altıma dar siyah pantolonum üstüme beyaz salaş bir t-shirt onun üstüne siyah ceketimi geçirdim.ve ayağıma sporlarımıda geçirip yasemine bakmaya gittim.Yasemin Altında ki beyaz nikelerle müthiş bi uyum yakalamış.

Rukiye:

-oooo yine yıkılıyon bakıyom da.Hadi gel daha fazla oyalanmadan aşağı kahvaltıya inelim.

Yasemin:

-Tmm.Hadi. Hiç oyalanmadan telefonlarımızı alıp aşağıda ki otelin restorant bölümüne indik.Kahvaltımızı yaparken bugün ki planımızı konuştuk.

Yasemin:

-İlk okula gidip bi gezelim etrafı sonra parti nerede saat kaçta öğrenelim.

Rukiye:

-Sonra da parti için elbise falan bakarız.

Yasemin:

-Aynen öyle yapalım.Hadi kalk ben doydum.

Hesabı ödeyip kalktık.

******
Okula vardık ve gezmeye başladık.Alt katta spor odası,yüzme havuzu,müzik odası bir üst katta revir giyinme odası vb. Felan filan derken yanımızdan geçen çocuğu durdurup partinin saat kaçta ve nerede olacağını öğrenip bahçeye indik.Banklara oturduk.ufff gerçekten çok acıktım.

Rukiye:

-yasemin ben kantine gidiyorum çok acıkdım sana da birşeyler alıyım mı?

Yasemin:

-Evet,lütfen.

Rukiye:

-Tmm deyip kantine gittim.Oohaa °-° o ne sıra be off ya ama çok açım neyse katlanmak zorundayım.Sıraya geçeli 3dk falan olmuştur herhalde, hâlâ bekliyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 17, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

EN BÜYÜK AŞKLAR KORE'DE BAŞLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin