(Söylediğim yerde yukarıda verdiğim şarkıyı dinleyin dinlemezseniz o kısmı anlamaya bilirsiniz :) )
Konserden bir gün önce
Yarın konser var peki emre bey nerde. Arda'nın bize geldiğinden sonraki günden beri Emre ortalıkta yok. Yani emre hadi ortalıkta yok e peki yasemin nerde? Oda yok Arda hala olayları bilmiyor konserden sonra söylemeyi planlıyorum. Zaten Ardayı zor sakinleştiriyorum. Yatakta bir o yana bir bu yana dönüyorum ama yok olmuyor uyuyamıyorum ya Emre gelmezse ne olacak. Telefonu elime alıp Ardayı aradım.
'Ne var!!! Diye bağırdı ne yaptım ki ben
'Arda?
'Senmiydin aşkım pardon
'Arda ben çok korkuyorum ya Emre gelmezse
'Gelmese biz çıkarız olmaz mı?
'Bilmiyorum ben çok korkuyorum o kadar çalışma boşa gidicek diye hem emre bu bir haftadır çalışma dı
'Sevgilim korkma tamam mı hersey yolunda gidicek benim şimdi kapatmam lazım seni seviyorum
'Bende...
Başarcaz emre olmasa da başarıcaz.
Konser günü
Ah emre salak emre manda emre nerdesin sen yasemin de yanindami öf emre öf. Yok çocuk ortalık ta yok kayıp telefonu kapalı. Yatağımdan emreye söverek kalktım banyoya gittim banyo da İsim bittince Konser Üstümü aldım elime müzik hocamız seçmişti bütün kızlara ve erkeklere Bizim kıyafetlerimiz dar bi buz mavisi kot etek beyaz gömlek ve beyaz spor ayakabı. Erkeklerin ise buz mavisi kot pantolon beyaz gömlek beyaz spor ayakabı. Gerçekten çok uyumlu erkek ve kızlar olduk.
Üstümü giyip Saçımı uclarına dağınık bi maşa yaptım. Hafif makyajla tamamladım. Telefonu elime alıp ardayı mesaj atım
Ben.Hazırım
Arda. Kapının önündeyim
Aynada son kez kendime baktım etek biraz ımm... çok ama çok az kısa olabilir yani kısadan kastım da dizimin 2 karış tam olarak 2 karış yukarısın da olması. Elimle eteği ölçtüm gerçek ten 2 karış yukarısın da çıktı ya lan. Hmm Arda.. kizmazki zaten neyse kapıyı açıp evden çıktım. Arda arabaya yaslanmış ayağını ritmik bir şekilde sallıýordu beni fark edince söylenmeye başladı.
'Bana hazırım diyeli 16 dk 23 saniye geçti hazır olduğunu söylediğin halde geç geldi...' sözünü yarıda kesip beni boydan sürdü gözü etegimi görünce kaşlarını çatıp 'git değiş şunu' dedi
'Saçmalama arda ne giyiyim hoca böle istedi' diyip arbaya bindim o ise tam 5 dk 2 saniye dışarda kalıp kafasını yukarı kaldırıp sabır diyodu kafamı camdan cikarip 'Gelmeyi planlıyor musun ? Yok eğer gelmiceksen eğer minibüsle falan giderim yani ben' arabaya binip 'bu halde minibüs Ahaha çok komiksin' diyip arbayı çalıştırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Egoist Psikopatım
Fiksi Remaja''Sana soruyorum kızım nereden geldin buraya'' ne olduğunu hala anlamış değildim ben psikopatı keserken sanırım hoca bana nereden geldiğimi soruyordu hemen kendimi toplayıp ''şey.. ben mi ?'' Bütün sınıf bana bakarak gülüyordu süper ilk günden rez...