17.Part

4.3K 242 6
                                    

"Co si o ní ještě myslíš ty zaláskovanej." dokončil to za ní Jack J.

"Tak za prví neříkej mi zaláskovanej.Za druhý myslím si o ní , že je krásna,milá,zábavná a nevím co ještě." řekl jsem si jednoduše.Věděl jsem , že jim můžu říct všechno , protože všechno zůstane mezi náma.Když jsem se na ně podíval nejradši bych jim vrazil.Opět se ná mě kokotsky culili.

"Doprdele mohly by ste se na mě přestat tak kokotsky culil!Dost mě to vytáčí."řekl jsem jim hrubě , ale oni furt nic.Dělaj si prdel oni mě fakt chtějí nasrat.

"Hele Nashi mohl bych si s tebou po škole promluvit?" zeptal se Cam.Jen jsem mu na to souhlasně přikývl.Odvrátil jsem pohled od Cama a rozhlídl se po placu kde se už schromažďovali studenti.Najednou jsem jí spatřil.Opět vypadala nádherně.Rozhlížela se kolem sebe až její zrak padl na mě.Zamával jsem na ní ať jde k nám.Všichni se otočili čelem k ní a koukali jak k nám jde.Jackové a Lily se tvářili přátelsky , ale Cameron moc ne.Spíš vypadal otrávěně.Poznal jsem na ní , že je nervozní , ale nemá důvod proč.Vím jistě , že si jí oblíbí.I když u Camerona nikdo neví.

Death
Čím blíž jsem byla tím víc jsem byla nervózní.Nejvíc mě znervozňoval Cameronův pohled.Ostatní se tvářili přátelsky.Oči mi zabloudili k Nashovi.Dneska mu to opět slušelo.Bože měla jsem hroznou chuť ho políbit a zaplést své prsty do jeho vlasů , ale nemohla jsem.Přece se ho nebudu líbat před jeho kamarádi , vypadalo by to divně.A navíc jsem byla nervózní.Sice spolu nechodíme , ale jeho prostě nejde nepolíbit.Když jsem byla kousek od nich , přiběhla ke mě ta holka a objala mě.Byla jsem zaskočená , ale její objetí jsem jí oplatila.

"Konečně nějaká holka.Nebudu tu sama mezi těma ocasama.A mimochodem jsem Lily."vychrlila ze sebe a na její tváři furt dominoval obří úsměv.Úsměv jsem jí oplatila.Lily byla moc pěkná.Měla havranově černé oči a smaragdově zelené oči.Byla celkem vysoká a postavu měla jak modelka.

"Víš , že s jedním ocasem chodíš?" zeptal se jí mě už známí Jack G. Lily na něj jen vyplázla jazyk a dala mu pusu na tvář.Opravdu se k sobě hodily.

"Mimochodem já jsem Jack Gilinsky , ale říkej mi Jack G.." řekl a poté mě taky objal.Obětí jsem mu vrátila.

"A já zas Jack Johnson , ale říkají mi Jack J." i jack mě objal a já mu objetí s radostí vrátila.Cameron se na mě jen podíval na kývnul hlavou na pozdrav.

"A tendle nafouklej balón je Cameron." řekla se smichem Lily.Musela jsem se taky usmát.Jenže Camronovi to vtipné nepřišlo.Otočil se na pátě a někam si to kráčel.

"Já jsem Death a ráda vás všechny poznávám." usmála jsem se na všechny.Můj pohled zůstal na mračícím se Nashovi.Můj úsměv zmizel.

"A já jsem jako vzduch to mě ani neobejmeš." řekl Nash a vyšpulil spodní ret.

"Promiň Nashi." umála jsem se a obajala.Odtáhl se ode mě a políbil mě.Byla jsem zaskočená , ale polibek jsem mu oplatila.Polibek to byl krátky , ale přesto krásný.Najednou jsem uslyšela hlasité "ouuuu".S Nashem jsme se od sebe odtáhli a koukli se za sebe.Stáli tam všichni až na Camerona s culícimi se pohledy.Trochu jsem zčervenala.

"Hele na to ,že se spolu nejste.A , že ti tendle mega ocas dal ultimátum buď on nebo tě zbijou.Tak se k sobě nějak máte." řekla rozesmáta Lily.Nash na ní hodil vraždící obličej.

"Máš pravdu , ale každej si zaslouží druhou šanci." usmála jsem se ní.Nash se na Lily vítězně usmál.

"No , ale bez trestu to taky nepůjde." usmála jsem se na Nashe ďábelsky.Jeho výraz se v tu ránu změnil.Už nebyl vítězní nýbrž trochu překvapený.Lily se začala hrozně smát a spolu s ní i Jackové.Musela jsem se smát taky.

"Hele jak jako trest." zeptal se udiveně Nash.

"Časem zjistíš." usmála jsem se na něj.

"Hele neříká se mi to snadno , ale musíme do školy." řekl s předstíraným pláčem Jack J.
Všichni jsme souhlasně zakývali hlavou a vidali se ke škole.Cestou jsme se bavili o všem možným dokud jsme nestáli před třídou.I za tu krátkou dobu jsem si je všechny oblíbila.

Je tu zas další "nudný" díl.Vím , že čekáte nějakej zvrat , ale musíte prostě počkat.Nehorázně se oblíží 1000 přečtení jsem za to hrozně ráda.Jako vždycky budu ráda za vaše Votes a Komentáře.

The Paulin

Bad boys.Good lips. - Nash GrierKde žijí příběhy. Začni objevovat