Perspectiva *Melanie*
M-am trezit foarte fericita, m-am dus sa fac un dus si sa ma pregatesc de scoala. Daca mai tin eu minte, am adormit in bratele lui Laughy, ce sentiment frumos, dar a plecat . M-am imbracat intr-o rochita albastra si o pereche de pantofi negrii. Mi-am prins parul in coc si cand am vrut sa-mi iau ghiozdanul sa plec , am gasit un biletel si un trandafir negru. Ciudat, astea nu erau aici. Trandafirul era foarte frumos asa ca l-am pus intr-o vaza si am luat biletelul ca sa-l citesc.
"Buna dimineata , Melanie ! Sper sa-ti placa trandafirul, sa ai grija de tine azi la scoala . O sa vin diseara sa te iau.
Laughing Jack"M-am abtinut sa nu sar in sus de bucurie si am plecat spre scoala. Am intrat in clasa si m-am dus la locul meu, Rose deja era acolo.
-Buna Melanie ! Ce faci? Vad ca esti foarte fericita azi.
-Bine Rose . Chiar sunt.
-Pai? Imi poti spune ?
-Pai.. M-am imprietenit aseara cu un baiat foarte dragut.
Nu puteam sa spun altceva. Cum ar fi sunat : Pai m-am imprietenit cu un clown aseara , clown-ul este chiar Laughing Jack. Cine m-ar fi crezut?
-Ooo, dragoste la prima vedere?
-Ce? Nuu, suntem doar prieteni, prieteni foarte buni.
-Atunci e foarte bine , ma bucur pentru tine. Il vezi pe baiatul din prima banca?
-Da.
-Imi cam place de el..
Am mai vorbit si am ras pana cand a venit profesoara.
Perspectiva *Laughing Jack*
Sper sa-i fi placut trandafirul, chiar vroiam sa i vad fata aia de ingeras. Off ce naiba tot spun? NU m-am indragostit de ea ! Doar spun adevarul, e foarte frumoasa. Suntem prieteni buni. M-am ridicat din pat si m-am dus sa fac un dus. Mi-am luat hainele de clown pe mine si am coborat la masa,Ben se juca ca intodeauna jocuri video, Slender citea o carte, dar si-a indreptat privirea spre mine (cred) si mi-a spus:
-Frumos gest.
Se pare ca a aflat si asta. Am iesit din casa si am inceput sa caut victime , am dat peste 2 copii care cred ca s-au pierdut de parintii lor. M-am apropiat de ei incet , acestia observandu-ma si incepand sa fuga. Am inceput sa rad sadic si i-am prins pe amandoi, ridicandu-i in aer. Le-am taiat pieptul si le-am scos inima lasandu-i pe jos intr-o balta de sange. Aproape se insera , asa ca m-am dus acasa sa ma schimb si sa ma duc la Melanie.
Perspectiva *Melanie*
Ziua a trecut repede , am scapat de la scoala si am asteptat ca Laughy sa vina. Am luat-o inainte si m-am intalnit cu el, a devenit la dimensiune normala si s-a transformat in clown-ul curcubeu. M-a luat de mana si am mers acasa.
-Ce ai facut azi Laughy?
- Am omorat copii, nimic nou.
Ne-am oprit si ne-am privit cateva secunde, aveam chef sa ma joc cu el. Fara sa se astepte il ating pe piept si incep sa fug.
-Leapsa ! Tu esti !
A inceput sa rada si a inceput sa alerge dupa mine ca sa ma prinda. Am fugit si am ras impreuna pana cand am obosit.
-Asa repede ai obosit pustoaico?
-Eu nu sunt un clown magic ca tine asa ca taci.
A inceput sa rada si m-a luat in stilul miresei , am inceput sa rosesc.
-Ce faci Laughy ?!!!!!!?!
-Pai din moment ce ai obosit, te duc in brate pana acasa, este vreo problema?
Nu i-am spus nimic, eram rosie toata ca o...rosie? In fine, Laughy a inceput sa rada de mine.
-Ai rosit !
-Ba nu, taci si du-ma acasa.
-Bine sefa.
Am inceput sa ma obisnuiesc in bratele lui Laughy, mi-am pus bratele in jurul gatului sau si mi-am pus capul la pieptul lui. Laughy a inceput sa rada si si-a rezemat barbia de capul meu. Am ajuns acasa din pacate. Laughy m-a lasat jos vazand ca sunt cam trista ca nu am mai putut sta.
-Vin la tine mai tarziu , ok?
-Bine !
L-am luat in brate si am intrat in casa. Am salutat-o pe mama si m-am dus in camera mea intrand direct in dus. Mi-am luat pijamalele si am coborat la cina.
Perspectiva *Laughing Jack*
Am mers acasa sa fac un dus. Dupa ce am terminat am vrut sa plec dar Slender m-a oprit si ne-am teleportat in biroul lui.
-Jack, vreau sa vorbesc ceva cu tine.
-Spune.
Ma gandeam ca o sa-mi spuna sa o las in pace pe Melanie sau chestii de genul.
-Ce zici sa o aduci pe Melanie maine in padure? Vreau sa o cunosc si eu.
-Desigur.
Am plecat cu un zambet mai mare decat al lui Jeff spre casa lu Melanie. Sper ca nu a adormit.
Perspectiva *Melanie*
Am stat pe covorul alb si moale asteptand ca Laughy sa apara. De data asta s-a teleportat direct in camera mea. Era foarte fericit.
-Laughy ! De ce esti asa fericit?
-Pai tocmai mi-a propus Slender ca maine sa te scot la o plimbare prin padure ca sa te intalneasca si el.
-S-serios?
-Serios.
L-am luat in brate si l-am pupat pe obraz. El si-a atins obrazul unde l-am pupat si a rosit.
-Domnule mutilator , ai rosit ?
-Ce? NU ! Machiajul e de vina.
Il placeam pe Laughy dar imi era frica sa-i spun , crezand ca el nu ma vede mai mult decat o prietena. Ma intristasem putin.
-Ce s-a intamplat? Mi-a spus curios luandu-mi mainile intr-ale lui. Intristandu-se si el putin.
-Nimic.. Ma gandeam.
-La ce?
-Daca o sa pleci intr-o zi si o sa ma lasi balta?
Lacrimi mi-au invadat chipul dar Laughy mi-a ridicat barbia si mi-a sters lacrimile, luandu-ma in brate.
-Stii ca nu o sa te las niciodata singura. Acum haide, esti obosita. Maine avem multe de facut.
M-a luat in brate si m-a asezat cu grija in pat, invelindu-ma. Mi-a sarutat fruntea si se pregatea sa plece.
-Laughy?
-Spune pustoaico.
-Poti sa ramai in seara asta la mine? Ma simt foarte bine in bratele tale.
Mi-a zambit si s-a asezat langa mine, punandu-mi capul la pieptul lui si luandu-ma in brate.
-Noapte buna pustoaico.
-Noapte buna Laughy.
Buna seara! Continuarea is here :))). Sper sa va placa. ( Laughy il puteti citi ca Lafi ) :) . Va pup
CITEȘTI
Laughing Jack : Sentiment De Ura
FanfictionMelanie, o fata in varsta de 16 ani se muta alaturi de mama ei intr-o casa care este in apropierea unei paduri stranii. Intr-o seara, protagonista noastra il va intalni pe Laughing Jack iar viata ei se va schimba.