"Arkadaşlar biliyorum çok kısa ama 10 dklık boş vaktim vardı yadım. Yanda Andrey var... "
Dolapta bulduğum kırmızı straplez mini elbiseyi ve beyaz dantel taytı giydim. Ayakkabı olarak da siyah deri, topuklu botları giydim. Aynanın karşısına geçip kendime baktığımda çok güzel gözüküyordum. Saçlarım kuru olduğu için atkuyruğu yaptım ve kendime son bir kez daha baktım. Vay be çok güzel olmuştum. Acaba aşağıya insem mi diye düşünürken kapı çaldı ve içeri Harry girdi. Beni görünce önce duraksadı kendini toparlayınca “Vay canına, yani affedersin çok güzel olmuşsun diyecektim. Hadi aşağıya inalim” dedi bana yol verirken ona uyup önden gittim.
Salona geçince herkes oturmuş kanlarını içiyordu taki beni görene kadar. Herkes başını kan torbalarından kaldırıp beni süzdü. Andrey yanındaki boş yere oturmamam için Harry’i çekip oturtmuştu geriye bir tek James’in yanı kalıyordu ama ben onun yanına oturmayacaktım en azından bu kadar erken değil. Ama onlardan hiç biri benim onun yanına oturmayacağımı anlamamıştı taki o tanımadığım adam kalkıp bana yer verene kadar. Ben gülümseyip oraya oturdum ve gülümsedim oda tek boş yer olan James’in yanına oturdu.
Uzunca bir sessizlikten sonra daha fazla dayanamayıp yanımda oturan Louis’in elindeki kan dolu kadehi elinden aldım. O bana napıyorsun diye bakış atarken ben o kadehi bir dikişte içtim. Hepsi bana şaşkınca bakarken onlara dönüp “Dayanamadım ne yapayım kokusu beni cezp etti” dediğimde hepsi kahkahaya boğuldu. Louis hariç o hala bana kızgındı “Eğer çok istiyorsan kendin de kalkıp alabilirdin” dedi ben onun bu son cümlesini duymamazlıkdan gelirken gözüm bana bakan şu yeni kişiye ilişti. Bana bakmaya devam ederek “Beni affedin size kendimi tanıştırmadım ben Nick” dediğinde sesi içimi ürpertmişti. Gülümsemesine gülümsememle karşılık verip “Bende Emily tanıştığıma memnun oldum” dediğim anda James’in sinirden köpürdüğünü gördüm. Ona aldırış etmeden yeni açılmış konuya odaklandım. Harry “Yarın okulunuz için kayıt yaptırırız ve oradaki işimiz bitince alışverişe gideriz” dediğinde şok olmuştum kekeleyerek “Ye…yeni okul mu dedim bu sefer bana şaşırmış gözlerle bakan insanlarla karşılaştım. Louis araya girerek “Yoksa istemiyor musun?” diye sorduğunda “Yo hayır tabiî ki devam etmek istiyorum ama sadece birazcık şaşırdım da” dedim bir çırpıda. Sora onlar kendi aralarında sohbete dalmışlardı yine.
Birkaç saat konuşmalarına kulak asmadım taki salonda sadece ben ve o kalana dek…
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK BENİ ÇAĞIRDI
VampireAşkı kendi içinde keşveden ve bu aşk yüzünden acıyla kıvranan bir kızın hikayesi. Kanınızın damarlarınızdan çekildiğini hissedeceksiniz...