Intrebari fara raspuns

56 6 3
                                    

In imaginea de la mass-media il aveti pe arron transformat pe jumatd !

Arron :

Ma apropii de masa cu gândul de a o face pe fata care ma pus sa cotrobăi tot orașul sa se atașezi de mine ! Ceva usor !

-Buna fetelor ! Ce faceți ?

-Aaaa, bine ! Apropo eu sunt Andreea ! Tu cum te numești ? Frumuselule !

Bai dar fetele astea sunt al dracului de directe ! Aceasta Andreea mai are puțin si se pune aici peste mine ! Este scârbos si pe deasupra este si urâta !

Trebuie sa joc puțin teatru !

- Arron , păpușa !

Deja imi vine sa vomit ! Ma așez langa ele si observ ca toate mai puțin îngerul ma sorb din priviri ! Tata le-a corupt bine ca sa imi facă treaba grea !

Am mai stat cu ele cateva minute dupa m-am scuzat si am plecat ! Trebuie sa o urmăresc pe Amily ca sa ii aflu programul !

" Arron ! Ai găsit îngerul sau nici nu ai căutat-o ? " Imi spune tata cu ajutorul telepatiei .

" Da am găsit-o ! Si ce crezi ca am facut toată ziua ? Ca am mâncat înghețată de căpșuni ? "

Idiotul !

" Te-am auzit ! "

" Stiu ! De asta am gândit țipând ! "

Am închis linkul si am plecat ! O sa fie un weekend luuuuung !

Amily :

Nu prea am vorbit cu Arron ! Asa am inteles ca il cheamă ! Oricum nu prea am ce sa vorbesc cu el ! Nu avem nimic in comun !

Dar este ciudat ! In preajma lui parca imi este teama ! Simnt cum inima imi bate cu putere si simnt ca ceva rau o sa se întâmple !

Acum sunt acasa ! Stau si ma uit la un film cu fratele meu cand primesc un mesaj !
De la Arron ? De unde are el numărul meu ?

" Vino in parcul din fata casei tale ! "

" Ajung in 10 minute ! "

Oare ce sa întâmplat ?

-Ștefan ! Poti sa ma lași sa ma schimb ? Trebuie sa ies in oraș !

-Sigur ! Salvez filmul si ne uitam cand te întorci ?

-Normal !

Ștefan a plecat iar eu m-am dus la dressing ! Nu pot sa ma duc îmbrăcată ca la cafenea !

Am ales o rochie de un albastru marin cu o fundița in jurul bazinului ! Mi-am pus balerinii de același culoare si am plecat !

Arron :

I-am trimis mesaj sa ne întâlnim. Vreau sa vad ce este asa de periculos la ea de tata vrea sa o ucid ! Adică tot acolo o sa ajung dar măcar sa stiu .

O vad cum vine spre mine ! Din câte mi-am dat seama la cafenea este foarte timida !

-Buna !

-Bu.....buna ! Se bâlbâie ia ! Ce sa întâmplat ?

-Nu sa întâmplat nimic ! Vreau doar sa petrec puțin timp cu tine ! La cafenea nu prea am avut timp .

-De unde ai numărul meu ?

-Mi la dat Andreea ! Ma gândeam ca azi sa petrecem o zi ca sa me cunoaștem mai bine ! Ce zici ?

-Ar fi frumos ! Am văzut cum se înroșește si cum își lasa capul in jos !

Ii ridic capul ca sa ii vad fata ! Cand m-am uitat in ochii ei am văzut ce nu credeam ca voi vedea vreodată ! Nu pot sa cred ! Ea este îngerul viitorului ! Este fica celui Înalt !

Este imposibil ! Ca sa fiu sigur trebuie sa o fac sa își folosească aura !

-Hai sa mergem !

Spun eu inca uitânduma in ochii ei !

Amily :

Am aprobat încet din cap uitânduma in ochii lui ! Deși este bun ce mine in ochii lui nu pot sa vad decat răutate si manis ! Ca un .... Inger in păcat ! Oare care este motivul tristetii lui ?

Am plecat spre mașina lui si am mers la mare !

Am înotat , dat cu banana , chiar si cu schi-jeturile ! Nu știam ca știe sa conducă asa ceva ! Ma tin strâns de el sa nu cad !

Simt cum ceva ma mușcat de picior si o durere cumplita ma apasă in acea zona !

Am văzut cum sângele pătează apa iar atunci m-am panicat !

-Arrooon? Strig eu speriata inima bătându-mi in piept gata sa iasă !

Acesta oprește schi-Jetul si toată apa din jurul nostru sa facut roșie de la hemoragia mea !

-Ce sa întâmplat ?

-Pi....piciorul meu ! Acesta sa intors si a văzut ca eram muscata la ținea piciorului!

-Cred ca tea mușcat un rechin ! Te rog sa nu te sperii ! O să-ți vindec piciorul ! Ok?

-Cum adică sa mi-l vindeci ?

-Iti voi raspunde la toate întrebările dar acum nu te speria !

Mi-a luat piciorul in mâinile lui iar atunci o bila neagra sa format in jurul acestui !

-Ce se întâmpla ? Cand am ridicat privirea de la picior la acesta am observat ca avea o pereche de aripi negre !

Am tresărit si daca nu ma prindea Arron as fi căzut in apa !

-Ce esti tu ? Ce se întâmpla ?

-Calmeazate ! Respira adânc si linistestete ! O sa îți spun tot in mașina !

Simteam cum totul devine negru in fata ochilor ! Acum mi-am găsit eu momentul sa leșin !

Arron :

Asta mai imi lipsea ! Sa leșina ! Pe bune ! Unuversule tu vrei sa mor aici si acum ?

Dar am aflat ce ma interesa ! Îngerul asta are puteri de vindecare si este singurul care are in interior piatra soarelui ! Cu piatra asta tata ar putea sa moara ! ( nu ca e o crima asta )

Deci de asta tata o vrea moarta ! Dar nu stiu sece atunci cand am văzut-o ranita am simțit nevoia de a o ajuta !

Poate ar trebui sa aman treaba cu onoratul ! Trebuie sa aflu ce simnt pentru ea !

BUNA dragilor ! Sper sa va placa cartea ! Lăsați comentarii si voturi daca va plăcut !

Pa

Dragostea nu moareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum