Evet.Ben yeni çılgın yazarınız Zehra olmak üzere karşınızda bulunmaktayım.Buraları kısa kesicem zaten çoğunuz okumıcak.Söylemeyi unuttum bu benim ilk kitabım kötü yazarsam yoğ yoğ sıhıntı yoğNeyse ben hikayeye dalış yapıyorum çünkü dalgıçım. 0_0
Medya: Poyraz
------------------------Poyraz'dan...
Ben poyraz yirmi bir yaşındayım üniversite okumadım,küfür etmem ayretten çokta yakışıklıyım taliplerimi bekliyorum. Olmadımı? Tamam.
Bugün yine Ecem'i görücem. Benden bir yaş küçük. Heyecanlandım. Ama ne yapmalıyım sonuçta kıza beş senedir aşığım. Tabiki haberi yok. Gerçi beni tanımıyo bile ama olsun,eee nerde kalmıştık heh abimle ablası çok yakınlar çünkü sevgililer oooo. Tamam neyse bu gün abimle beraber oraya gidicez ve dört genç takılıcaz,ablası,abim,ben ve ECEM. Tek kelime;O benim hayatım. Tamam vurmayın sustum!
Rüzgarla birlikte arabaya bindik mercedes son kasa,uffff fennaaa! Yine dağıttım konuyu,her neyse Rüzgar'ı soru yağmuruna tuttum.
"Rüzgar nasıl davranıyım?"
"Rüzgar Ecem nelerden hoşlanır?"
"Rüzgar sevdiği var mıdır?"
"Rüzgar sence ne-" sözümü kesti ama ben soru soruyorum dimi!
"Yeter be oğlum yeter!Kafa lan bu kafa gömlek değil ütüleme!"
"Ya Rüzgar ben çok heyecanlıyım lan acaba cama çıkıp tükürsemmi? Sonra o tükürük suratıma 'lak' diye yapışır sonra da heyecanım kaçar."
"Salak yaa kardeş olduğumuza inanamıyorum!"
Alınmadım her zamanki halleri. Şuan sıkıldım trafik olmasa yolumuz yarim saatlik yol ama bu laned trafik yüzünden bu bir buçuk saatlik yol oluyo. Yol boyunca sessiz kaldık.
Bir buçuk saatlik yolun ardından evlerinin önüne gelmiştik ve hakikaten heyecandan elim titriyo. Niye lan? olum kendine gel biraz off! Aaaaa
Zili çaldığımda hafiftende olsa heyecanım gitmişti ama kapıyı o güzellik saçan varlık açınca ne yapıcağımı şaşırdım. Her zamanki gibi yine çok güzeldi üzerinde siyah üzerinde pullarla "defol!" yazan göbek üstü bi tişört onun altındada kısa yırtık kot bi şort vardi ben ise vücuduma yapışmiş ince bi tişört ve altınada siyah kot giymiştim.Ben onu süzerken benim ona baktığımi fark etti ve tek kaşını kaldırarak bana baktı ah be güzelim sen böyle yapınca daha güzel oluyosun. Bi bilsen sana karşı neler hissettiğimi
Ecem'den...
Zil çalmıştı ve elimdeki telefonu bırakıp kapıya koştum. Ablamın bahsettiği kişiler geldi heralde Rüzgar ve kardeşi. Kapıyı açmamla benden bir yaş büyük olan,Eda'nın sevgilisini gördüm. Seviyodum onu,yanlış anlamayın iyi çocuk baabından demiştim. Ve yanında bi çocuk,daha önce gördüğümü sanmıyorum. Hemen ablama seslendim ama hanım efendi daha o çok sevdiği rujunu sürmemiş!!"Edaaaaa Rüzgar geldiiii seni bekliyoooo"
"Tamam beş saniye sonra geliyorum Eceeem! daha rujumu sürmediiiiiim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ EVLİLİK
RomansaOysa ki Ecem, sadece sevgi bekleyen küçük bir kızdı. Büyüdüğünde hala sevgiye muhtaç küçük bir kız olarak kaldı. Her gün öz anne babası tarafından eziyet gören kız sonunda evlendirildi, para göz ailesi tarafından.. Poyraz ise sadece Ecem'i izleyen...