1.)

26 3 1
                                    

Dnes bol pre Arianu výnimočný deň. Bol to deň, na ktorý nikdy nezabudne. Presne dnes je to 10 rokov, čo si ju Lissa a Mark adoptovali. Nemôže uveriť, že už toľko času ubehlo. Keš prišla Ariana domov zo školy, bola doma iba Lissa, ktorá práve piekla koláč. ,,Ahoj." Dala jej pusu na líce a pozrela sa na koláč. ,,Je to ten koláč, čo si myslím?" Lissa sa zasmiala. ,,Áno je," Pusa od Lissy smerovala rovno na Arianinu tvár. ,,Ako bolo dnes v škole?" Ariana dlho nečakala a odpovedala. ,,Celkom fajn." Lissa sa otočila na Arianu. ,,Dnes Mark príde trošičku neskôr." Adoptívny otec Mark pracuje ako kamionista, takže väčšinu času trávy na cestách ako s rodinou. ,,To je v pohode." ,,Vážne?" Spýtala sa Lissa s neistotou v hlase. ,,Vážne." Ariana sa usmiala a otočila sa smerom ku schodom, ktoré následne vyšla po dvoch a zabočila k svojej izbe, kde si tašku hodila do kúta a zvalila sa na posteľ. ,,Ahh.." Povzdychla si a usmiala sa. Úsmev sa jej vyčaril na tvári kvôli chalanovi, ktorý sa jej už dlhšiu dobu páči. Dnes mala Ariana voľné miesto vedľa seba v škole, tak si pri ňu z ničoho nič Josh sadol. Cez prestávku sa spolu rozprávali, cez hodiny počúvali, no a aj na obede si spolu sadli a na seba sa pozerali. Ariana sa začervenala, pretože jej kamarátky jej hovorili, že je do nej Josh zamilovaný až po uši.
Nikdy predtým sa takto skvelo necítila. Bola šťastná.
Niekto zazvonil.
Počula dupotanie nôh Lissy, takže vedela, že šla otvoriť ona.
Po minúte na ňu zakričala Lissa. ,,Ariana! To je pre teba!"
,,Pre mňa?" Povedala si pre seba.
Postavila sa a namierila si to smerom k vchodovým dverám.
Josh. Čo tu ten robí? Pomyslela si.
,,Ahoj." Povedal. Lissa odišla znova do kuchyne s úsmevom na tvári.
,,Ahoj." Odpovedala a začervenala sa.

Takže ahojte ľudkovia:D. Vymyslela som novú fantasy poviedku:). Napíšte názor do komentu:).
PS: Viem, je toho málo, ale časom to bude dlhšie:).
-LittleUnicorn18

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 17, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Princess of XerixWhere stories live. Discover now