Era o seara de sambata ca oricare altele...Bella(o fata de 16
ani,slabuta,cam singuratica de felul ei) se pregatea de culcare.
Dupa ce a adormit a avut un vis:era in pat,dimneata cand mama ei a intrat la ea in camera cu un cutit plin de sange ,plangand.Bella a sarit din pat si a luat-o pe mama ei in brate intreband-o de ce e asa de speriata....Mama ei nu a apucat sa zica nimic deoarece tocmai atunci a sunat alarma si Bella s-a trezit.
Bella,foarte speriata fiind a mers in fuga la mama ei sa vada daca e in regula,dar mama ei dormea bustean,asa ca fata s-a mai linistit.Dar inca mai era speriata deoarece a avut un vis asa de ciudat.Dupa cea venit de la scoala ,si- a facut temele si a inceput sa faca ceea ce ii place ei cel mai mult ,sa deseneze..❤
Dupa ce a terminat de desenat, a mers sa manance de cina si a mers la culcare.Dar avea o teama ii era frica sa nu mai viseze din nou ceva si mai inspaimatator.
Bella a adormit si din nou a avut un vis in care se sufoca si nu vedea nimic in jurul ei decat sange...Cand a simtit ca lesina s-a trezit din pat si a zbierat cat a putut de tare "mama!!!".Dar nu a avut niciun raspuns din partea mamei.
Cand a rasarit soarele ea era tot in pat(statea nemiscata),cand deodata a intrat mama ei cu un cutit plin de sange,plangand.Bella si-a dat seama ca ea a visat sambata noaptea cu mama ei fiind in postura aceasta.Bella a mers la ea si a intrebat-o ce s-a intamplat...Mama ei a zis ca fara sa stie de ce a omorat cainele din curtea lor ,Blackie.Bella a ramas muta de uimire si in acelasi timp plangea deoarce nu mai intelegea nimic.De ce a avut un vis care s-a adeverit?De ce tocmai mama ei l-a omorat pe Blackie?De ce?De ce?Daca visul de adineauri se va adeveri?Îi era foarte frica tremura si deabia mai statea pe picioare...Ce se va întampla cu Bella??Se va adeveri si celalalt vis??Cine stie??
CITEȘTI
visul
FantasyÎn aceasta poveste este vorba despre o fata care are o viata obisnuita pana intr-un moment cand incepe sa viseze anumite lucruri,care mai tarziu se vor adeveri.....