"Dragostea..."

152 10 0
                                    

Ma asez din nou pe canapea..el intrand in baie..iar dupa cateva minute ..ma gandesc sa ma duc la el in baie.....El era in dus si canta ...(Omg ce urat canta!..Hei si tie constiinta bleaga...)Ma apropi de el usor ,dar din 2 miscari el se intoarce si ma prinde de sold...ii simt bataile inimii..si respiratia calda.Ma ia pe sus si ma lipeste de perete,dupa care incepe sa-mi sarute fiecare particica a corpului.Era asa placut ...ahh ..l-am muscat putin de buza ,iar gestul asta la facut sa-mi dea tot ce mai aveam pe mine si sa facem o baie impreuna.Dupa cateva minute de neuitat..ma aseaza pe pat cu grija,iar eu il sarut pe pieptul lui perfect,care mirosea a capsuni de la balsam  XD ..In timpul miscarii dute ,vino ,a rasuflat un pic dupa ce mi-a dat un sarut..

Josh:-Sti eu..te iubesc! :*

Eu:-Si eu mult..stai unde te duci? .. spun asta,cand il vad ca se ridica si -si strange hainele..

Josh:-Scuze frumoaso dar ma duc sa vanez,am o pofta de sange si nu-ti vreau vreun rau...

Eu:-Ok iubire,dar sa nu stai mult..

Josh:-Poti sa-ti suni prietenele sa le inviti pe la tine.

Eu:-Ok!..atunci imi apuc telefonul  si le sun pe fete,ma imbrac cu ceva lejer si ma indrept spre bucatarie sa le pregatesc ceva ..stiu ca Selena e tare pofticioasa.

Dupa 30 de min

Selena:-Hei..scuze dar..Kristal nu poate veni..a zis ca are treaba.

Eu:-Hmm ..ok.Ti-am pregatit clatite!

Selena:-Ador cand gatesti !! :3..asa deci spunem despre Josh.

Eu:-Pai e de treaba,e inteligent.....

Selena:-Mda..mda treci la partile corpului =D

Eu:-OK..ok..are un corp bine facut de-ti vine sa-l musti...si doamneeee e foarte bun la pat =))

Selena radea in timp ce musca cu pofta dintr-o clatita=))..Am inceput dupa asta amndoua sa radem si sa ne povestim..cand se aude un ciocanit in usa.Ma indrept cu putina teama,iar cand vad cine e in fata mea ma apuca groaza si incep sa tip.Era chear......


Dragoste de vampirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum