Siisst..Sakin bir yere gec, arkana yaslan ve beni dinle. Sana anlatacaklarim var. Ama bastan anlasalim. Duyduklarini kimseye anlatmak yok aramizda tamam mi? Duyamadiimm.Heh simdi oldu. Al eline kahveni basliyoruzz. :)
Ne sapsalim sana kendimi tanitmayi unuttum.Tamam tamam hemen basliyorum.Insanlar genelde benim degisik oldugumu soyler.Beni neden boyle tanimladiklarini henuz cozebilmis degilim ama bu konuda calismalarim suruyor makul bi sonuca ulastigim an sizi haberdar edecegim merak etmeyin.Pijamalarim ve yastiklarim vazgecilmezim yastiga sarilmadan uyuyamam.Oyle normal kizlar gibi topuklu ayakkabi, mini etek hic bana gore seyler degil.Allaha her gun dua ediyorum bir Victoria Secrrt mankeni disarida pijamayla yakalansin da pijama moda olsun.Evde, okulda,iste, alisveriste her yerde pijama giyelim. Cok mu sey istiyorum ki :) Bu arada utaninca istemsiz bir sekilde otuz iki dis gulerim ve bu huyumdan nefret ediyorum. Ayy yasimi soylemedim sana.19 yasindayim.Istanbul'un gobeginde dogudaki kizlarin gormedigi baskiyla yasadim 19 sene kadar vee simdii universitedeyim ozgurum.Cok sansliyim istedigim bolumdeyim.Gerci ailemin bu durumdan memnun oldugunu soyleyemem.Az kalsin ebe yapiyorlardi beni verilmis sadakam varmis vesselam kil payi kurtardim pacayi.Hayir yanlis anlasilma olmasin ebeleri kucumsedigimden degil de koca bir omrumu kadin vajinasi gorerek geciremem sekerim.Bana atraksiyon lazim,heyecan lazim. :) Yine gevezelik yaptim galiba.Artik uyusam iyi olacak yarin yeni bir sehir yeni bir hayat beni bekliyooorrr...
1.Bolum
"Hanimefendi durun nereye gidiyorsunuz?"
"B Blok 611, B Blok 611 heh burdan galiba. Buyur kizim ne dediydin?"
"Hanimefendi proserur geregi sizi iceri almam mumkun degil."
"Aman be kizim biseycik olmaz,simdi bizim kiz dolabini yerlestiremez ben bi gidip gostereyim."
Ahh sukur kavusturana.Annem nerde ya bak yine benden once girmis kadraja.Aa beceriksiz falan mi demis inanmayin siz ona tabii ki cok becerikliyim :).
"Giris sagdan mi soldan mi acaba?"
"Sag koridor, 6. kat."
"Tesekkurler."
Ayy ister misiniz oda arkadaslarim tas gibi hatunlar olsun.Tovbe de kiz.Allah korusun.609,610,611.Haydi bismillah.Iiihhiiimm ihhiiimm.Neyse.
3.kez oldu odaya giriyorum yalniz.Bir merhaba yok mu.Hosgeldin falan.O da mi yok.Neyse tamam.Pes...
"Merhaba."
"Merhaba."
"Hangi bolum?"
"Iktisat,sen?"
"Psikoloji."
Bu ne be.Ben bu mahkeme duvariyla mi yasiycam simdi.Aman Allahiimm keske guzel olmasinlar diye dua ederken bu detayi da atlamasaydim.Ayy annemi unuttum ya.Nerde bu kadin?
Ayy anne yine mi agliyorsun.Annem gorup gorebileceginiz en sosyal insan .Marketteki kasiyelerden tutun da otobus soforune kadar herkes hayat hikayemizi bilir.Ve an itibariyle de Kocaeli Universitesi Yavuz Selim Yurdu ogrenci islerinde salya sumuk aglayip, dert yanmakta.Elif, kos yetis.Annen yurdu ayagi kaldiracak yoksa.
"Kucuk olunca bi de insan kiyamiyor."
"Essek kadar olmus artik o teyzecim sen tasalanma, o kendi basinin caresine bakar."
Essek pek iyi olmadi sanki.Hiihh.
Bu arada ruhsuz,odun yaftasini yapisturmayin hemen.Kocaeli-istanbul ya 1 5 saatlik yol.Ahh ahh bosuna psikoloji okumuyoruz canim ihtiyac var ihtiyac. :)
Annemi ugurladim kaldik basbasa. Dusundum de.Universite evlenmek icin ne kadar iyi bir yer :)Simdi bir sene gozlem yapsam kim yakisikli,kim pic,kim iyi aile cocugu...2. sinifta arkadas takiliriz.3te sevgili,4te nisan,okul bitti hooooopp evlilik :) Neyse yarin universitede ilk gun.Yat zibar hadi.