:-) Herşeyi Mafettim

130 7 4
                                    

O sabah herşey normal gibi idi uyandım anneme ve babama selam vererek banyoya gittim .

Banyodan çıkıp saçmı kurutup makyaj yaparak kahvaltıya indim. Herzamanki gibi üstümde hayla pijamalarım vardı . Annem beni süzerek baktı ve babam anneme kaş göz yaptı annem

"Okula gittmiyecekmisin dedi "

Saate hic bakmamaştım ve sofradan hızla kalkıp kosarak odama gittim ve asırı hızlı bir şekilde ustumu degistirdim .

Arabama binip gidicekken arabanın anahtarlarını odamda braktığımı fark ettim "ha siktir " diyer arabadan indim ve çok hızlı koşarak odama çıktım anahtarlarımı aldım .

Bu benim ilk geç kalışım değildi okula babamla annemin para durumu iyi olduğu için okula rahat alınmıstım .

Okula girdiğimde içime garip bir his oturdu kalbim çok hızlı atıyordu ''derse girsemmi girmesemmi ?'' Diye düşündüm ve girmemeye karar verdim . Yanıma bir k ız geldi ve konuşmaya başladık biliyomusun diye söze girdi .

'' biliyomusun bilmeme ama bizim bu okulun sevimli çocuğu Can ile Betül dün gece bişiler yapmışlar anladın sen dedi ''
Yüzümde bir ıslaklık hissettim galiba ağlıyordum uzun bir süredir hiç ağlamamıştım .

Herkezin dersten çıkmasını beklerken Can ve Betülü yan yana gördüm bişiler konuşuyorlardı ''...''bişi anlıyamıyordum bir ağıcın altına geçtim ve dinlemeye başladım .

'' dün gece çok eğlendim Can birdaha yine yapalım dedi '' seksi ses tonu ile .
''Tabi yine yaparız aşkım '' dedi ve o ana Canın üstüne atlayıp bir tokat attım ve Betül kolumdan tutup beni çekti ve onu yere yatırdım ve yumruklamaya başladım bana yapma Melisa dur diye bağırdı Can ona aldırış etmeden vurmaya devam ettim Can bani Betülün üstünden aldı.

''Sen ne yapıyosun '' dedim . Bana kaşlarını kaldırarak baktı .

'' Cidden herşeyi açıklaya bilirim'' dedi
''Neyi açıklıyıcan göt ! '' diye ona bağırdım .
Biraz sesizce durdum ve bişi demeye çalıştı.

''Bitti !" Diedim ve herkez bize bakıyordun ve arkama dönüp arabama bindim ağlamaya başladım ve eve doru giderken beni takip ettiğini fark ettim kenara çektim .kocaman boş bir yolda birbirimize deli gibi bağıriyoduk ben o mal ile nişanlıydım okulum bitincede evlenicektik ve aklıma bişi geldi onu parçalayacak birşey .

'' al artık bitti ,al bu yüzüğü Betülemi sokarsın kendi bilemiyicem ama biyerine sok'' dedim ve yüzüğü eline tutuşturdum .
Arabama binip eve gittim hızla odama çıktım ne anneme ne babama selam verdim .

''Kızım canım iyimisin annem kapıyı aç konuşalım istersen '' dedi annem .
'' anne ben iyiyim sadece biraz kendi kendime kalmama lazım '' dedim .
Ve asağıya indiğini anladım 5-6 dakika sonra kapıyı çaldı annem ''kızım kapıyı aca bak sana cikolatalı pasta yaptım'' dedi .Cİdden buna ihtiyacım vardı ve iceri annemi aldım ve anneme olanları annattım annemin tepkisi sadece şuydu .

''İyi yapmışsın '' anneme gülüm sedim artık uyumak istediğimi soyledim sabah okuldan mesaj gelmistti acilen orda olmama lazımdı busefer yetismistim sıfır makyaj sıfır kendime güven ile okula gittim ve müdürün yanında Betül vardı.

'' Melisa kızım Betülün dedikleri dogrumu'' dedi .
''Size ne anlattıki ?" Orospu ne anlattı acaba .
Betül ağzını açtı onu agzını yüzünü kırdığımı anlattı ama kendi yediği boku soylemedi kaşar iste .
'' evet dogru dedim '' malın tekiyim ben ama sonra onu ne yaptığını anlatmak geldi aklıma herşeyi anlattım müdür bana bir kağıt uzattı üzerinde .
Okuldan atıldığım yazıyordu ağlamamak için kendimi zor tutum keske anlatmasaydım mudur sonra bana döndü .
'' senin onunu özel haytına karışma hakkın yok'' dedi ukala bir biçimde .
Tam konusacakken odamdan simdi defol''dedi orospu ... ya nasıl bi müdür bu aq.
'' ben niye hep herseyi mafediyorum ki'' aklıma çok garip fikirler geliyodu olur olmadık yanlış anlamayınsakın .

Arkadaslar biraz uzun yazdım sanırım , yorum yazarsanız cok seviniriz 2 .
Bolumde görüspşürüz ... :-). :-)
<3 <3

Ters YüzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin