Justin
Ráno jsem se probudil s úsměvem na tváři. Vstal jsem z postele a hodil na sebe boxerky. Šel jsem do kuchyně a tam seděla celá červená Kate. Na stole vedle ní leželi naše věci. Naše tepláky, trička, Belly podprsenka, moje boxerky, Belly tanga. Hups. Vím že Kate je to nepříjemný je taková už jí je třicet ale prostě taková jako kdyby byla panna ,,Ahoj Kate" řekl jsem a vzal hromadu věcí do svých rukou ,,Ahoj Justine" řekla a zase sklopila pohled ke stolu. Je zamlklá opravdu jako panna jako kdyby to neznala. Věci jsem nesl nahoru a hodil je do koše na špinavé prádlo. Sedl jsem si na postel k Belle a koukal na ní je to moje usměvavé sluníčko. ,,Nekoukej tak na mě" řekla a otevřela oči ,,Jak?" zeptal jsem se ,,Nadrženě" řekla a políbila mě ,,Ahoj lásko" zašeptal jsem jí na rtech ,,Ahoj" zašeptala a vstala. Trochu kulhala ale pak to rozchodila. Šla do šatny a sklonila se viděl jsem její perfektní zadek. Šel jsem kní a chytil jí za zadek. ,,Nemůžež tady chodit takhle nahá" zašeptal jsem jí do ucha ,,Pročpak?" zeptala se a já si jí otočil a políbil jí. ,,Kate našla naše věci a je zase zamlklá" řekl jsem ona si povzdechla ,,Chová se jak panna" řekla Bell ,,Máš stejné myšlení myslím si že je to panna. Nechápu co jí tak vadí jsme mladí musíme si užívat" řekl jsem a ona se usmála a políbila mě ,,Tak moc tě chci" řekl jsem ,,To ti nestačilo včera?" zeptala se smíchem ,,Ne teď si mě vzrušila" řekl jsem a znova jí políbil a sundal si boxerky a strčil ho do ní. zavzdychala a já se usmál. Pohyboval jsem se vní rychle. Udělali jsme se a hned na to jsme se oblíkli. V koupelně jsme si udělali vlasy a oba dva jsme se na sebe usmívali. Šli jsme dolů a šli rovnou ven. Nasedli jsme do auta který řídil Kenny. Vytáhl jsem mobil a udělali jsme fotku dal jsem to na insta ,,Instagram foto♥ love Bell!" napsal jsem a zamknul mobil. Dojeli jsme ke studiu a šli dovnitř aby si nás nevšimli papz. Tam už byla Sel a Scooter. Objali jsme se snima. ,,Takže tady podepiš smlouvu Selena už jí podepsala." Řekl Scoot a Bella si jí přečetla a podepsala jí ,,Tak zlato a teď si v našem světě" řekla Sel a objala jí. Bella se jen usmívala a myslím že jí taky ukápla slza. Objal jsem jí ,,Miluju tě" řekl jsem ,,Taky tě miluju" řekla a já jí utřel slzy ,,Takže za okno a jdeme nahrávat jakou chceš první Problem nebo break free" řekla Sel od teď už je to místo Seleny. ,,Break free" řekla Bella. Dal jsem jí sluchátka a ona šla do místnosti k mikráku. Pustil jsem hudbu a podíval se na ní. Měla zavřené oči a zpívala. Byla úžasná. Vyžívala se v tom. Cause I can't resist it no more. Zazněli poslední slova a Bella otevřela oči. Teprve teď mi došlo o čem je ten text. Začal jsem se všema tleskat. Vyšla a objala mě ,,Ten text je o nás?" zeptal jsem se a držel jí v objetí ,,Ano když Selena řekla že sní čekáš dítě" řekla a já viděl že to Selena slyšela protože se její obličej proměnil z šťastného na provinilý. ,,Můžu za to všechno" řekla ,,Nemůžež jsme spolu bylo to jenom blbý období proto jsem to napsala už to neřeš" řekla Bell a objala jí. ,,Okey tak znova a Justine natáčej to" řekla Sel ,,Máš svůj účet na youtube?" zeptala se Belly a ona zakroutila hlavou ,,Tak si ho uděláš a my uděláme pak video který dáme na JustinBieberVevo a SelenaGomezVevo a pak dáme na můj účet na tvůj a na Justinův video kde zpíváš co natočí Justin" řekla Sel trochu jsem se v tom zamotal ,,Co plánuješ?" zeptal jsem se ,,Uvidíš takže natáčej a ty Bello zpívat" řekla a já vyndal mobil a natáčel to. Když Bella skončilo tak jsem to uložil. Tentokrát měla otevřené oči a jednou jsem se tam objevil já a řekl jsem miluju jí. ,,Takže Justine podáš mi notebook za chvíli by měl přijít Fredo" řekla Sel a já jí podal laptop. Scoot tu už nebyl. Za chvíli se tu objevil Fredo ,,Takže Fredo jako u Justina bude dělat Belle videa" řekla Sel a my jsme přikývli a já si sním dal ťukes. Fredo usedl k počítači vzal si můj mobil a dal to video na můj účet youtube a na Seleny. Pak to dala Bella na svůj účet twitteru a pak já. S popiskem 'moje princezna je se mnou ve světě zpívání'. Pak jsme museli udělat nějaké fotky kde jsme všichni Selena,já a Justin a Fredo z toho sestříhal video kde vlastně jsme my všichni já, Selena a Bella a hlavně Bella a na konci ' Jsem tu s vámi BellaPalwinVevo lajkujte a komentáře' ,,Je to dobrý" řekl jsem a poplácal Freda po rameni. ,,Na tohle se poženou moji fanouši a Justinovi a ještě se objeví i nový" řekla Sel. Bylo už sedm večer. Byli jsme unavený tak jsme jeli domů. Dojeli jsme k domu a sedli si na gauč. ,,Bella Palwin zpívá? Dnes dali na Seleny a Justina účet na youtube nahrávácí písničku break free kterou zpívá Bella Palwin. Potom na svoje účty sociálních účtů. Všude píšou že je snima ve světě zpívání. Bella Palwin se přidala do světa showbiznisu? Uvidíme. Bella zpívá nádherně už teď má u jednoho video přes 10000 zhlédnutí. Gratulujeme!" řekl moderátor a pak šel film. Podívali jsme se na všechno a na youtube bylo více jak 10000 zhlédnutí. ,,Wow" řekla Bella a já jí objal. Dívali jsme se na film a pak usli.
Je to strašně krátké tak aspoň něco je to druhá za dnešek takže snad jste rány určitě to tam bude zamotaný a nebudete to chápat kdyžtak piště do komentářu kdyby jste něco nechápaly.
ČTEŠ
Belieber Forever ✔
FanficUpozornění: Tento příběh jsem psala když jsem byla hodně mladší takže se tam najde hodně chyb. Takže číst jen na vlastní nebezpečí xddd Story 2015 Stane se něco když se slavný Kanadský zpěvák Justin Bieber zamiluje do svý fanynky? A co když fanynka...