-5-

15 1 0
                                    

Uyandığında bir cam odanın içindeydi. Doğruldu. İlk burayı çözmeye çalıştı. Çok dar bir yerdi. Korkarak koluna baktı. Sarılmıştı. Belki de Maskeli Kız o kadar da kötü birisi değildi? Yanında bir zarf vardı. Heyecenla içine baktı. Ama içinde kaset yoktu. Bir kağıt vardı. Açtı ve okudu;

Teyp oyunu

Ayağa kalkıp etrafa bakındı. Bir teyp vardı. İçine baktı. Kaset içinde değildi. Üstünü ardı. Kasedi bulmaya çalıştı ama yoktu. Oda tabanı dahil camdı. Yani herhangi birşey olsa görürdü.

Gözü sargısına gitti. Orada olabilir miydi? Maskeli Kız bu kadar acımasız olabilir miydi?

Sargısını açtı. Evet, kaset oradaydı. Ama kestiği yerin içinde.

Kasedi içinden çıkarttı ve teybe yerleştirdi,

"Evet, sevgili kurban. Sana bir ipucu; bu teyp! Çok saçma biliyorum..."

Begüm sinirden teybi yere fırlattı. İçinden birşey fırladı. Koşarak yanına gitti. İçindeki şey küçük bir çekiçti. Çekici alıp elinden fırlattı ve cam odanın bir köşesini kırıp, dışarı çıkmasını izledi. Kahkahalar içinde dışarı çıktı. Sadece cam oda aydınlık olduğu için burasının da ışığını yaktı. Oda yıkık döküktü. Salon gibi bir yerdi. Duvarda tablolar vardı. Eski ve çeşitli yerlerinde yırtıklar olan koltuk ve yanında sehpalar vardı. Sehbalar aşınmıştı. Yere bir ayı postu serilmişti.
Nasıl çıkacağını düşündü. Ama buraya geleceğini bilmiyordu ki, ya da bunun gibi bir yerde olacağını!

Aklına teyp geldi. Gerisini dinlememişti. Acaba dinleseydi ne olacaktı, buraya geleceğini bilecek miydi, peki ya burasıyla ilgili bir ipucu alacak mıydı?

Etrafı iyice incelemeye karar verdi. Köşede bir kapı vardı. Ama şifreliydi. Acaba şifresi neydi?

Yine aklına teyp geldi. Koşarak yanına gitti. Kurcaladı. Yere fırlatınca açılan içinden çıkan bir kağıt parçası vardı. Kağıdı da alarak koşarak kapının önüne geldi. Yazan sayıları aynen şifre olarak yazdı.

Evet, kapı açılmıştı!

KATİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin