4.BÖLÜM

86 10 0
                                    

"Beste kalk lan. Camış gibi uyuyosun zaten."

"Kime diyom lan. Siyah karı kalk lan."

Gözlerimi araladığımda, Besilay'ın elinde su bardağı ile dikildiğini gördüm. Kafamı duvardaki saate doğru çevirdim. Saat 6'ıydı. Yavaş yavaş doğrulup Besilay'a baktım.

"Lan manyak sabahın 6'sında ne işin var?"

"Uyuyamadım. Herkes uyuduktan sonra bi ağlama isteği geldi."

"Niye oğlum mal mısın?"

"Abi ben ne bileyim. Aynada her kendimi gördüğümde tipime sövüyorum. Çok çirkinim lan. Victor Hugo beni görse Sefiller yerine bunada şükür diye kitap yazardı. Etrafımda ki güzel kızları gördükçe nefesim daralıyo."

"Sendeki kafadan bi porsiyon lütfen. Kanka bak anlatamıyorum galiba. Taş gibi kızsın. Fizik desen on numara beş yıldız. Sadece kendine bakmıyosun. Hem bakıp nabıcan oğlum beğenen böyle beğensin. Sonra bi kızı makyajsız görünce korkup kaçıyolar. Hem bizim makyaj malzemesi almaya paramızmı var? Sen bırak bunuda o su bardağını kafama boşaltmıyıcakdın demi?"

"Başta boşaltıcaktımda. Sonra ölümümün senin elinden olması beni korkuttu."

"Besilay, artık yarın lütfen saçlarını tara olurmu."

"Tamam tararım."

"Hadi uyu şimdi. 2 saat sonra kalıkcaz zaten."

Cevap vermeyerek pikesini üzerine çekti. Arkasını döndü. Umarım uyur. Ah be güzelim. Burda çirkin biri varsa o kişi benim. Çok güzelsin ama farkında değilsin. Daha yüz hatlarımız oturmadı. Yavaş yavaş otursun bak gör o zaman güzel değilim diyormusun. Eminim bizde bir gün güzel olucaz. O evrim denen 5 harfli lanet kelime bizide bulucak. Sadece sabır gerekiyor. Beni beğenmeselerde olur. Ben Burak ve Eren hariç tüm erkeklerden nefret ediyorum. Eren çok farklı. Erkek olsada farklı. Burak diğerleri gibi değil. Hayallerimdeki erkek. Diğer bütün erkeklerden nefret ediyorum hepsi aynı. Ben şu ufacık yetimhanede bile kaç kızın kilosu ile dalga geçildiğine şahit oldum. Daha bu ne ki? Okulda anamız babamız yok diye dışlandık lan. Bizde bilirdik diğerleri gibi olmayı. Fakat kaderin önüne geçilmez ki. Kim bilir hergün kaç kadın kocasından dayak yiyor. Kaç kız çocuğunun evlendirme pahasına okul hayatına son veriliyor. Neden ezilen yalnızca kadınlar. Bu dünyada, hangi dine inanırsan inan, hangi ırktan olursan ol, ister fakir ister zengin ol ama kadında erkekde eşittir. Meşhur bir söz var. Ama o söz tek saniyede bile kadınları savunmaya yeter. "Kadın karnına koca bir dünya sığdırdı ama siz koca bir dünyaya kadını sığdıramadınız." Kadın hiçe sayılıp tecavüz edilip bir kenara atılıyor ama buna sesini yükselten yok. Boşver be güzelim bir erkek için süsleneceksen süslenme daha iyi. İnan bana çirkin değilsin. Saçını yarın taramayacaksın biliyorum ben seni. Her seferinde aynı sözü vermiyormusun zaten. Erkeklerden nefret etmem, birini sevmeyeceğim , erkekler ile futbol oynamayacağım anlamına gelmez. İkisi çok farklı şey. Ne kadar saklarsan sakla senin o küçük sırrını biliyorum Besilay. Bu yüzden sen benim dostum değil kardeşimsin.

Besilay'a bakarak düşüncelerimi içimden geçirdim. Uykum kaçmıştı. Hırkamı alıp bahçeye çıksam belki zaman geçer diye düşündüm. Ses çıkarmadan usul adımlarla yetimhanenin kapısından çıktım. Banklara doğru ilerlerken bankta arkası dönük birini gördüm.

"Heyy! Kimsin sen? Bu saate ne işin var? Bir dakika o elindeki sigara mı?
... şişşt sana diyorum."

Cevap vermeyince ona doğru yürüdüm. Tam önünde dikildiğimde kafasını kaldırdı. Burak'dı bu. Oğlum bu çocuk niye bu aralar sürekli karışma çıkıyo? Önemli bi soru ise sigara mı içiyo lan bu?

KARABİBER ⏳Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin