Teorie božstev.

44 3 0
                                    

Každý ho známe. Je to Bůh s velkým B. Vysnila si ho skupina lidí a v jeho jménu páchali dobro i zlo. Ale co když vám řeknu,že není sám ? Co když každý jeden bůh, který kdy byl vymyšlený opravdu existoval? Byl živen z víry lidí v něj a jakmile upadl do zapomnění, tak se rozplynul stejně rychle, jako kdysi vznikl v hlavě budoucího kněze nějaké začínající sekty. A teď vemme v potaz ten neskutečný brajgl nahoře za předpokladu, že by měli všichni bohové žít kdesi na nějakém místě na obloze a pozorovat náš život. Odkláním se od prachprostých teorií, že jsme bohům u análního otvoru, protože pokud by jsme v ně nevěřili, zanikli by stejně jako naše víra v jejich schopnosti a v je samotné. Živí je naše víra v jejich osobu a za tu jsou nám schopni dle legend a pověstí nabídnout nadlidské schopnosti. Bohatství materiální i psychické, nebo prostý dar zdraví a života. Kam se tedy poděli všichni bohové ? Kam zmizel slavný Zeus ? Kdo zabil Thora a kam se poděli všichni menší bohové lesů a polí, nám známí od našich keltských a slovanských předků?  Vymlátili je. Surově je zabili a uvrhli do zapomnění. A je jedno, jestli to byl Alláh, nebo Bůh...A možná se jen někde schovávají. Zalezlí v temných koutech, ve starých knihách a spisech, živeni posledními věřícími dušemi a čekající na duše nové, ochotni nabídnout cokoliv co bude v jejich silách za energii která by jim vrátila zpět život.  Nastává tedy otázka. Co myslíte, mohlo by se vyplatit začít věřit v nějakého téměř zapomenutého boha ? Podle mě ano. 

Tak trochu jinak.Kde žijí příběhy. Začni objevovat