Huzur

43 10 4
                                    

Sicak hava tenime islerken ben ruyalar sehrindeydim sanki. Buranin havasini insanlarini lezzetlerini o kadar cok ozlemisim ki egilip topraklarini opebilirdim. O kadar yormustu ki hayat beni savrulabilirdim bu koca sehirde. Benim adim Ashley kendi icimde tehlikeli derler bana. Burada mutlu olusum kadar kinimde o kadar buyuktu tabiki buralara.Hersey kucukken babamin bir hic ugruna kardesimi olduresiye dovmesiyle basladi. Tek sebebi evlatlik olmasiydi. Hayatim bir seruven gibi. Bir aska tutuldum kendimde kaybolarak. Robert! Kahretsin onun yaptigi entrikalar beni o kadar yormustu ki onu oldurecektim. İntihar sebebim olabilirdi. Bana en koyan da ne biliyor musunuz? O lanet umursamamasi . Simdi bu hayatta iki amacim var. 1. si kardesimi bulmak,2. Siyse Robert'a gercekten ama gercekten aci cektirmek. Yuzume esen hafif ruzgarla kendime geldim. Uyandim kendimden. Kendimi guclendiricem. Daha fazla her zamankinden daha "daha" fazla. Cantamdan cikardigim mendille yuzumdeki nemi sildim. Kahverengi buklelerimi kulagimin arkasina sıkıştırdım. Kurumus dudaklarima nemlendirici surdum. Bir an duraksadigimda telefonumun olmadigini fark ettim. En yakin telefoncudan bir telefon alarak hattimi icine taktim. İste aciliyor... 46 yeni mesaj tabiki hic birini umursamadim. Ve hayatima yeni bir sayfa actim.Ne kadar acabilirsem artik. Dedim kendi kendime gulucuklerimi icime akitarak. İnanamiyorum huzuru Robert yokken dibine kadar yasiyorum gercekten.
David'in yaptigi hainligi hic umursamiyordum bile. O benim icin sadece laf getirip gotururdu. Onun beni kurtardigina inanip yanilmistim. Allah'in belasi. Sanki tek derdim oymus gibi. Bu kadar fazla sinire dayanamayip yol uzerindeki dondurmacilardan birinden 1 kulah dolusu karisik dondurma aldim. Oyle guzel gorunuyorlardi ki hepsini yutabilirdim o an. Parasini verdikten sonra dondurmamdan kucuk isiriklar almaya basladim.

Yolda aylak aylak dolasirken birden yere dustum. Kahretsin birine carpmistim. 'İyi misiniz' diye sordum en nazik ses tonumla. Ellerimden tutup beni kaldirdiginda 'Asil ben ozur dilerim dikkat edemedim ' demesiyle yikilmistim bir anda. Esmer saclari ruzgarda ucusuyordu adeta. Yuzunde estetiksel bir guzellik vardi. Gercekten cok yakisikliydi. Yakisikli ve kibar ne iyi ama.Bir sure kahverengi gozlerimi onun uzerinde gezdirdikten sonra ' ee o zaman ben gidiyim' diyerek oradan hemen ayrildim. Dondurmam dustugu icin biraz hayal kirikligina ugradim dogrusu. Yolda fazla gezinmeden aannemden kalan yazliga gitmeye karar verdim. Hava yavas yavas kararirken yildizlar parlamaya baslamisti bile. Yolculuk Robert ve David beni cok yormustu. Fazla vakit kaybetmeden yatagiminnen rahat kosesine kuruldum. Yaz aylarinda hava cok nemli oldugu icin kapilari acmaya karar verdim.Yarin yeni bir gun olacakti ve ben tekvando'ya baslayacaktim. Guclu diye bedendende bahsediyordum tabi ki.Sonucta kim guclu kuvvetli birini alt etsin ki demi ama ? Gun icinde yasadiklarimi dusunurken goz kapaklarim yavas yavas kapanmaya basladi. Siyah kirpiklerim goz altlarima coktan dusmustu bile. İste huzur dolu bir gun.

'Dııt dııt- dııt dııt' gozlerimi acmadan calan alarmi kapattim.Muhtemelen sabahin erken saatleriydi ve benim acilen tekvandoya gitmem gerekiyordu. Tabi ordanda is gorusmeleri... Bunlari kendi beynimde toparlamaya calisirken uyanmam gerektigini hatirladim ve birden gozumu actim.arkami dondugumde kahverengi genc gozler beni izliyordu. Robert! Korkarak butun Turkiye'nin duyabilecegi sekilde bir ciglik attim ve aniden yataktan dustum kalktigimda goxumu ovusturdum ve hala ordaydi. Ruya dehilmis. Bir ciglik daha koparttiktan sonra agzimi kapatti ve 'Burda oldugunu biliyordum kaçak ' dedi o sinir gulumsemsiyle.Geri adim atarak kendimi ondan cektim.'Senin bensiz bir hayatin olamaz drella' demesiyle. Kendimi disari attim. Ne yapacagim hakkinda bir fikrim yoktu. Arkamdan attigi kahkahalari bile zor idrak ediyordu beynim. Buyuk bir saskinlikla kahvalti etmeden tekvando kursunun yolunu tuttum. O kadar korkmus ve hazirliksizdim ki yolda adimlarimi zor atiyordum.














Multumedia: Ashley'in carptigi kisi. :) umarim begenirsiniz. 3 . bolumun okunma sayisi beni gercekten uzdu umarim bu bolumu begenirsiniz. Asil baslangic burada basliyor. 1. Bolumun kisa olmasi bu nedenleydi. Hepinizi cok seviyorum :))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 16, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TehlikeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin