'Wakker worden e bolle' zegt mijn broer amine en schudt mij wakker
Ja ik ben al wakker zeg ik slaperig
'Jala zid sta op straks kom je nog te laat'zegt hij en loopt dan mijn kamer uit
Ik pak mijn douch spullen bij elkaar en mijn badjas.
Ik loop naar de badkamer en zet de douch-kraan aan en laat de warme sralen over mijn lichaam glijden.
Na een kwartiertje zitten douchen loop ik de badkamer uit met mijn badjas.
Ik sta voor mijn inloopkast te kijken wat ik zal aantrekken.
Ik doe er zeker 15 minuten over en uiteindelijk pak ik een mintgroen bloesje met een lichtbauwe skinney jeans met lichte scheuren.
Ik doe een beetje lipgloss op doe mijn MK horloge om mijn arm.
Fandation hoef ik niet want ik heb van mezelf al een mooie gladde huid en mascara hoeft ook niet want ik heb hele mooie lange wimpers vanmezelf.
Ik doe een beetje mouse in mijn krullen en laat het los hangen.
Ik pak mij tas en doe daar mijn boeken in.
Ikloop naar beneden en zie daar mijn moeder een ontbijtje voor me klaarmaken.
'Sba7 el ghair yemma' zeg ik tegen mijn moeder
'Sba7 l nour e jedji ino' zegt ze
Ik geef haar een kus op haar wang en eet snel mijn ontbijtje op.
Ik trek mijn MK slippers aan en zeg mijn moeder gedag.
Ik loop naar de bushalte en bel mijn beste vriendin Yousra op.
Het gaat 3x over en dan neemt ze op.
Ik: hey schat alles goed?
Y: goed hmdl met jou lieverd?
Ik: ook goed hmdl.
Y: waar ben je?
Ik: bij de bushalte ik wacht op de bus.
Y: Ooh oke maar ik moet hangen schat ik word geroepen doei ik zie je zo p school.
Ik: isgoed lieverd doei.~
De bus is gekomen en ik stap in ik check in en zoek een plekje helemaal achterin op.
Er komt opeens een jongen naast me zitten.
Omy gosh ik zit naast een jongen ik kijk in naar hem en ik krijg oogcontact met hem hij heeft prachtige bruin/groene ogen, is heel gespierd en heeft een opscheertje.
Ik zie hem naar me lachn ik kijk blozend naar mijn schoenen.
Ik zet muziek op doe mijn oortjes in.
Afwachtend kijk ik uit het raam.
De bus is gestopt en ik stap uit als ik de bus uit ben word ik geroepen en als ik achterom kijk kijk ik weer in de mooiste groene ogen ter wereld...
JE LEEST
Ben ik iets waard?
Randomik heet Yasmina, ik ben 17 en ik zit op de havo. Ik woon met mijn moeder en vader en mijn broer van 20 genaamd Amine. Ik ben gewoon een normaal meisje met een gelukkig leven maar daar komt nog verandering in. En nou zul je denken ja wat simpel klein...