3-Başlangıç

469 19 0
                                    

Harima Samzetrus

Sıkıcı okulu hepimiz biliriz. Yataktan spatulayla kazınmamız gerekir resmen. O yorgunluk ve yatak aşkı okul zamanı hiç bitmez. Uyku sevdalısıyız napalım! Yine rezil bi sabaha uyanmıştım. Şişmiş torba torba olmuş kısılmaktan kaybolmuş gözlerim klasikti benim için. Zombi gibi ayaklarımı sürüye süreye hazırlandım kahvaltı yapmadan dışarı çıktım servisi beklerkende bir sigara yaktım. Dareska da zaten hep benden sonra gelirdi. Sigaramın dumanından şikayet ederdi bazen.Çok güzel bir kızdı hemde benim gibi biraz aykırı ve farklıydı. Kocaman iri gözleri siyah çerçeveli gözlükleri 1.80 boy gayet dikkat çekiciydi. Fiziğide bi okadar güzeldi. Bakışları biraz sevecen biraz kibirli biraz saf biraz umursamazdı. Kısaca her şekilde dikkatimi çekmişti. Zamanla onda bazı şeyler farkettim. Zaten topluma aykırı insanlara ayrı bir sempatim vardı ama o bundan fazlasıydı. Bir gün servisde eve dönüş yolundaydık. Onda hissettiğim enerjiyi biliyordum ama kesinleştirmeliydim. Eğer içinde bir güç varsa bunun peşinden giderdi. wicca ve paganizm hakkında bilgisi olup olmadığını sorduğumda yok dedi bende kısaca bilgi verip araştırmasını söyledim. Eğer sorun olursa sor dedim. Ve beklediğim gibiydi ve merakı körüklenmiş peşinden gitmişti. Ama hala emin olmalıydım. Bunun bir heves olmadığını öğrenmem gerekiyordu.
-Dareska seninle bir şey denemek istiyorum.
-Ne deneyeceksin?
-Ellerini aç aşağı bakacak şekilde tut enerjini hissetmek istiyorum. Ruhunu görmek istiyorum.
-Tamam hadi deneyelim.
O an gözlerimi kapadığımda vizyonlar geldi. Şimşekler yıldırımlar ateşler ve başımı döndüren bir yoğunluk ağırlık.
Ruhu gerçekten güçlüydü. Uzunca bir süre bu tarz olaylardan uzak kaldığım için bu yaptığım şey yüzünden biraz baş ağrısı çekmiştim ama değmişti. Artık inanıyordum. Tabi bunları Dareska ya daha sonraki zamanlarda açıkladım. Tüm arşivimi onunla paylaştım ve yoğun bi bilgi yağmuruna tuttum. Gerçekten inanılmaz bir kızdı. Çok da zekiydi. Çabuk öğreniyor hatta kendiside ilerliyordu hayal gücünü kullanabiliyordu. Bir gün ona istediği bir şey olup olmadığını sordum ve güzellik istediğini söyledi. Bende onunla alışverişe çıkıp gerekli malzemeleri aldım hatta kendi malzemelerimden bir kısmını verdim. Ve ilk büyüsünü kendi yapmaya çalışmıştı ve kötüde olsa becermişti. Ve yaptığı işe yaramıştı. Zamanla güzelleşti ve dahada dikkat çeken biri oldu. Aslında bende verdiğim aradan sonra onun sayesinde tekrar başlamış oldum.

Dareska'nın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin