Sakinleşmesi İçin

106 11 2
                                    

İnanamıyorum. O gözler neydi öyle! En çok korktuğum şey. ALKIN sana ne yaptılar böyle. Ben iç sesimle konuşurken Alkın derin i iyi pataklamıştı derin duvarın dibinde yatıyordu ve ben ayakta ağaca yapışmış halde duruyordum.

Sonra Alkın bayılmış olan derini bırakıp yanıma doğru geldi. Gözleri eski halini aldı ve bana sarıldı. Sarıldığında sol elim Alkın'ın sağ omzunun o tarafta olduğu için orada bir şişlik hissettim bunu buradan gidince soracağım.

Tabi o sırada derin beyin ısırdığı yerde bir şey hissettim ve orası haliyle kandı ve Alkın ın burnu oraya değdi ve aniden benden ayrıldı. Sonra gözleri yine aynı rengi aldı. Ve dişleri sivrileşmeye başladı sonra derin gibi üstüme yapıştı. Sonra ellerimi başımın üstünde birleştirip elleriyle tuttu.
Tam boğazıma yaklaşıyordu aklıma bir şey geldi. Yüzümü ısıracağı tarafa doğru çevirdim. Dudağı yanağımı öpmüş gibi oldu sonra başını geriye çekti ve tekrar yaklaşmaya başladı.

Kendinde olmadığını biliyordum şimdi siz nerden biliyorsun diyeceksiniz e bizde vampir filmleri izledik yani.
Sonra aklıma başka bir şey geldi bunu yapmak hiç istemezdim ama canım için yapmalıyım. Alkın bana yaklaşmaya devam ederken Alkın'ın dudaklarını dudaklarımda birleştirdim. Kendine gelmesi lazımdı. O da şaşırmış olacak ki birbirimize dil dik bakıyorduk. Sonra gözleri kendi halini almaya başladı gözleri sonunda kendi rengine döndü.

Ahhh hadi ama ben elektrik olayını unutmuştum uff yine hastaneye gitmek istemiyorum

Onu dudaklarımdan yavaşça ayırdım yine aynı elektrik ve sonra ise heryer karanlık.

Arkadaşlar kısa oldu farkındayım ama yazacak bir şey bulamıyorum. Yorum yapmazsanız yön bulamam. En sonunda aklıma bir şeyler geldi ve yazdım. Sonraki bölüm en kısa zamanda yolda ama nasıl olaylar yaşansın bilmiyorum o yüzden bana fikir vermenizi istiyorum.

Kanla Sonsuz AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin