15. De Baby's

569 27 5
                                    

Ze zijn al acht maanden in Parijs...

Draco POV

We lopen met zijn alleen naar binnen en ik kijk naar Hermelien en zij kijkt naar mij ik kus haar hand en ze kijk bewonderend naar haar ring Patty Ginny en Fleur staan er om heen we zitten nog lang in de woonkamer te praten. Plots voel ik iets nats naast me Hermelien is lijkbleek "Draco mijn vlies is gebroken" en ontstaat een soort paniek "O no mama de Baby's komen" Madame Delacour komt de trap af en deelt ons orders uit. Ik ben helemaal overdonderd.

Hermelien POV
Ik heb mijn natte broek aan en Benno en Harry tillen me nu de trap op. O god sta mij bij. Ik begin te kreunen ik heb zo'n pijn. Dan komen we in de Kamer van mevrouw Delacour, ik word op bed gezet "alle jongez de kamer uit" hoor ik madame Delacour zeggen " oke Eremelien je bent bijna op elfd dus Et kan niet lang meer duren" "kom op Hermelien" zegt Patty terwijl ze mijn hand pakt. Ik schreeuw nog een keer dat was een weeën "O'ver de elfd Ermelien" "ik weet niet of ik dit we overleef" Ginny en Patty giechelen. " oke Liefje E kan Perze" ik deed wat Madame Delacour zei en Perste "Hermelien ik zie een hoofdje" riep Ginny. Ik gaf een kei harde kreun en daar was mijn eerste kind. Ik perste nog twee keer helemaal vermoeid en versuft. Ik had nu een drielig drie jongetjes maar waar was mijn vierde kindje?? Het was toch een vierling?? Ik voelde nog een weeë en ik perste tot dat ik weer gehuil hoorde maar dit keer was het kindje veel kleiner en het gehuil veel hoger. Een meisje. Ik was zo blij ik had een drielig van alleen jongens en vijf minuten later Mijn eigen meisje. Haal Draco.

Draco POV

Ginny en Patty kwamen bezweet benden "Draco je mag bij Hermelien gaan kijken" ik sprong op en rende naar boven daar zag ik haar en aan elke zijde stonden twee wiegjes ik keek mijn ogen uit en kuste mijn Hermelien. "Draco we moeten nu echt gaan na denken over namen" dit is een drieling maar om precies te zijn is dit de oudste en ze wees me een jongetje met blond haar aan en dit zijn de middelste alleen dit kleine mannetje is iets ouder ze hadden allebei rood haar. En dit is het enige meisje. ik keek naar haar ze had geen bruin haar ook geen rood of blond haar. Nee haar haar was pikzwart. En zei opende als enige van de kinderen haar oogjes ze waren zo groen als zomer's gras. Ze keek ons met een intelligente blik aan en viel toen net als haar broers in slaap "dat is de jongste Draco" ik keek naar haar en Ze was ook een stuk kleiner dan haar broers. Ik ging naast Hermelien zitten en die viel vermoeid in slaap. Ik dacht nog een tijdje na en gaf mijn kindjes om de beurt een kusje op hun voor Hoofdje. Ik hoopte dat het allemaal goed komt.

Ondertussen ergens in Azkaban.
Ron POV
Ik zat te denken aan Die slet Hermelien. De baby's moesten nu ondertussen wel geboren zijn, ik zat hier nog ruim 5 jaar maar was nu al bezig met wraak. Ik hoop echt dat die Bitch een jongetje had gekregen. Maar ik zou natuurlijk wraak nemen op al haar kinderen. Hahaha. Ik lachte hysterisch. Shit een dementor, ik deedt weer ongelukkig maar we met een duivelse glimlach op mijn mond.

Heey allemaal

Ik en MashanXx gaan na denken over namen. En ideetjes zijn al tijd welkom.

Groetjes (noulaabrikoos )

Hurt (Dramione)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu