pislik kız ne olcakk

68 7 2
                                    

Bugün günlerden pazartesi birsürü sınav var kızlarla hemen hazırlanıp çıktık tabi kahvaltı yaptık önce ilk derisimiz sınav dı okulun ilk yarım saati boyunca kantinde bizim üç öküz ile oturduk sonra derse girdik sınav başladı sınavın son yirmi dakikasına girdik sonra koridordan bir domates uçup bizim sınıfta uyuz olduğum bi kızın yüzüne geldi hoca çıkıp dışarı baktı kimseyi bulamadı kızı elini yüzünü yikasin diye sınıftan çıkardı tabi ben çok mutlu oh oh oh olsunn dedim kötü biri olmasam da o kızı sevmek zorunda değilim o kız hep bizimle uğraşıyordu salağın teki hiç takmıyorduk neyse kız gitti bu arada adı elif sonra eli yüzü insan gibi geri geldi sınıfa tam köşede kapının yanında oturan benim yanımdan geçti ve geçerken yanıma bir kağıt bıraktı tabi ben bunu hoca yanıma gelene kadar anlamadım hoca etrafı gezerken kağıtı benim kucağımda bulmasın mı ve kağıtta sinav kopyaları olmasın mı ?olmasın yani keşke olmasaydı hocaya kopya çekmedigimi anlatamadim ve sınıftan kovuldum çıktıktan biraz düşündüm ve aklıma elif geldi o salak yapmıştı.bunu farkettim ama elimden bişey gelmezdi ki ne yapabilirdim hoca beni dinlemezdi ben sınıfın kapısının önünde bi sağa bi sola bi ileri bi geri yürüdüm elife ne yapacağımı kendimi nasıl kurtaracağımı düşünüp durdum o salak benim sınıfa rezil olmam ve sınavdan atılmam için resmen kafasına domates yemeyi bile kabul etmişti neden bu kadar salak olduğunu çok merak ediyordum boşver galya salagın teki diyerek kendimi yatıştırıyordum sadece bi ara gözüm karardı başımı yukarı kaldırdım ve dedim ki iyiki gözüm kararmış neden mi bu kadar saçma bişey söyledim. ?!

iyiydik biz üçümüzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin