''Despartirea"

126 10 3
                                    

Era chear......Kristal plina de sange abia statand pe picioare.Selena era in spatele meu ingrozita.Am incercat amndoua sa o caram pana sus pentru a duceo in baie..I-am dat hainele pline de sange jos si am vazut ca avea la gat o muscatura,iar atunci m-a apucat teama ca Josh sa nu-i fi facut asta.Am spalat-o dupa care i-am dat un tricou de al meu si am asezato pe pat.

Selena:-Ce s-a intamplat oare?!

Eu:-Sti...cred ca ar fi mai bine sa pleci acasa cu taxiul si sa te culci..daca ai nevoie de ceva sunama.

Selena:- Cum?? nu te pot lasa aici in situatia asta singura..

Eu:-MA DESCURC OK? spun asta tipand in timp ce Selena se indeparta usor de mine.

Dupa ce a plecat ..m-am uitat inca o data la muscatura lui Kristal,cand dintr-o data s-a trezit..avea ochii rosii ,am tresarit indepartandu-ma usor,aceasta s-a ridicat si se uita la mine de parca as fi o gustare >< (de ce mi se intampla mie toate astea ?..de data asta tin cu tine constiinta ..).S-a apropiat si mai mult de mine si.....m-a imbratisat .?!! stai ce?

Kristal:-Am fost asa de speriata...

Eu:-Acum esti in siguranta spunemi totul....

Dar dintr-o data intra Josh in camera si o indeparteaza de pe mine..se pune in fata mea.

Eu:-Ce faci Josh?! TU I-AI FACUT ASTA?

Josh:-Sa nu mai tipi la mine asa..normal ca nu eu am facut-o eu am salvat-o,ea nu mai e de acum prietena voastra,daca n-as fi venit la timp te-ar fi muscat.

Eu raman blocata si ma uit la Kristal,chear nu mai parea aceeasi persoana..il strang pe Josh tare in brate.

Kristal:-Vai ce emotionat,imi vine sa vomit saracuta mea prietena era asa ingrijorata pentru mine si nu stia ca v-a fi defapt masa mea...

Se apropie rapid de mine ,vrand sa ma atace ,dar Josh o tranteste la pamant iar aceasta fuge pe geam.O sun repede pe Selena sa vina voi fi mult mai linistita stiind ca v-a fi langa mine.Aceasta vine extrem de rapid,iar dupa o culc pe canapea in timp ce l-am luat pe Josh sa vorbim in bucatarie.

Eu:-Ok spune ce naiba s-a intamplat?!

Josh:- Pai..eram in padure cand am auzit un tipat cunoscut ,pe al lui Kristal,aceasta a fost inconjurata de un varcolac ce o zgariase,deci devenise si ea varcolac.Am ajuns acolo si l-am infrant pe ala ,ea inca era intinsa pe jos.I-am turnat niste elixir care te scapa de transformare si devine om din nou numai ca pe moarte,asa ca am muscat-o,dar dupa ea ma atacat si in spatele meu venise un alt vampir,pe ala l-a omorat si ia luat sangele devenind strigoi ,iar acum o sa ne fac rau.Sa intelegi nu mai esti in siguranta de astazi trebuie sa pleci cu Selena in alt oras,pana v-a trece luna sangelui ,pentru a o putem salva din blestem.Cu mine nu poti fi in siguranta.

Eu:-Adica trebuie sa ne despartim... :'(

Josh:-Nu plange frumoaso o voi rezolva cumva in cateva luni,iar dupa vom fi iar impreuna.

Ne imbratisam,o trezesc pe Selena care-i ii explic siuatia foarte calm,iar aceasta intelege.Ne facem bagajele ,ne luam ramas bun de la Josh si pornim spre New York .Inchiriem o vila forte frumoasa cu piscina si tot.


12 Iulie ,New York


Imi suna telefonul ca un nebun..primisem un mesaj.

Anonim:-Buna pisi ,scuze ca te-am trezit.

Eu:-Buna,cine naiba esti ?si nu sunt pisi cu tine!!

Anonim:-Bine pisi..si vei afla toate la timpul lor.

Eu:-Mda..eu nu vorbesc cu anonimi ca tine ...nici nu ma cunosti.

Anonim:-Daca m-ai vedea mai cunoaste Rose..

Eu:-Idiot live me alone!!

Anonim: -N-ai sa vezi papusa asa ceva..de acum voi fi umbra ta! 3:)

Eu:-Mda..super..imi placea mai mult pisi..acum lasa-ma am treaba.

Anonim:-Ok ...Ok pisi vorbim mai incolo . :*

Eu :-Pa.


Dragoste de vampirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum