Говорихме си може би 2 часа.Имахме много общи неща.бях забравила за всичко друго и се отпуснах в разговори.Телефонът ми извибрира.Имах съобщение от Рос:
"Хей! Как си? Аз съм на среща ако искаш да си поговорим. БТВ защо Джонатън е у вас?"
"Хвй,хей,хейй!! Добре съм.Амии той ме докара и остана.Исках да се опознаем.Ти как си? Прибра ли се?"
"И аз съм добре.Да току що се прибираме.Родителите на Джейкъб се върнаха.Погребението ще е утре в 15:30."
" Там сме! Рос?"
"Да?"
"Искам да ти кажа нещо мноооого важно!"
"Да?! Викс плашиш ме!"
"Аз...Много те обичам,Рос !!!❤"
"И аз те обичам,Виктория!❤"Усмихнах се и оставих телефона.Пуснахме си да гледаме филм и неусетно съм заспала.
Събудих се в 21:34.Надигнах глава и видях Джонатън да спи.Беше много сладък и не исках да го събуждам.Станах леко и отидох в кухнята.Направих си кексчета и ги пуснах да се пекът.Качих се в стаята си и се преоблякох,защото цялата бях в брашно.Облякох си черна тениска и си обух бал клин с бели еспадрили.Много ми хареса,че когато слязох долу Джонатън още спешд.Пуснах си да гледам 2 сезон на "Дневниците на вампира".Изгледах го целия,Часът беше 04:30.Реших да заспивам.Свих се на дивана при Джонатън и заспах.
*ГЛЕДНАТА ТОЧКА НА ДЖОНАТЪН*
Събудих се в 08:40.Бях в прегръдка с Виктория.Усмихнах се и станах леко,за да не я събудя.Толкова много изстрада,а сега ще трябва да я забавлявам.Харесваше ми.Харесваше ми нейното излъчване,това,че не е кифла,това,че винаги може да и се разчита.Отидох в кухнята и видях кексчета.Сложих две в една чиния,напълних портокалов сок и сложих в една вазичка гербери.Купих ги от съседната улица.Имаше много цветя,но си мисля,че герберите ще и харесат.
Бележка от авторката:
Искам да благодаря на всички които следят историята.Оставяйте коюентари,за да знам дали да я продължа или да я спирам.Обичам ви!❤
ESTÁS LEYENDO
Аз,той и болката.
Novela JuvenilВиктория Питърсън.Тя е добро и мило момиче.Няма приятели и не споделя всичко което иска с някого,който ще я разбере,а с родителите си.Влюбва се в Джонатън Найт,но той ще направи нещо ,от което после ще страда много.