I really appreciate guys na binabasa niyo ito
"So Ylona is your name?", sabi ni Franco.
"Yes", sabi ni Ylona.
"So do I have a girlfriend?", tanong ni Franco.
"Well, yeah, but you broke up with her just to save me", sabi ni Ylona.Flashback ni Franco
Sumakay si Franco dun sa van na sinasakyan ni Irene at Ylona
"Ylona, get out of here now!" Sabi ni Franco.
"Ok *scared*" Sabi ni Ylona.
"YAARGHH!" hiyaw ni Irene.End flashback
"Oh, I remember now! I told you that if I die or not, I will always be with you.", sabi ni Franco. "Did you said something else? Because, I did'nt heard it.", sabi ni Franco.
"Yes, I did something else, it was I love you.", sabi ni Ylona.
"Since, my girlfriend that I don't know who is it; break up with me, I want you to be my girlfriend. May I court you?", Sabi ni Franco.
"Let me think about it, but, is it ok if I tell you on the other day?", tanong ni Ylona.
"Yes, I'll be waiting for you", sabi ni Franco.
"Thanks!", sabi ni Ylona."So tell me about yourself", sabi ni Franco.
"Well, you have a friend named 'Bailey', who is your enemy because you two are fighting over me", sabi ni Ylona.Flashback ni Franco
"Hi Ylona!", sigaw ni Franco at Bailey.
"Hi to my two favorite guys!", sabi ni Ylona.
"IM HER FAVORITE!", sigaw ni Franco.
"NO, IM HER FAVORITE!", sigaw ni Bailey.
"HEY, DON'T FIGHT, ITS MY BIRTHDAY, AND YOU TWO ARE GONNA RUIN IT!", sabi ni Ylona.
"We're sorry", sabi ng dalawa.End of flashback
"I know him na, thanks for making my memories back, but, I don't remember much.", sabi ni Franco.
"No problem!", sabi ni Ylona.Sasagutin ba ni Ylona si Franco? Ano kaya mangyayare kay Franco kung wala si Ylona? Abangan sa susunod na chapter!
BINABASA MO ANG
FraLona × BaiLona (PBB 737 Teen)
Ngẫu nhiênFRANCO O BAILEY? ANO ANG PIPILIIN NI YLONA?