''kankaların bir tanesi he de biya gidelim şu bara bak kızım çok manyak biyermiş hı yanımıza da orda bitene erkek buluruz bakmazlar ha pleas kanka lütfen kanka seni seviyim biliyin kankacım.''Sabahdan beri bizim masum köylü edasını oynayan canım arkadaşıma tekin bara gidelim diyorum ama benim masumcuk oynayan arkadaşım dizim var diye gelmiyor.Allahım böyle bir şey olabilir mi ya dizim var diyor lan dizim şimdi burda çok kötü bir espiri yapardımda neyse.kendimi kendimden soğutamam. o nasıl bir şeyse artık.''kızım bir dizim var iki gittiğimiz yer adı gibi tekin değil sağ bile belki çıkamıyacaz ya Allah Allah.''tamam çok tekin bir yer olmayabilir ama benim görüntüm biraz saditçe olduğundan pek bir şey olmuyor yani.''ya Azracım canım bebeğim kurban olduğum kızım ben varım diyorum hem çakımızda var kızım bize kim ne yapabilir bu bir iki orda yada dışarda bir erkek bulunca bakmuyorlarmış dizinin tekrarını internetten izlersin bazen öylesinede tv de veriyolar zaten ne olacak gelsen.''Evet bunda da kabul etmesse son bir golüm var artık ondada gelmesse tek gidecez napıcam. ''öyle heycanı kalmıyor Esilciğim tam saatinde izlediğimde bir heycan bir ekşın oluyor kanka sende otur izle ''Ama ben sana ne diyeceğimi biliyorum Azracım ses volümü biraz yükseltelim öhöm öhöm '' kızım oturmuşsun yaşlı karılar gibi dizi vaktini bekliyosun otura otura popon büyüdü bide gelmiş sende otur diyorsun ya gelmessen gelme kızım ben giderim tek başıma.'' Evet onun evinde ona posta koydum ama napayım yani beni diziye seçti. Benimde evim var ama ben pek uğramam hafta da falan kiralarım heycan olsun diye bazen barlarda bazen sahilde bazen damda bazen başkasının evide kalırım hayatı pek sallayan biri değilim belkide hayat beni kale almadığından böyleyim.Tam kapıdan çıkarken ''İnşallah baş roldeki o meteor ölürde dizi mahvolur AMİN.'' ''tövbe de bak ama yok deme belki daha yakışıklı gelir bilemeyiz ki''Allahım sen beni yanına al bu ne ya daha yakışıklısı gelir diyor.kapıyı sertçe vurdum çıktım evden. Arabam hurdaya döndüğünden taksi çağırdım, çağırdım takside gelmişti zaten bindim ve nereye gideceğim mi söyledim.Rahatca koltuğa yayıldım birazda Azraya beddua ediyim de stres atayım. töbestafurullah dizi nedir ya ben bir ara çok takmıştım dizilere sonra kendi hayatımı beğenmez oldum. Sonra zaten yavaş yavaş teker teker attım hayatımdan dizileri . Sonra düşünmeyi bırakıp dışarı izledim yanlış yerden saptık nere gidiyoruz biz Allaaah tecavüz edip 32 yerimden buçaklayıp sonra... sonrasını unuttum of.''Abi yanlış yerden gidiyorsun farkında mısın?''dedim adama,adam dikiz aynasından baktı ama bir şey söylemedi. Fakat gözleri tanıdık geldi.''Cevap versene abi bana bak yanlış bir hareketini görüyüm yersin orana burana tekmeyi duydun mu şştt kime diyorum lan ben!''adam tekrar bana baktı ama yoluna devam etti. Ya sen kimsin de bana cevap vermiyorsun aha ormanlık alana girdik.Allahım orucumu tutarım işim düştüğü zaman namazla dua da ederim.SEN BÜYÜKSÜN YARABBİ.El firenini çektim Adam direksyon hakimetini kaybetti tabi ve bir ağaca bodoslama daldık tabi ben önceden kendimi korudum ve bir çizik dahi almadan kurtuldum.Şimdiki aşama ise hemen arabadan kendimi atmam ve ayaklarımı kalçama vura vura koşmam hadi Bismillah.Eee niye arabanın kapısı açılmadı.Kilitlemiş lavuk kimsin sen ya önden kilit tuşunu bulup açmam lazım hemen öne doğru atıldım tam açacaktım ki adam kafasını vurduğu direksyondan kaldırdı. Ve bileğimden tutup sertçe geriye itti.Sonrası zaten belli, motora bağlamışlar gibi konuşmaya başladım napayım göt korkusu başa bela(!) .''kimsin sen be ne istiyorsun benden bana bak benim sevgilim polis tamam mı vallah bulur öldürür seni tabi sizin gibi uçkuruna düşkün erkeklerden de bu beklenir zaten oğlum ne dedim sana ben orana burana tekmeyi yersin demedim mi?hıı!''adam kafasını mekanik bir hareketle bana dönderdi.Gördüğüm kişi karşısında dona kaldım.Nasıl olduda buldu beni manyak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Damdaki Çılgın
RandomHayatta yaşadıklarınız sizin nasıl bir insan olacağınızı belirler işte benim karekterimde böyle çılgın,hayattı sallamayan,güzel,asi,sinirli ama bazen o kadar sıcak kanlı ki okuyunca çok şaşıracaksınız.O bir sadist değil o ESİL KARMAN hayat onu bu h...