Kasvetli bir sabaha daha uyanmisti iste. Nasil gectigini anlamadigi uykudan uyanip kendine gelmeye calisiyordu. Saate baktiginda 6.45 oldugunu gordu. 15 dakika sonra servisi gelecekti hazirlanmasi gerekti. Kosar adimlarla banyoya gidip islerini hallettikten sonra dolabin onune gelip giyinmeye basladi. Altina okulun pantolonunu gecirip beyaz gomlegini gomleginde uzerine kapsonlu hirkasini giydi. Saclarini daginik topuz yapip spor ayakkabilarini da giydikten sonra hazirdi iste. Hava sonbahardi ve uzerindekiler simdilik yeterliydi. Kapiya ciktiginda serviside geldi . Guleryuzle serviscisi fevzi abiye gunaydin dedi. Ilk kendisi bindigi icin baska kimseyle muhattap olmak zorunda kalmiyordu. Biraz ileride sinif arkadasi olan ve bir zamanlar aralarinda kisa bir sure biseyler gecmis olan furkan bindi. Gunaydin deyip en arkalara gecti. Evet aralarindaki samimiyeti kaybetmislerdi. Gercekten cok iyi arkadas olduklari zamani ozlemiyor degildi. Hem ayni sinifta hem ayni serviste hemde evleriyle aralarindaki mesafe 5 dakikaydi. Onunla ayni yerde mustafa da biniyordu sanirsa o bugun gelmeyecekti yoktu cunku. Servis yavas yavas dolmaya basliyordu. Birazdanda en samimi arkadas grubundan olan arkadasi binecekti ona yanindaki yeri ayirmisti. Kulakligini cikarip cantasina yerlestirdi. Bu arada gul binmisti bile. Onunla biraz sohbet ettikten sonra sustular. Sabahlari ikiside konusmayi sevmiyorlardi. Ve grubun ucuncu uyesi melek bindi servise. Onunlada kisa bir sohbet ettiler. Okula indiklerinde ucude serviscilerine gorusuruz deyip indiler. Okulun yakininda oturan grubun 4. Uyesini almaya giderken kendi kendilerini sacmalayip guluyorlardi. Evlerinin onune geldiklerinde aradilar acmadi acacagini umarak aramamislardi zaten. Sirasiyla zile basma merasimi yaptilar 24. Sirada kapinin otamatigi acildi. Kosarak yukari ciktilar. Nil karsilarinda saclari dagilmis pijamasi kirismis sekilde duruyordu. Ucu bir hem ayakkabilarini cikarip hem ona heykiriyorlardi. "Heykirmek" bu dordunun arasindaki ozel bir tabirdi. O sirada nil banyoya gidip gelmis ve cekistire cekistire hazirlanmaya baslamisti. Dersin baslamasina 10 dakika kala kosar adimlarla evden ciktilar. Okula girdiklerinde damla onlara tenefuste gorusuruz diyerek giris kattaki sinifina girdi. Nil le gul ayni sinifta melek le damla farkli siniflardaydilar. Damla sinifa girdiginde en arkadaki sirasina gecip oturdu. Sinifta cok bir kimseyle iyi anlastigi soylenemezdi. Son yillarina kadar siniftakilerle aralari cok iyiydi erkek kiz hepsi cok iyi arkadastilar. Ama maalesef son yil siniflarina gelen 3-5 kisi aralarini bozmaya yetmis artmisti bile. Ders kitabi oldugunu dusundugu kitabi cikarip siraya koyduktan sonra siniftaki son 2 arkadasi gelip gunaydin dediler. Bir sure havadan sudan konustuktan sonra ogretmen sinifa girdi. Hep birlikte ayaga kalktilar bir kisi haric tabii. Furkan. Iyice degismisti son yil. Hem arkadaslarina hemde ogretmenlerine karsi. Hoca sinirli sinirli baktiktan sonra o da kalkti. Hoca oturun dedikten sonra yoklamayi alip derse gecmisti. Bundan sonrasi damlayi pek sarmadigi icin siraya yatti. Dusunmeye basladi. Hayatinda olanlari olmayanlari olamayanlari. Annesiyle babasinin cok iyi anlastigi soylenemezdi bir gun iyiyse aralari uc gun kotuydu. Hayatindan bir yil once cikardigi eski sevgilisini. Cok sey yasamis olmalarina ragmen yinede birakmisti onu sonra tekrar geldiginde damla kabul etmemisti bu sefer. Kendini bu kadar istemeyen zor zamanlarinda yaninda olmayan birine ihtiyaci yoktu. O siralar farkli bir yakinlik girmisti zaten furkanla aralarina. 2 hafta suren tuhaf birsey. Furkan evlerinin ustundeki sokaginda olmayacagini soylediginde gozleri dolmustu. Niye oldugunu kendisi bile bilmiyordu ve ikinci defa kendinden nefret etmisti o gun. Hicbirsey demeden furkani arkasinda birakip yurudu kendini kosedeki parktaki banka atti. Agladi agladi agladi. Gelmeyecegini bildigi icin arkasina bile bakmamisti. Biraz sakinlesince kalkip eve gitmisti. Telefonu kapatip kendini yataga atmakda tesellisi olmustu. Bu dusuncelerin icinde bogulurken zilin sesini duydu. Cantasindan cuzdanini alip siniftan disariya cikti ve yukari kattan inecek olan arkadaslarini beklemeye basladi. O sirada siniftn bir kac kisiyle furkan yanindan gecip gitti. Neydi bu icindeki sey daha once arkadas gozuyle baktigu cocuga 2 haftada asik olmus olamazdi oyle degil mi ?