,,Ty jsi blbec, Kyle," bouchla jsem ho z legrace do hrudi a začala se smát společně se Sky.
,,Ale tak si to představ, lidi by byli jako gumoví medvídci z želatiny, domy z cukrové vaty a z fontánky by tekla čokoláda. Svět by byl doslova sladší," tentokrát jsme vybuchli do smíchu všichni tři.Ještě že je víkend, pomyslela jsem si a lehla si do své velké postele, která byla zatraceně měkká.
Sky si lehla vedle mé postele na matraci, ale Kyle pořád stál uprostřed pokoje a nervózně přešlapoval.
,,Kyle, nechtěl by sis třeba už lehnout? Znervózňuješ mě," řekla jsem.
,,Když já se po tom hororu bojím, nemohl bych si lehnout k jedné z vás?" zeptal se potichu s vážnou tváří. Ve stejnou chvíli jsme se na sebe se Sky podívaly a zasmály se.,,Kyle, se mnou nespíš. Strašně se rozvaluješ. Jdi si k Mie," zaprotestovala a podložila si hlavu polštářem. Já neprotestovala. Jen jsem se posunula, aby měl více místa a poklepala vedle sebe.
Sundal si tričko a zůstal jen v šedých teplákách.
Lehl si ke mně pod deku a já si hlavu položila na jeho holý hrudník.Jeden by řekl, že spolu chodíme, ale není to tak. Řekla bych, že spolu s Kylem máme jen hodně blízko, ale čistě po kamarádské stránce.
,,Mám tě rád, Mio," zašeptal mi do vlasů těsně před tím, než jsem usnula.
Otevřela jsem oči, kvůli náhlému větru kolem mého těla. Objevila jsem se na louce, na které spolu my tři hodně často chodíváme.
V dálce se objevilo hlučné tornádo, které se ke mně blížilo pořád rychleji. Snažila jsem se před ním utéct, ale mé tělo bylo paralyzované. Ve stejné chvíli, kdy jsem pohnula konečně nohou, se vedle mě objevil vysoký kluk, který něco zašeptal, ale neslyšela jsem to kvůli hluku z tornáda. Tornádo se obrátilo pryč a zmizelo. Zaujalo mě jeho tetování na rameni.
Vzhlédla jsem k němu, ale on se otočil, abych mu neviděla do tváře.
Chtěla jsem mu poděkovat, ale on se proměnil v prach a všechno kolem mě se rozmazalo.With love,Lenn xx :)
ČTEŠ
Goodbye
Roman pour Adolescents'Nakonec má přece jen všechno dobré konce, nehledě na sebe těžší začátek.' [obsahuje vulgarismy, násilí a sex] Cover by: @TaCoVeriVJednorozce WARNING: Příběh je zezačátku slabší, ale po několika kapitolách se značně zlepší. Tak prosím zkousněte prvn...