Raslantı

48 2 0
                                    

Evin arka bahçesinde olan rüzgarın hafifçe salladığı salıncağı izlerken annemin ince sesiyle kendime geldim. Okula gitmem gerekiyordu. Yine o lanet pazartesi gelmişti . Uykulu gözlerle dolabı ararken elime çarpan kapı koluyla kendime geldim. Sinirden küfür edip elime baktım. Hafif bir kırmızılık vardı . Pek önemsemeyip üstümü giymeye başladım . Pantolonun cebinden 1 TL yere düştü . Yuvarlana yuvarlana yatağın altına girdi . Parayı almak için elimi yatağın altına uzattim ama elimde hissettiğim acıyla geri çektim. Kızarıklık dahada artıyordu . Hemen üstümü giyip mutfağa indim . İlk olarak kızaran elime buz koydum daha sonra akşamdan kalan yemeklerden atıştırıp evden çıktım . Kulaklığımı takıp okula doğru yürümeye başladım . Biranda kafama çarpan kapı ile hayallerim kayboldu . Kendime gelince kapının arkasında duran kıza baktım . Güzel kızdı ama pekte tipim değildi . Umursamayıp yoluma devam ettim . Koluna değen soğuk bir el ile kafamı hemen arkaya çevirdim . Karşımda ki kız gerçekten çok güzeldi heleki bakışları onu dahada çekici kılıyordu . Ona aşık oluyor gibiydim ama bu imkânsızdı . Ona aşık olsamda onu mutlu edemezdim . Bu yüzden umursamayıp yoluma devam ettim. Arkamdan gelen bir ses ile tekrar sesin olduğu yöne doğru baktım . " Bakmıycakmısın ? " dedi. " Belki bakmak istemiyorumdur . " diyerek yoluma devam ettim. Yol boyunca beni takip ettiğini düşünerek arakma bakıp onu kontrol ettim ama arkamda hiçkimse yoktu.

HİSSİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin