Κεφάλαιο 21

229 18 1
                                    

Δεν ξέρω πως τα κατάφερα, αλλά όταν ξύπνησα το μεσημέρι βρισκόμουν στο πάτωμα του δωματίου μου περιτριγυρισμένη από αλμυρά σνάκ, έχοντας αγκαλιά τον υπολογιστή μου. Για όλα βέβαια φταίει ο Cody Christian και το υπόλοιπο κάστ του Teen Wolf , που με κράτησαν ξύπνια μέχρι τα χαράματα!

Όταν αποφάσισα ότι έφτασε η κατάλληλη ώρα για να σηκωθώ από το πάτωμα έκανα ένα γρήγορο ντούζ και ξεκίνησα να διαβάζω τα μαθήματα που είχα για την Δευτέρα. Τι καλύτερο από το να έχεις την επόμενη ημέρα σου ελεύθερη;
---------------
"Εμ, τι θα βάλεις; " ρώτησα την 'Εμιλυ.
"Δεν ξέρω κάτι κοντό και στενό. " είπε και άρχισε να γελάει. Τι χαζό που είναι.,σκέφτηκα.
"Κάτι απλό αλλά όμορφο, δεν θέλω να τονίζει πολύ το σώμα μου. " της είπα.
Παρόλο που ελάχιστες φίλες μου το ξέρουν νιώθω μεγάλη ανασφάλεια με τα κοντά ρούχα. Φοβάμαι πως αν βάλω κάτι κοντό θα πέσω στα μάτια τους επειδή θα με θεωρήσουν φθηνή.

''Κακώς..Τέτοιες καμπύλες δεν πρέπει να κρύβονται Μπέλλα.''

''Τέλος πάντων, θα έρθει να με πάρει ο Πάνος κατά τις επτά, λέω να αρχίσω σιγά σιγά να ετοιμάζομαι''

''Θα έρθει και ο Πάνος; Νόμιζα ότι το είπες για πλάκα ρε! '' με ρώτησε.

''Όχι του είπα να έρθει, τι θα έκανα μόνη μου; '' της απάντησα.

''Θα yolαρες αγάπη , αλλά μου φαίνεται ότι θέλεις να εκνευρίσεις κάποιον πολύ συγκεκριμένο.'' υποστήριξε. Σκατά..τόσο πολύ φαινόταν;

''Μπα.. για ποιό λόγο να το κάνω αυτό;Σκάσε λές βλακείες..'' άρχισα να θυμώνω.

''Καλά καλά, μην εκνευρίζεσαι, σε πειράζω και το ξέρεις''

''Το καλό που σου θέλω, αλλιώς την έβαψες κυρία μου!!!'' της απάντησα γελώντας.

Άφου κλείσαμε το τηλέφωνο, έκανα τις ασκήσεις μου για το σχολείο, ευχαριστώντας τον Θεό που οι καθηγητές μας έβαλαν λίγα.

Μετά από πολύ ψάξιμο αποφάσισα να φορέσω μια κόκκινη φούστα, με ένα μαύρο τιραντάκι. "Sassy but Classy."σκέφτηκα. Με αφορμή την αγάπη μου για το μακιγιάζ-κατηγορώ τις youtubers του κόσμου για αυτό-ξεκίνησα να βάφομαι και μπορώ να πω ότι έκανα πολύ καλή δουλεία. Τα μαλλιά μου τα άφησα στο φυσικό τους σπαστό και αφού έβαλα το αγαπημένο μου άρωμα κατευθύνθηκα στο σαλόνι περιμένοντας το αγόρι μου να εμφανιστεί από λεπτό σε λεπτό.

Το κουδούνι χτύπησε και εγώ φόρεσα το καλύτερο χαμόγελό μου, ήταν όμως ψεύτικο.

''Καλώς το κορίτσι μου το όμορφο.'' μου είπε και με φίλησε στο μάγουλο.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Aug 22, 2016 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Όμορφη Καταστροφή.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang