----Tartışma 1----

11 0 0
                                    

uyanıyorum... Mutsuz yüzümle güne merhaba diyorum. Annem babam erkeknden kalkmışlar ben güllim diye herşeyi yapıyorlar. Canlarım onlar benim. İçimden gülüyorum. Saten herşeyim içimden değilmi ? Zeytin ve peynirden atıştırıp çıkdım Gözklüklü ve Telli bir kızdım saçım kahverengiydi örgü yapdım örgüyü içimdeki çocukdan öğrenmişdim okul önlüğümü giydim erkenden okulla kaçtım. öğretmenler bugün teog için uyarı verdi kesin 150 alıcakdım. Sınav başlamışdı bütün soruları biliyordu bugün şanslıydı. Hatta çaktırmadan güldüm -_-. Öğretmen benimkine bakınca tedirgin oldu nedense amaan boşver diyip telefonunumu çıkardım. Biliyormusunuz okullda hiç arkadaşım yok. Bu size komik gelebilir ama harbiden yok mahallenin çocuklarıyla takılıyorum. Zil çaldı okullun anaokul bahçesine girip oyun oynadım içimdeki çocuk öyle demişdi . Siz içimdeki çocuğu tanımıyorsunuz diğimi peki tanıştırim 5 yaşımda ölen bendim o, kalbim buradaydı ama beynim aklım herşeyim yokdu. İçimdeki çocuk niyemi mutsuz sizce söylemiyeceğim... Tahmin ediceksiniz tahmininiz acaba ney meraklıdırım =). Aslında içimdeki çocuk git birini öp diyordu tartışıyorduk herkez mal mal bana bakıyordu rezil olmuşdum.


Gittim kimi öptüm biliyormusunuz ? Urt 'yi o en şapşal biridir iğrenç tipsizdir o anda Urt Bayıldı koşarak gittim salıcağa. İçimdeki çocukla evde kavga edicekdim. İçeriye girme zamanıydı girdim sınavlar açıklanmışdı kaç aldım biliyomusunuz 100 ,-- tahminim yanlış çıkmışdı . Sinirim bozulmuşdu teog çok kötü geçdi ya inanın ağlicakdım. Siz neyi merak ediyorsunuz biliyorum Benim adım ney ? Gıcık olduğun biri varmı ? Aşıkmısın ? Adım Mariya Gıcık olduğum biri var Jeessiye bu çok süslü bir kızdır aşıkmısın bilmem diyorum bilmem içimdeki çocukda biri var ama söyleyemem.  Eve geldim Annem ve babam tartışıyodu kulaklık takdım bir şey duymuyordum alalalalalala .... uyumuşdum

Uyandığımda karanlık bir odanın içindeydim içimdeki çocuk bana sesleniyordu Mariya beni sen öldürdün diyordu duvarlara yaslanmışdım. Korkunç bir sesle kabus olduğunu farkettim. Çok terlemişdim benim bu öldürmemi polise söylemek istiyordum. Su içerken babam ve annemin sesleri geliyordu  bu çocuğu bence deli hastanesine yatırmalıyız diyolrlardı. Ben bardağı kırdığım an yanıma geldiler ağlıyordum, annem tamam tatlım geçicek hastan iğleşmen lazım diyordu ben HASTA DEĞİLİM diye bağırmışdım. Bununda kabus olmasını istiyordum ne yazıkki değildi. Ah mal ben içimdeki çocuğu durdurmak için tedavi görücekmişim o içimdeki çocuk giderse katil olurum pencereden atlmayı deniyecekdim. Atladım çok şükür bişi olmamışdı. sadece birkaç çizik o kadar. Koşarak karokola gittim. Polisler beni deli sandılar ve sonum deli hastanesindeydi.  

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 17, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İçimdeki çocuk ''Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin