#Itt az utolsó rész...Sajnálom ezt a történetet,de sajnos nem láttam ,hogy tetszett volna nektek,így az utolsó részre jó olvasást kívánok ,ami az egész Daniel szemszögéből lesz :* ##
-Daniel?
Mindenki felé kapja a fejét,Carlos pedig már megjegyzést is fűz hozzá:
-Tehát Daniel ő a párod?
-Fejezd be Carlos.-mondom
Hope odaér hozzánk és megfogom a kezét.Megszorítom egy kicsit a kezét biztatást ként,hogy nem lesz semmi baj.Ő csak rám mosolyog.
Carlos egyik csatlósa azt hiszem Greg,súg valamit a főnöke fülébe.Greg az aki a híreket kapja fentről,mert az ő főnöke nem mindennek a feje.Az angyalok tanácsának irányítója sose szokott lejönni a földre.Ő fentről irányít.Most is tőle kaptunk üzenetet:
-William azt üzeni,hogy nem szegtetek semmi törvénybe ütközőt.-mondja Carlos.
Ez lehetetlen.Hope ember és tiltják a velük lévő kapcsolatot.Nem értem.
-Mi van?-kérdem
Eltelik pár másodperc és Carlos újra mondja a híreket,amiket Greg tudott meg:
-Ezt nem mondhatom el,így mivel ti nem tudjátok és nem jelenik meg a képessége,meg kell ölni téged és a párodat.-mondja röviden és tömören.
A szavak hallatán magam mögé irányítom Hope-ot és készülök a támadásra.A többiek is mellém állnak egy vonalba.Igaz,hogy ők nem ebbe a fajba tartoznak,de egy csapat vagyunk és megvédenek mert én is segítettem nekik,ezért lettem én a főnök.
Carlos,Greg és a másik fickó mellettük támadásba kezdenek,így én kinyitom a holló fekete szárnyaim és nekik iramodok a többiekkel együtt.Próbálok hátul maradni,hogy ha gond adódik Hope-ot is megvédjem.
Zack-el megöljük a számomra ismeretlen angyalt,így már csak 2 maradt.Carlos minnél jobban elakar jutni Hope-hoz és majdnem sikerül is neki.
-Hagyd őt békén.-morgom és támadom meg őt.
Ő csak sejtelmesen vigyorog és használja rajtam erejét,ami gyenge,de így is használható lenn a Földön.Térdre kényszerít és érzem nincs tovább mit tennem.Legyőzött.A többiek pedig Greggel meg az újonnan érkező 5 angyallal,az őrséggel küzdenek.
Hope-ra nézek.Látom a szemében a haragot és a félelmet:
-Sajnálom.-lehelem
Ezután az egy szó után olyan történik amire nem vártam.Körülöttünk hatalmas szél keletkezik.Carlos elenged.A többiek nem harcolnak csak nézik,hogy mi történik.Hope-ra kapom a fejem és látom,hogy a szeme dühtől izzik.Hirtelenjében két hatalmas szárny nő ki a hátából.Mindkettő hófehér.Fehérebbek mint a többi angyalé.
Odasietek hozzá,így lenyugszik.A szél eltűnik ő pedig leroskad a földre.
-Hope?-kérdem
-Mi..Mi volt ez?-kérdi félve.
Nem legesen rázom a fejem,hogy magam se tudom,de Greg választ ad:
-Ő egy árnyangyal.William utasított,hogy ne öljük meg őket.
Én megnyugodok és gondolkodok:
-Mi az,hogy árnyangyal?
-Amikor egy ember megszületik jelen szokott lenni egy angyal és ha a baba haldoklik,akkor eldöntheti az angyal,hogy neki adja e a lelke felét.Ha nem akkor a baba meghal.Ha igen akkor hozzátartozik az angyalhoz.Azé hívjuk árnyangyaloknak őket,mert olyanok mint az emberek,de közben a lelkük fele angyal,így most Hope-nál előtört a lelke másik fele,ami eddig el volt benne temetve.Bár tudtommal az árnyangyaloknak nincsen szárnyuk szóval erről nem tudok sokat itt.
ESTÁS LEYENDO
Az erdő titka(Befejezett)
FantasíaPrológus: Danland(ejtsd:Denlend)...<--Ez az a kis falu ahova most én kerültem..A szüleim lepasszoltak Karla nénémhez ,,nyaralni",igaz örültem mert rég nem láttam őt.Már én is nagyon hiányoztam neki,főleg mióta egyedül van a bácsikám halála óta.Itt...