„Lolo, prosím podáś mi tu izolepu?" zeptala jsem se jí.
„Jo, jasně..." usmála se na mě a podala mi izolepu, která leží hned vedle její nohy.
„Díky..." poděkovala jsem jí. A přelepila kousek vánočního papíru tak, aby držel na dárku- krabičce s mobilem.
„Vanesso?" zeptala se mě zvonkovim hláskem Lola.
„Ano?" podívala jsem se na ní.
„Hrozně moc jsi zhubla...už nehubni... Myslim, že ti to takhle stačí...nechci aby jsi do toho spadla." řekla Lola docela starostlivě.
„Oh...toho se neboj." usmála jsem se na ní.
„Chci zhubnout ještě..." začala mě probodávat pohledem.
„....ale jen malinko..." objasnila jsem jí a ona si jen s povzdychnem přikývla.Už jsme dobalily dárky co jsem potřebovala. Lola mi řekla, že ještě potřebuje dobalit ty dárky pro mě, tak jestli bych jí, tam chvíli nechala. Jen jsem kývla a šla dolu za tetou Alexandrou (Lolina máma) a za mamkou. Teta Alex se mě ptala na otázky typu: Jak se máš ve škole? Jaký máš známky? Co kluci? Co kamarádky? Atd...
Po nějaké chvíli sejde dolu Lola.
„Už to mám..." usměje se na nás a pak ukáže na mě, abych k ní šla. Zvednu se a dojdu k ní.
„Copak?" zeptam se. Ona mě jen za ruku zatáhne na chodbu až ke schodům.
„Van nechtěla by jsi jít zítra se mnou ještě něco nakoupit pro mou mamku?" zeptala se mě.
„Jo, jasně..." usmála jsem se na ní, ale raději jsem jí neřekla, že jí něco budu kupuvat až zítra.
„Co kdybychom si šli lehnout a ty by jsi mi vyprávěla co se ti všechno přihodilo od tý doby co jsme se viděli naposled, co Lolo? " usmála jsem se na ní a ona jen přikývla a šla to oznámit své mamce. Já jsem zatim vyšla nahoru do svého pokoje a klekla si ke své posteli, je pod ní zasunutá ještě jedna postel, ale vypadá to jedno šuple. Vytáhla jsem tu postel a hodila na ní deku s polštářem. Hned na to vtrhla Lola do pokoje a šla ke mě. Kufr, který měla s sebou dala k měmi stolu a srovnala si postel. Obě jsme se s Lolou převlékli do pyžama a lehli si.
Začali jsme si povídat o tom co prožila Lola, nakonec se i mě ptala co kamarádi a kluci...
Ahój^^ Poslední části jsou docela nudné, ale nemam moc nápadů co by se mohlo dít :/ Opět je to psané na mobilu, tak se omlouvám jestli jsou tam chyby :/ Všimla jsem si, že vás to čte o mnoho míň což mě docela mrzí...
Mám předepsané 2 kapitoly dopředu a dneska s nimi ještě nekončim, takže to je jen na vás kdy výjde nová kapitola :) Třeba přidám dneska ještě jednu, když tu bude velký zájem o novou ;)
Mám vás ráda xxx
ČTEŠ
Expl0ited<3My hero<3
Ngẫu nhiênKniha o jedné dívce co to nemá doma nejlehčí... Nejlepší hodnocení: #7 v náhodných