16. BÖLÜM( ARKADAŞIM)

1K 50 3
                                    

Multı: Doğa ve Enis
İthaf: elifnuroge ye gelsin...:)

Üstümü değiştirip dışarıya çıktım. Can ve Ece beni orada bekleyeceklerdi. Bekleyeceklerdi ama ben bu iki kişi dışında üçüncü bir şahısı hiç beklemiyordum.

İyi de onun burada ne işi vardı?

Gelen kişi Enis in ta kendisiydi. Tam olarak Can ın yanında duruyordu ve o da beni gördüğüne şaşırmış gibiydi.
Yavaş bir şekilde onların yanına Yürürken gözlerimi Enis ten ayırmamıştım. Bakışlarımdan rahatsız olmuş olacak ki Başını Can a doğru çevirdi.

-"Can , sürpriz Enis miydi?" Diye sorunca Can bana dönerek şaşkın bakışlarını gönderdi.

-"Siz tanışıyor muydunuz ki?" Diye sorunca bu sefer Enis cevap verdi.

-"Bir tesadüf eseri tanıştık. Bu kadar." Dedi soğuk sesi ile.
Ece ile Can anladım dercesine başlarını sallarlarken bizde mekana gitmek için yol aldık. Gideceğimiz yer bir karaoke barıydı. Benim aram bu tür şeylerle çok iyi olmasada Ece ve Can la beraber olduğumda ben de zevk alırdım. Fakat bugün farklı olarak Enis de bizim aramızda olacaktı. Ece den öğrendiğim kadarıyla Enis Can ın şuan okuduğu erkek lisesinden atılmış. Daha önce Can la yakın arkadaşlarmış ama Enis bizim okula transfer olunca araları açılmış. Can da programımıza Enis i davet etmiş. Aslında Can ın arkadaşlarını tanırdım fakat Enis i neden tanımadığımı anlamış değildim.

İçeri girdiğimizde güçlü müzik sesi kulaklarımızı doldururken köşede bir koltuğa oturduk. Can ile Ece yan yana otururken Enis de benim yanıma geçti. Bir süre sonra koyu bir sohbet açılmıştı. Hepimizin yüzünde mutlu gülümsemelerle etrafa bakarken sohbet esnasında Ece sahneye çıkmak istedi. Eee tabi kızda ses var , fizik var. Ben olsam bende sahneye çıkardım.

Can , Ece yle birlikte sahneye giderken biz Enis Le başbaşa kalmıştık. Enis in karşısında oturup konuşmaya başladım.

-"Bugün sana söylediklerim yüzünden ban-"

-"Doğa ben söylediklerini düşündüm. Aslında senden uzak durmayı düşünmüştüm ama bugün Can ın bahsettiği kızın sen olduğunu görünce birşey fark ettim." Dedi.

-"Artık daha çok beraber olucaz, biliyorum. Bugün dediklerimin arkasındayım ama eğer sürekli görüşeceksek böyle soğuk olmamızın bir manası yok ." Diyerek gülümsedim.

-" O zaman artık aramızdaki bu soğuk duvar kalksın." Diyerek elini uzattı. Ben de elimi uzatınca kıkırdayıp elini sıktım. Tam o sırada Ece ile Can yanımıza gelip koltuklara oturdular. Bizim bu halimizi görüne ikiside rahatlamıştı .

Ortamda koyu bir sohbet dönerken Ece benim de şarkı söylemem için Israr etmeye başladı. Aslında erkeklerin umrunda bile değildi fakat Enis meraklı gözlerle bana bakınca olaya Can da dahil oldu. Bir seferden birşey olmaz diyerek sahneye yönelirken Enis de arkamdan geliyordu. Açıklama bekler bir şekilde Enis e baktığımda " düet yapalım" dedi.
İlk başta buna biraz soğuk baksamda Enis in gözlerindeki ışıltıya harmanlanmış isteği görünce ve aramız daha yeni düzelmişler onu kırmak istemedim. Sıra bize geldiğinde Enis şarkıyı seçerek mikrofonu eline aldı. Şarkının sözleri hoşuma gidince yüzümde aptal bir sırıtış belirdi.

"Kim ne derse desin aşk için
Önce hoş sonra boş gelir
Her seferinde canım yanar
Aşk bana yalan gelir
Doğrusunu sence kim bilir
Aşk nedir nerdedir
İnanmaktır diyorsan bana
Zor gelir çok zor gelir " diye arka plandaki fon müziğine sesimle eşlik ederken Enis kendi Bölümü'nü söylemeye başladı.

YETİMHANEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin