Cinsiyuyla koşturmamızdan sonra sonunda gelebilmiştik tabi hoca çok kızdı o ayrı.
"nerdesiniz siz"dedi kızgınlıkla hoca
"kulübe aramıştık geç kaldığımız için özür dileriz"dedim
"bidaha olmasın"dedikten sonra gitti bizde cinsiyuyla boş yerlere oturduk herkes bitirmişti bi biz kalmıştık hemen benim yiyeceğim yemekleri yedikten sonra diğerlerinin yanına ateşin başına gittik herkes oturmuştu bizde cinsiyuyla tam exonun karşısına oturduk hoca yoktu biz gitar çalıp korku hikayeleri anlatcaktık kılasik kamp şeyleri.
bir tane çocuk eline gitar aldı ve şarkı söylemeye başladı çok güzel bir sesi vardı cinsiyuyla bir o yana bir bu yana sallanarak şarkıyı dinledik.
sıra chene gelmişti yalnız o "sesim iyi değil benim yerime luhanla derin söylesin"dedi luhan chene kötü bakış attı ama yinede eline gitarı alıp şarkıyı söylemeye başladı şarkıda kız ve erkek kısımları vardı kız kısmına gelince bana baktı derin bir nefes aldıktan sonra söylemeye başladım.
şu ana kadar yarışma dışında luhanla şarkı söyleyeceğim aklıma gelmezdi. Şarkı bitmişti herkes kulübelerine dağılmaya başladı. Bizde cinsiyuyla kulübeye gittik.
"çok güzel söylediniz" dedi cinsiyu bense sadece gülümsedim çok yorulmuştum hemen yatağa girip kulaklıklarımı kulağıma taktım şarkı dinlemeye başladım. Şimdi korenin şarkıları bana çok tuhaf geliyordu bir ay içinde çok şey yaşamıştım koreyi hayel edemezken şimdi koredeydim ve en güzel şeyse exo ile tanışmıştım en büyük hayalim exo ile tanışmaktı şimdi ise gerçek oldu. Koreden çok uzak bir ülkede müziklerini dinleyip hayal kurardım şimdi ise o ülkedeydim.
türkiyeyi çok özlemiştim her ne kadar koreyi çok sevsem de Türkiye kadar güzel bir ülkeyok hem annem ve keremide çok özlemiştim her sabah annemle konuşuyordum ama onların yanında olmakla aynı şey değil bunları düşünürken gözümden bir yaş aktı saate baktığımda gece 4 olmuştu bu demek oluyorduki türkiyede sabah olmuştu bile annemleri aramaya karar verdim.
"alo annecim"dedim ağlamaklı sesimle
"bişeymi oldu kızım ne oldu iyimisin niye ağlıyorsun"dedi meraklı sesiyle annem
"iyiyim anne bişey yok"dedim göz yaşlarımı silerek
"eminmisin kızım iyimisin"
"iyiyim anne sadece sizi çok özledim"
"bizde seni çok özledik kızım"dedi annem ağlayarak
"ağlama annem"dedim
"kızım niye gittin iyimisin bari sen mutlu ol yeter"dedi canım annem
"iyiyim anne sen ağlama hem ben ziyarete gelicem merak etme"dedim gülümseyerek
"seni çok seviyorum derin"
"biliyorum annem bende seni"dedim yine ağlamaya başlayarak ardından daha fazla ağlamayım diye anneme kapatacağımı söylemeye karar verdim.
"annecim keremi benim için öp sizi çok seviyorum görüşürüz"
"sen kendine dikkat et bizde seni çok seviyoruz hadi sen uyu kızım görüşürüz"dedi annem sonra kapadı.
bende gözyaşlarımı silip uykuya daldım.gerçekten annemi babamı kardeşimi çok özlemiştim keşke yanımda olsalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kore Maceram!
FanficSADECE KÜÇÜK BİR HAYALDİ ŞİMDİ ONU YAŞIYORUM DAHA 17 YAŞINDAYIM HEP HAYALİM KOREYE SEOULA GİTMEKTİ HİÇ TAMİN EDEMEZDİM GERÇEKLEŞECİĞİNİ KÜÇÜK BİR HAYAL HİÇ BÜYÜK BİR GERÇEĞE DÖNÜŞÜRMÜKİ!